inzercia, predaj, predám, bazár

Absolventská prax

Kategória: Administratíva

Hľadáme do kancelárie posilu na absolventskú prax s možnosťou ďalšieho zamestnania. Jedná sa o administratívnu prácu, miesto výkonu je Veľký Šariš.
Podmienky:
- vek do 26 rokov,
- absolvent pred menej ako 2 rokmi - so zameraním na účtovníctvo, medzinárodný obchod, ekonomika, podnikanie...
-realizované to bude cez projekt UPSVAR + odmena
Životopis posielať na email: office@
Budeme kontaktovať vybraných uchádzačov.

Prosím, kontaktujte nás len písomne, číslo vymyslene!
Absolventská prax
Podobné inzeráty
Účtovníctvo, administratíva
Dobrý deň hľadám si brigádu alebo prácu na TPP v administratíve alebo v účtovníctve. Prax v pomocných administratívnych prácach mám. Získavam si prax v podvojnom účtovníctve u jednej pani účtovníčky od septembra minulého roka, keďže kurzy mi prax nedali. Okolie Vráble, NR, ZM, LV. Viem poslať aj životopis. Ďakujem
Administratívny pracovník
Miesto výkonu práce: Stará Ľubovňa Termín nástupu: ihneď Druh pracovného pomeru: v rámci národného projektu „Prax pre mladých“ Mzdové podmienky: 234, 42 €/mesiac (20 hod. týždenne) - vypláca Úrad práce sociálnych vecí a rodiny Získavanie a prehlbovanie pracovných zručností a praktických skúseností, ktoré zodpovedajú dosiahnutému stupňu vzdelania formou praxe. Prax sa môže vykonávať len na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi uchádzačom o zamestnanie, vedeným v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny a na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi zamestnávateľom a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny. Prax sa vykonáva najmenej 3 a najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne (4 hodiny denne). Základné podmienky Úradu práce sociálnych vecí a rodiny, ktoré musí kandidát spĺňať: -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí mať uchádzač o zamestnanie vek do 29 rokov -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí byť uchádzač o zamestnanie vedený v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac -dosiahnutý stupeň vzdelania Náplň práce: -kopírovanie, skenovanie a zakladanie určenej dokumentácie -práca s počítačom a internetom -administratívne práce -príprava a expedícia odoslanej pošty -asistencia pri rôznych projektoch Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: -stredoškolské s maturitou Osobnostné predpoklady a zručnosti: -práca s počítačom a internetom -Microsoft Excel – pokročilý -Microsoft Word – pokročilý -komunikatívnosť V prípade, že máte záujem a zároveň spĺňate vyššie uvedené požiadavky zašlite nám svoj životopis na adresu: profesia@ Sme rýchlo rastúca firma zameraná na zber kuchynského a potravinového odpadu s najväčším pokrytím poskytovaných služieb na celom Slovensku. Viac informácií na
Asistentka spoločnosti
Do našej spoločnosti Arnes s.r.o. hľadáme šikovnú asistentku. Miesto práce: Bratislava Mzdové podmienky (brutto) 1 100 EUR/mesiac Možnosť navýšenia mzdy po skúšobnej dobe Náplň práce - starostlivosť o chod kancelárie, reprezentácia kancelárie, práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora pri developerských projektoch (príprava zmlúv podľa pokynov nadriadeného, kataster a pod.) - starostlivosť o návštevy - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Internet - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti prax na pozícii asistentky podmienkou, vodičský preukaz B podmienkou Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - ochota spolupracovať a učiť sa Sme spoločnosť sa zaoberá developerskou a stavebnou činnosťou. V prípade Vášho záujmu zašlite svoj životopis na email: sekretariat@
Hľadám si zamestnanie
Vysokoškolsky vzdelaná (odbor Andragogika - vzdelávanie dospelých, SŠ - obchodná akadémia), prax 2,5 roka na pozícii Špecialista vzdelávania pre kórejskú spoločnosť, 3 roky prax s HR recruitingom v personálnej agentúre. Hľadám si prácu v oblasti administratívy, konzultanta, pomocných účtovníckych prác a iné, na ktoré budem pre Vašu firmu prínosom. Som zodpovedná, spoľahlivá osoba a rada sa naučím nové veci. Ďalšie informácie o mojej osobe rada doplním či už osobne alebo telefonicky. PS: O oblasť finančného poradenstva nemám záujem. Ďakujem za pochopenie.
Odborný poradca
Občianske združenie Ideme vpred hľadá odborneho poradcu. Vzdelanie:maturita s 5 ročnou praxou v oblasti sociálnej práce. VŠ 1 stupeň prax 2 roky alebo VŠ 2 stupeň prax 1 rok v oblasti sociálnej práce. Vynikajúce platobné podmienky, skvelý tím. Kontakt
PREDAJCA
Predajca Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - práca na plný úväzok - predaj materiálu cez pokladňu na predajni - starostlivosť o zákazníkov prichádzajúcich na predajňu - zodpovednosť za zverený materiál a pokladňu - poradenstvo - objednávanie a príjem tovaru na predajňu - preberanie a vykladanie tovaru na predajni - administratíva spojená s chodom predajne - fakturácia Zamestnanecké výhody, benefity - nákup tovaru za zamestnanecké zľavy - technické a obchodné zaškolenie - príjemné pracovné prostredie - zázemie silnej a stabilnej spoločnosti Termín nástupu - IHNEĎ Požiadavky na zamestnanca: stavebníctvo - prax výhodou Prax na pozícii/v oblasti stavebníctvo - výhodou Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - znalosť stavebného materiálu výhodou - skúsenosti s predajom stavebného materiálu výhodou - komunikatívnosť, pracovitosť, tímová práca - plat 1100,-€/Brutto Tešíme sa na Vás.