inzercia, predaj, predám, bazár

Administrativna praca

Kategória: Administratíva

Hľadám pre administratívnu prácu zamestnankyňu. Firemny telefon Iphone 13, Firemny notebook, Pracovná doba 8:00-16:30 každý pracovný deň. Hrubá mzda 1000 eur + mesačné odmeny 200 eur, to je približne 1000 EUR v čistom.

NÁPLŇ PRÁCE:
- Spracovanie evidencie dochádzky
- Kontakt so subdodávateľmi
- Príprava podkladov pre interné porady, spracovanie zápisov
- Vybavovanie osobnej, telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie

ČO POŽADUJEME:
- Ukončené SŠ vzdelanie
- MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel)
- Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil výhodou
- Predchádzajúca prax na obdobnej pozícii výhodou
- Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- Komunikatívnosť, silný organizačný typ a schopnosť flexibilne reagovať na meniace sa požiadavky
- Asertívnosť, priateľské a nekonfliktné vystupovanie
Administrativna praca
Podobné inzeráty
Práca  na doma, administratívna práca
Hľadám prácu na doma s fixnou odmenou napr. administratívna práca, vedenie mzdovej agendy, prepisovanie textu - ovládam strojopis, balenie tovaru, rozvoz novín atdˇ. Práca zabezpečená zamestnávateľom. Prosím, ozvite sa mi....ďakujem moc krát tel:
Administrativny pracovnik - ANSleasing s.r.o.
Miesto práce - sereď Druh pracovneho pomeru - trvalý,dohoda,živnosť Termin nástupu- ihneď Mzdové podmienky: od 4€/hodina Pracovna doba: 8.00hod - 17.00hod alebo dohoda Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Prepisovanie dát do nášho systému Vytvárenie databázy Práca so systémami spoločnosti Administratívna činnosti Príprava e-mailov Práca v slovenskom jazyku Práca s word / excel - základy Príprava inzeratov na FB stranky Komunikacia,telefonovanie Práca v mladom kolektíve nformácie o výberovom konaní Ide o veľmi jednoduchú pracovnú pozíciu s požiadavkou na precíznosť,komunikatívnosť. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky, kde si personalista dohodne ďaľšie kroky. Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Schvalovanie auto úverov. Spoločnosť ANSleasing s.r.o. bola založena v roku 2022 a venuje sa predajom jazdennych vozidiel prostrednictvom leasingov/auto úverov. Sme mladý kolektív, ktorý ma vtomto odbore bohaté skúsenosti. Hľadáme asistentku, ktorá by mala na starosti hlavne prácu za počitačom, nahadzovanie klientov, práca s emailom, telefonovanie a komunikáciu s predajcami a s klientmi. Práca je stabilna a dlhodoba. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Kontakt Kontaktná osoba: Marek Kotlár Tel: Email: obchod.ans@ Životopis prosím zasielať na danný email.
Administratívna pracovníčka
Ponuka práce: Administratívna pracovníčka Miesto práce: Aquapark Lipany, Moyzesova 1510, Lipany Predbežný termín nástupu: 01.04.2023 Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády) Mzdové podmienky: od 700 € Pracovný čas: 8:00 - 17:00 Informácie o pracovnom mieste Náplň práce Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie. Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov. Zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok. Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka). Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov. Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi. Zodpovednosť za zverenú hotovosť. Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. Participovanie na zabezpečovaní kultúrnych, športových a firemných podujatí. Zamestnanecké výhody, benefity Práca v novootvorenom Aquaparku s mladým kolektívom. Poskytnutie pracovného oblečenia po ukončení skúšobnej lehoty, príspevok na stravu, voľný vstup do Aquaparku. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 20.02.2023 Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor. Požiadavky na zamestnanca Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie Úplné stredné odborné vzdelanie Úplné stredné všeobecné vzdelanie Vyššie odborné vzdelanie Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - pokročilá Internet - pokročilá Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá Všeobecné spôsobilosti: komunikácia (jednanie s ľuďmi) organizovanie a plánovanie práce kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti) analyzovanie a riešenie problémov Osobnostné predpoklady: spoľahlivosť, iniciatívnosť Kontakt: Životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať na e-mail: praca@
Administratívny pracovník internetového predaja
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove. Náplň práce: - administratívna činnosť v interných systémoch, - snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta, - telefonická komunikácia so zákazníkmi - proaktívne riešenie vzniknutých problémov - koordinácia pracovníkov, - administratívna činnosť súvisiaca s agendou zákazníkov a pracovníkov, - práca s Microsoft Office a internetom. Vyžadujeme: - flexibilitu, - schopnosť práce pod tlakom, - tímový hráč, - príjemný prejav, - ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou, Ponúkame: - prácu cez týždeň (07:30 - 16:00), - príjemné pracovné prostredie - mladý a dynamický kolektív, - stabilná práca rastúcej firme - teambuildingy Vaše životopisy zasielajte na e-mail: orinvestsk@ Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi. Platové podmienky: od 900 € Brutto Možnosť kariérneho rastu a mzdy.
Administratívna práca pre Študenta SŠ alebo VŠ
- Price v kancelárii (Administratívna, práca s PC - Google WorkSpace) - Práca na 4 hodiny denne (na dohodu) - Podmienka je ovládať aspoň jeden cudzí jazyk na komunikatívnej úrovni (Angličťina alebo Nemčina) - Miesto výkonu práce je v centre Banskejbystrice (bývala fitaréna) - Platové podmienky dohodou V prípade záujmu volajte
Allianz finančný konzultant
náplň práce: administratívna práca na pobočke práca z domu práca s databázou klientov správa existujúceho portfólia ponuka najnovších produktov v rámci komplexného zabezpečenia klientov dodržiavanie firemnej stratégie a obchodnej politiky kontakt s klientom a práca s databázou obchodné stretnutia vzdelávanie flexibilita kariérny postup finančné ohodnotenie bez stropu