= 2x Legenda - Audi A6 C4 2,5 TDI Quattro =
Kategória:
Audi
Dobrý deň.Nikdy by som nepovedal, že v mojom živote nastane tento moment, no s ťažkým srdcom začínam uvažovať o predaji svojej srdcovky - Audi A6 C4 2,5 TDI Quattro - sedan, ale pôjde naozaj iba do dobrých rúk.Jednoducho ju dám len človeku, ktorý dokáže oceniť (nie iba finančne) túto grandióznu klasiku s obrovským potenciálom, ktorá si nachádza čoraz viac nadšencov.Dovolím si tvrdiť, že jej cena o 5-10 rokov vystrelí podobným spôsobom ako napríklad u Tatry 613. Čas dostatočne vytriedil zanedbané kusy od servisovaných a tie pôjdu cenovo už iba hore.
Túto legendu vlastním od apríla 2012 a dá sa povedať , že ju celkom dobre poznám a za ten čas som stihol poriešiť nejednú jej „boliestku“, ktorá by bránila v normálnom a hlavne bezpečnom užívaní tohto youngtimera.Audinka bez problémov prechádza cez STK aj EK – platné aktuálne do 10/2023.Na servise sa nešetrilo, olej a filtre boli menené cca po 12 000km, za čo sa odvďačila tým, že ma nikde nenechala. Je v originálnom stave, bez necitlivých tunerskych zásahov.
Treba pochváliť konštrukrérov z Ingolštatu,že napriek veľkému objemu motora a hmotnosti auta, sa pri ľahšej nohe na plyne dokáže spotreba na dlhšie vzdialenosti držať do 5.0L/100km aj napriek pohonu quattro, ktorého trakciu oceníte najmä v zime alebo pri jazde za daždivého počasia. V porovnaní so súčasnou produkciou automobilového priemyslu, ktorá veľmi často nevydrží ani 300 000km, u tejto klasiky hrá rolu skôr celkový technický stav auta ako počet najazdených km.
Keďže niektoré náhradné diely ako katalyzátory, výfuk, niektorá plecharina a podobne sú na tento model nedostupné, respektíve dostupné za astronomické sumy na ebay, pridám k autu druhé audi a6 c4 2,5 tdi Quattro - sedan, ktoré je v podstate kompletné okrem sedačiek a tapacírov z interiéru a poslúži ako bohatý zdroj niektorých náhradných dielov pre udržanie legendy v prevádzke ešte veľmi dlhý čas. Odhadovaná cena dielov na darcovi je minimálne 2000 euro. Čo viem tak veľa ľudí by dokázalo iba katalyzátory k tomuto autu vyvážiť zlatom. Ak napríklad nemáte katalyzátory a chcete ešte dlho udržať svoju audinku na ceste , tak máte iba 2 možnosti. A to buď použitie atrapy (ale aj tie sa dnes už rozpadajú) alebo výfuk na zákazku, čo mnohí poznajú, že nie je lacný špás.
Špekulanti ušetrite čas sebe aj mne!!!Predaj mi nijako nesúri.
Ak si niekto myslí, že lacno kúpi auto s nákladmi na údržbu ako u felície, tak toto nie je nič pre Vás.
Moja predstava o cene za obe auta k jednaniu je =6000= euro.
O finálnej cene sa bavím iba so serióznym záujemcom pri obhliadke áut. Predávam iba spolu ako projekt. Motoricky aj v interiéri je auto v poriadku, je potrebne dotiahnuť ešte kozmetické úpravy na exteriéri vozidla .
Zoznam skutočne prevedených servisných úkonov, cenovo ďaleko prevyšujúci ponúknutú cenu k jednaniu, zašlem mailom na vyžiadanie.
Kontakt na začiatok len mailom, tel. číslo je vymyslené.
Prajem pekný deň.
PS: Je to 2,5 TDI, AEL,@127 kW,360Nm,339 000km
Túto legendu vlastním od apríla 2012 a dá sa povedať , že ju celkom dobre poznám a za ten čas som stihol poriešiť nejednú jej „boliestku“, ktorá by bránila v normálnom a hlavne bezpečnom užívaní tohto youngtimera.Audinka bez problémov prechádza cez STK aj EK – platné aktuálne do 10/2023.Na servise sa nešetrilo, olej a filtre boli menené cca po 12 000km, za čo sa odvďačila tým, že ma nikde nenechala. Je v originálnom stave, bez necitlivých tunerskych zásahov.
Treba pochváliť konštrukrérov z Ingolštatu,že napriek veľkému objemu motora a hmotnosti auta, sa pri ľahšej nohe na plyne dokáže spotreba na dlhšie vzdialenosti držať do 5.0L/100km aj napriek pohonu quattro, ktorého trakciu oceníte najmä v zime alebo pri jazde za daždivého počasia. V porovnaní so súčasnou produkciou automobilového priemyslu, ktorá veľmi často nevydrží ani 300 000km, u tejto klasiky hrá rolu skôr celkový technický stav auta ako počet najazdených km.
Keďže niektoré náhradné diely ako katalyzátory, výfuk, niektorá plecharina a podobne sú na tento model nedostupné, respektíve dostupné za astronomické sumy na ebay, pridám k autu druhé audi a6 c4 2,5 tdi Quattro - sedan, ktoré je v podstate kompletné okrem sedačiek a tapacírov z interiéru a poslúži ako bohatý zdroj niektorých náhradných dielov pre udržanie legendy v prevádzke ešte veľmi dlhý čas. Odhadovaná cena dielov na darcovi je minimálne 2000 euro. Čo viem tak veľa ľudí by dokázalo iba katalyzátory k tomuto autu vyvážiť zlatom. Ak napríklad nemáte katalyzátory a chcete ešte dlho udržať svoju audinku na ceste , tak máte iba 2 možnosti. A to buď použitie atrapy (ale aj tie sa dnes už rozpadajú) alebo výfuk na zákazku, čo mnohí poznajú, že nie je lacný špás.
Špekulanti ušetrite čas sebe aj mne!!!Predaj mi nijako nesúri.
Ak si niekto myslí, že lacno kúpi auto s nákladmi na údržbu ako u felície, tak toto nie je nič pre Vás.
Moja predstava o cene za obe auta k jednaniu je =6000= euro.
O finálnej cene sa bavím iba so serióznym záujemcom pri obhliadke áut. Predávam iba spolu ako projekt. Motoricky aj v interiéri je auto v poriadku, je potrebne dotiahnuť ešte kozmetické úpravy na exteriéri vozidla .
Zoznam skutočne prevedených servisných úkonov, cenovo ďaleko prevyšujúci ponúknutú cenu k jednaniu, zašlem mailom na vyžiadanie.
Kontakt na začiatok len mailom, tel. číslo je vymyslené.
Prajem pekný deň.
PS: Je to 2,5 TDI, AEL,@127 kW,360Nm,339 000km
