'89 Mercedes - Benz W124 250D
Kategória:
Veterány
Predám môj Mercedes w124 ,je to skvelé auto ,ideálne aj pre začínajúcich veteranistov ,na auto sú dostupné náhradné diely, je maximálne spoľahlivé s dobrou spotrebou (cca 6L/100Km) a solídnym výkonom. Je v pôvodnom stave (aj s rádiom z výroby) ,čo som sa snažil aj zachovať. Mám k autu aj pôvodnú servisnú knižku z Nemecka.
Nájazd 290 000km (zaplatil som si aj overenie)
motor 250D 66Kw , rok 1989 , 5 kvalt
Na aute sa robilo: predne uloženia tlmičov, silenbloky ,kladky ,remeň ,repas alternatora, nová baterka ,zhavice+ jednotka zhavenia, repas sedačky + vytepovanie komplet interiéru ,montovala sa elektrická výsuvná anténa , vyvarala sa malá dierka vzadu pod svetlom ,robil sa pristrek a auto sa leštilo, renovoval a lakoval som prednú masku ,kúpil som drevenú riadiacu páku, potom sú na aute originál kované BBS, po ľahkej renovácii ,sa leštili ,lakovali atď. ,a pridám aj zimné pneumatiky na plechových diskoch aj s puklicami.
Nedostatky: keďže auto jazdilo v Nemecku a na Slovensku od roku 2000 ,vykukuje hrdza na predných blatníkoch a na prahoch z vodičovej strany , ale zvyšok auta je bez problémov aj čo sa týka nosných častí. Šíber prestal ísť minulé leto, ale motorček vrčí (do auta nezateká). Nefunguje otáčkomer, stačí vymeniť snímač ktorý dám k autu. A do budúcnosti by trebalo repasovať diferenciál čo je investícia pár stoviek. STK ,EK končí o rok ,ale s tým nebude problém keďže má perfektné hodnoty aj emisií aj bŕzd. A na novom majiteľovi nechávam aj výmenu oleja a filtrov keďže väčšina ľudí pri kúpe auta toto automaticky mení.
Cena je 4000eur + dohoda ,alebo výmena za iný veterán (skúste ponúknuť). O auto som sa staral ako som vedel ,bolo v garaži pod plachtou a vyhýbal som sa soleným cestám, preto by som bol rád keby sa ďalej zachovalo a robilo radosť novému majiteľovi tak ako robilo radosť mne.
Nájazd 290 000km (zaplatil som si aj overenie)
motor 250D 66Kw , rok 1989 , 5 kvalt
Na aute sa robilo: predne uloženia tlmičov, silenbloky ,kladky ,remeň ,repas alternatora, nová baterka ,zhavice+ jednotka zhavenia, repas sedačky + vytepovanie komplet interiéru ,montovala sa elektrická výsuvná anténa , vyvarala sa malá dierka vzadu pod svetlom ,robil sa pristrek a auto sa leštilo, renovoval a lakoval som prednú masku ,kúpil som drevenú riadiacu páku, potom sú na aute originál kované BBS, po ľahkej renovácii ,sa leštili ,lakovali atď. ,a pridám aj zimné pneumatiky na plechových diskoch aj s puklicami.
Nedostatky: keďže auto jazdilo v Nemecku a na Slovensku od roku 2000 ,vykukuje hrdza na predných blatníkoch a na prahoch z vodičovej strany , ale zvyšok auta je bez problémov aj čo sa týka nosných častí. Šíber prestal ísť minulé leto, ale motorček vrčí (do auta nezateká). Nefunguje otáčkomer, stačí vymeniť snímač ktorý dám k autu. A do budúcnosti by trebalo repasovať diferenciál čo je investícia pár stoviek. STK ,EK končí o rok ,ale s tým nebude problém keďže má perfektné hodnoty aj emisií aj bŕzd. A na novom majiteľovi nechávam aj výmenu oleja a filtrov keďže väčšina ľudí pri kúpe auta toto automaticky mení.
Cena je 4000eur + dohoda ,alebo výmena za iný veterán (skúste ponúknuť). O auto som sa staral ako som vedel ,bolo v garaži pod plachtou a vyhýbal som sa soleným cestám, preto by som bol rád keby sa ďalej zachovalo a robilo radosť novému majiteľovi tak ako robilo radosť mne.
