inzercia, predaj, predám, bazár

Administratívne služby

Kategória: Administratíva

Ponúkam administratívne služby vo forme dlhodobej spolupráce ale aj príležitostnej či jednorazovej výpomoci.

-základná korešpondencia
-telefonická a e-mailová komunikácia
-komunikácia s úradmi, klientmi a obchodnými partnermi
-príprava podkladov pre uzatváranie obchodných vzťahov
-vyhľadávanie nových zamestnancov
-kontaktovanie a selektovanie potenciálnych kandidátov, organizácia pracovných pohovorov
-hodnotenie a prezentácia kandidátov klientovi
-zabezpečovanie administratívy spojenej s obsadzovaním zákaziek a výberom kandidátov
-príprava podkladov pre účtovníctvo, evidencia pracovného času zamestnancov, vystavovanie faktúr
-tvorba cenových ponúk
-tvorba prezentácii, tabuliek, databáz a reportov
-formulácia a štylizácia textov
-správa webovej stránky a e-shopu platformy WIX
-a mnohé iné administratívne práce podľa zadania


Pre bližšie info ma kontaktujte na e-mailovej adrese
Administratívne služby
Podobné inzeráty
ASISTENT/ Realitný MAKLÉR/ KA  KOŠICE,PREŠOV
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA. Naplň práce: Administratívne úkony, príprava rezervačných zmlúv, vybavovanie telefonátov - Dohľad nad pracoviskom -Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému - Zapisovanie záznamov z porád - Príprava zmlúv - Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti - Vítanie návštev , usadenie... - Iné administratívne úkony. PRE REALITNÉHO MAKLÉRA :PROVÍZIE 60% - 80 % zo zrealizovaných obchodov - možnosť inzerovania nehnuteľností v celosvetovej inzercii, aktívne vyhľadávanie nehnutelností na predaj a prenájom - návšteva nehnutelností a získanie podrobných informácii a fotodokumentácia - stretnutie s klientmi - prehliadky so záujemcami - aktívne sledovanie realitného trhu. - motivujúci provízny systém - poskytujeme vlastnú databázu klientov- NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY. - KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!! MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU FIRMY. Informácie o výberovom konaní: Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email: Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor. Miesto výkonu práce - PREŚOV aj KOŠICE. Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu. Požiadavky: Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA/REALITNÉHO MAKLÉRA- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
Administratívna pracovníčka
- Administratívne práce spojené s prevádzkou kuchyne - vytváranie jedálneho lístka v slovenčine a v nemčine - objednávky tovaru a preberanie tovaru - skladové hospodárstvo - objednávkový systém stravníkov - tvorba dochádzky - zadeľovanie zamestnancov na zmeny - zodpovednosť za čistotu kuchyne a jedálne - kontrola čistoty na pracovisku - práca s registračnou pokladnicou - bežné administratívne práce Plat : dohodou
Ponuka práce NITRA
Hľadáme nového kolegu - aj popri práci, MD alebo štúdiu Hľadáme nového kolegu do zabehnutej kancelárie v Nitre na prácu s klientom a administratívne činnosti. Vykonávame pravidelný servis klientov z radu bánk, poisťovní, správcovských a investičných spoločností. O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko máme podporu vlastného call centra. Administratívne spracovanie požiadaviek klienta je jednoduchšie ako si myslíš, nakoľko máme vlastné informačné systémy. Stačí ti vedieť komunikovať a ovládať PC na užívateľskej úrovni. Vhodné aj pre ľudí bez praxe, do konca na Full time aj Part time.
Asistent/ka manažéra
*** MOMENTÁLNE OBSADENÉ *** Ak máš záujem o celoročnú brigádu v administratíve a si študent VŠ v Prešove Druh pracovného pomeru: na dohodu (študentská brigáda) Termín nástupu: SEPTEMBER 2022 Mzdové podmienky (brutto) 5 EUR/hod. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty. Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády) Termín nástupu dohodou Mzdové podmienky (brutto) 5 EUR/hod. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Akvizícia nových klientov, príprava databázy spoločnosti, komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty. Kontaktná osoba: Anton Longauer Životopis zasielať na: longauer@
administratívne práce, vedenie mzdovej agendy
Vykonávam administratívne práce , vypracovanie miezd, účtovanie. cena : dohodou
ADMINISTRATÍVNY REFERENT na spracovanie údajov do počítača
Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom v kancelárii a dokáže po zaškolení pracovať samostatne a zodpovedne. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka. Nie je to žiaden obchod ani oslovovanie zákazníkov. Po zaškolení sa pracuje aj z domu /iba pol týždňa/. Pracovná náplň: - Administratívne spracovávanie údajov do informačného systému - Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme - Administratívne práce s počítačom Zamestnanecké výhody, benefity: - zaškolenie - príjemné pracovné prostredia - možný odborný aj finančný rast - motivačný a rozvojový systém Plat: 850 brutto + odmeny /priemerný plat 1.100 brutto/ Pracovná doba: 8 + 1 hodina na obed /po zaškolení sa robí aj z domu - 3 dni doma, 2 dni z kancelárie a druhý týždeň opačne/ V prípade záujmu, prosím pošlite Váš životopis: info@