2018 Audi A4 Allroad "Gotland Green" 2.0TDI 140kw Quattro
Kategória:
Audi
- Možnosť auto predať so zárukou, prípadne vybaviť financovanie na mieru -
Ponúkam na predaj môj vysnívaný špičkový Allroad. Niesom plne stotožnený s tým ho posunúť, no prišla mi do života ponuka pri ktorej nad tým uvažujem. Jedná sa o auto vo vzácnej konfigurácií farby exteriéru “Gotland green” (mimochodom mala by to byť limitka), s S-kovými sedačkami a madlami v nappa koži “Brown Cognac leather”, na tapcoch je alcantara, plus raritný čierny strop. Výbava je rozsiahlejšia, stručne vypíšem to zaujímavé: Fullled adaptívne automatické svetlá vpredu aj vzadu, 3D Bang&Olufsen audio (19 repro, 755w, vehicle noise compensation), CD/DVD, 2x usb, panoráma, drive select s offroad režimom, hill assist, Audi PreSense, virtual kokpit, 3 zonová klíma, 4x vyhrievané sedačky, roletky, akustické predné okná, zamknutie naštartovaného auta, alarm, najvyššie MMI s touchpadom, 2x SD karta, SIMkarta, pripojenie na internet, wifi, hotspot, atď.. Dokódované nejaké drobnosti v štýle vypnutého startstopu, cez deň svieti aj zadok, virtual má nejaké funkcie z S4ky.�Pre tých ktorých to stále zaujíma, teraz technickejšie veci. Auto som kúpil s nájazdom okolo 175k km, teraz máme cez 230k km. Som druhý majiteľ, pôvodom Holandsko. Ročne jazdím cez 60 000km a v aute trávim dlhé hodiny, allroadík preto u mňa dostáva najlepšiu starostlivosť . Umývané klasicky ručne/wapkou, raz za čas ručne voskované, koža pravidelne čistená a impregnovaná (mám ochotného a šikovného dobrého kamaráta, kľudne posuniem kontakt). Na kapote sa nájdu 3 drobné stopy po kamienkoch, jeden škrabanček vzadu na kufri, inak žiadna ojebance od dverí iných áut, alebo podobné. Motorový olejový interval 12000km, vymenené rozvody aj s vodnou pumpou (máte pokoj, okolo 180k km to čaká každý tento motor, je to viacmenej jediná vec na ktorú trpia), nádrže aditívované VIFkom a každú 3. alebo 4. nádrž nalievaný čistič sýstému Liqui molly. S rozvodmi sa menili zadné platničky, všetko autorizované A++ diely. Prevodovkové oleje menené, vrátane diferenciálov. Doslova čerstvo nové sú všetky 4 horné ramená na prednej náprave (Lemforder) keďže išli nové zimné pneu a robila sa geometria. Pri tomto sa kontroloval celý podvozok vrátane tlmičov, všetko je pevné, nič meniť netreba. Mal som preventívne objednané aj čapy riadenia a tyčky stabiku, predsalen nájazd to nejaký má - no mechanik ma s nimi poslal dopreč. Predné platničky už majú najlepšie za sebou, to je jediná prichádzajúca potrebná investícia o ktorej viem. Ak vás niečo zaujíma, pýtajte sa keďže som určite nespomenul všetko. Ideálne volajte na , nech si šetríme čas. Môžem poskytnúť report overenia vozidla ktorý som si robil ja pred kúpou. Cenu si predstavujem na štart 23500, vašej ponuke sa nebránim, navrhnite. Prípadne vymením za niečo zaujímavé v zhruba polovičnej hodnote. Ďakujem.
Ponúkam na predaj môj vysnívaný špičkový Allroad. Niesom plne stotožnený s tým ho posunúť, no prišla mi do života ponuka pri ktorej nad tým uvažujem. Jedná sa o auto vo vzácnej konfigurácií farby exteriéru “Gotland green” (mimochodom mala by to byť limitka), s S-kovými sedačkami a madlami v nappa koži “Brown Cognac leather”, na tapcoch je alcantara, plus raritný čierny strop. Výbava je rozsiahlejšia, stručne vypíšem to zaujímavé: Fullled adaptívne automatické svetlá vpredu aj vzadu, 3D Bang&Olufsen audio (19 repro, 755w, vehicle noise compensation), CD/DVD, 2x usb, panoráma, drive select s offroad režimom, hill assist, Audi PreSense, virtual kokpit, 3 zonová klíma, 4x vyhrievané sedačky, roletky, akustické predné okná, zamknutie naštartovaného auta, alarm, najvyššie MMI s touchpadom, 2x SD karta, SIMkarta, pripojenie na internet, wifi, hotspot, atď.. Dokódované nejaké drobnosti v štýle vypnutého startstopu, cez deň svieti aj zadok, virtual má nejaké funkcie z S4ky.�Pre tých ktorých to stále zaujíma, teraz technickejšie veci. Auto som kúpil s nájazdom okolo 175k km, teraz máme cez 230k km. Som druhý majiteľ, pôvodom Holandsko. Ročne jazdím cez 60 000km a v aute trávim dlhé hodiny, allroadík preto u mňa dostáva najlepšiu starostlivosť . Umývané klasicky ručne/wapkou, raz za čas ručne voskované, koža pravidelne čistená a impregnovaná (mám ochotného a šikovného dobrého kamaráta, kľudne posuniem kontakt). Na kapote sa nájdu 3 drobné stopy po kamienkoch, jeden škrabanček vzadu na kufri, inak žiadna ojebance od dverí iných áut, alebo podobné. Motorový olejový interval 12000km, vymenené rozvody aj s vodnou pumpou (máte pokoj, okolo 180k km to čaká každý tento motor, je to viacmenej jediná vec na ktorú trpia), nádrže aditívované VIFkom a každú 3. alebo 4. nádrž nalievaný čistič sýstému Liqui molly. S rozvodmi sa menili zadné platničky, všetko autorizované A++ diely. Prevodovkové oleje menené, vrátane diferenciálov. Doslova čerstvo nové sú všetky 4 horné ramená na prednej náprave (Lemforder) keďže išli nové zimné pneu a robila sa geometria. Pri tomto sa kontroloval celý podvozok vrátane tlmičov, všetko je pevné, nič meniť netreba. Mal som preventívne objednané aj čapy riadenia a tyčky stabiku, predsalen nájazd to nejaký má - no mechanik ma s nimi poslal dopreč. Predné platničky už majú najlepšie za sebou, to je jediná prichádzajúca potrebná investícia o ktorej viem. Ak vás niečo zaujíma, pýtajte sa keďže som určite nespomenul všetko. Ideálne volajte na , nech si šetríme čas. Môžem poskytnúť report overenia vozidla ktorý som si robil ja pred kúpou. Cenu si predstavujem na štart 23500, vašej ponuke sa nebránim, navrhnite. Prípadne vymením za niečo zaujímavé v zhruba polovičnej hodnote. Ďakujem.
