inzercia, predaj, predám, bazár

Administratívny pracovník / pracovníčka pre maďarský trh

Kategória: Administratíva

Hľadáme administratívneho pracovníka / pracovníčku pre maďarský trh

Do tímu LEDVIANOCE hľadáme komunikatívnu osobu na administratívnu prácu v kancelárií pre maďarský trh.
1. nutná znalosť maďarského jazyka - rodná reč
Práca na dohodu. Po 3 mesiacoch možnosť TPP.
Miesto výkonu práce: práca v kancelárií v NR v kombinácií s homeoffice
Popis práce: Telefonická a mailová komunikácia s našimi klientmi, práca s databázou a tvorba cenových ponúk.

Administratívny pracovník / pracovníčka pre maďarský trh
Podobné inzeráty
administratívny pracovník pre nemecký trh
Hľadáme do nášho tímu novú posilu na pozíciu administratívny pracovník pre nemecký trh, oblasť administratívno-personálna. Požiadavky: - znalosť nemeckého jazyka (telefonovanie, písanie mailov) - vzdelanie stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské - živnosť alebo TPP Výhody: - občasná práca z domu (možnosť Home Office) - vzdelávacie aktivity - služobný notebook + telefón Nástup: ihneď Podmienky spolupráce budú predstavené pri osobnom rozhovore. Kancelaria sa nachadza v Banskej Bystrici
Administratívny pracovník/asistent/NJ alebo AJ
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Administratívna pracovníčka
Dobrý deň. Vyštudovala som Ekonomickú fakultu UMB v Banskej Bystrici. Mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Som zodpovedná a spoľahlivá. Rada by som pracovala na pozícii administratívny pracovník - prácu si hľadám v okolí Novej Bane. Nástup možný od 1. júla 2022. Nech sa páči kontaktovať ma e-mailom anna.vicianov@
Priehradkový zamestnanec pošty, Administratívny pra/Predavač
Dobrý deň, vyštudovala som ekonomickú školu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre katolícke školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Veľmi rada by som pracovala ako prehliadkový zamestnanec pošty alebo predavač, pokladník v drogérii, v coop jednote alebo v papiernictve... Tiež ako administratívny pracovník. Rada sa učím novým veciam a som zodpovedná a spoľahlivá. Mám cit pre detail, poriadok a systém v práci. Mestá, ktoré pripadajú do úvahy z mojej strany, kde by som mohla pracovať: Ružomberok, Banská Bystrica, Žiar nad Hronom, Nitra, Zvolen, Žarnovica, Levice, Zlaté Moravce. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail: anna.vicianov@ alebo na t.č. Možný termín nástupu do práce: 1. júla 2022.
Administratívny pracovník s Nemeckým jazykom
Do nášho tímu hľadáme novu posilu na pozíciu administratívny pracovník. Naplň prace: - Telefonická a emailová komunikácia s nemeckými partnermi - Zabezpečovanie ubytovania pre zamestnancov - Príprava podkladov k fakturácii - Práca s Microsoft Office a internet Požiadavky : - Znalosť Nemeckého jazyka (slovom aj písmom) - Prijemne a profesionálne vystupovanie - Flexibilita - Zodpovednosť - Odolnosť voči stresu - Optimizmus - Vodičky preukaz B Výhody : - Možnosť kariérneho rastu - Flexibilný pracovný čas - 95% práca z domu - Vhodne pre ženy na materskej dovolenke poprípade ZŤP Cena prace bude dohodnutá na osobnom pohovore. V prípade záujmu nás kontaktujte nižšie uvedeným formulárom.
Administratívny pracovník / asistent
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu : ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT Miesto výkonu práce : Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite Náplň práce: - Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka - Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia) - Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu - Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky - Vedenie hotovostnej pokladne Mzdové podmienky: 900€/brutto Požiadavky: - výborné komunikačné a organizačné schopnosti - výborná znalosť MS Office - dôslednosť a samostatnosť pri práci - praktickosť, systematický prístup k práci Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Strojopis - Pokročilý ❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník). V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@ Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.