inzercia, predaj, predám, bazár

Administratívna pracovníčka autoservisu/asistentka

Kategória: Administratíva

Do zabehnutého autoservisu v BB prijmeme ambicióznu, zodpovednú, cieľavedomú a sympatickú kolegyňu do prijímacej kancelárie.
Komunikácia so zákazníkmi, objednávanie vozidiel do servisu, objednávanie tovaru, príprava podkladov pre účtovníctvo, blokovanie, vystavovanie faktúr, starostlivosť o internetovú stránku a všeobecný chod autoservisu. Pracovný čas: pondelok - piatok od 8:00 - 17:00 hod.

Pravidelné finančné odmeny za kvalitne odvedenú prácu, príjemný pracovný kolektív.

Prosíme zasielať životopisy aj s fotografiou.

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Personalistika - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti
Podmienkou prijatia je vodičský preukaz sk.B. Znalosť anglického jazyka.

Stručná charakteristika spoločnosti:
Autoservis Š.MIK pôsobí v Banskej Bystrici - časť Majer od roku 2009.
Vďaka modernej a veľmi dobre vybavenej dielni, odbornosti našich automechanikov a skúsenostiam sme schopní plniť náročné požiadavky našich klientov. Ponúkame kompletný servis všetkých značiek vozidiel.

Kontaktná osoba: Štefan Miklas
Tel.:
Administratívna pracovníčka autoservisu/asistentka