inzercia, predaj, predám, bazár

Administratívny pracovník pri predaji motorových vozidiel

Kategória: Administratíva

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- administratívna činnosť súvisiaca s predajom vozidiel
- prihlasovanie vozidiel do evidencie
- komunikácia so zákazníkom
- príprava podkladov pre účtovníčku

Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný mobilný telefón


Pracovná doba od 9:00 hod do 17:00 hod.
Každá druhá sobota od 9:00 hod do 13:00 hod.

Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz - B

Osobnostné predpoklady a zručnosti
Znalosti v oblasti fakturácie, účtovníctva a kompletného vedenia administratívy, ovládanie práce s PC, vodičský preukaz sk. B, základný prehľad o automobiloch, aktívny vodič

Od 900 -1500 EUR/mesiac
Mzda pozostáva zo základnej a výkonovej zložky. Viac informácii poskytneme na osobnom pohovore.
Administratívny pracovník pri predaji motorových vozidiel
Podobné inzeráty
Administratívny pracovník/asistent/NJ alebo AJ
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Priehradkový zamestnanec pošty, Administratívny pra/Predavač
Dobrý deň, vyštudovala som ekonomickú školu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre katolícke školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Veľmi rada by som pracovala ako prehliadkový zamestnanec pošty alebo predavač, pokladník v drogérii, v coop jednote alebo v papiernictve... Tiež ako administratívny pracovník. Rada sa učím novým veciam a som zodpovedná a spoľahlivá. Mám cit pre detail, poriadok a systém v práci. Mestá, ktoré pripadajú do úvahy z mojej strany, kde by som mohla pracovať: Ružomberok, Banská Bystrica, Žiar nad Hronom, Nitra, Zvolen, Žarnovica, Levice, Zlaté Moravce. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail: anna.vicianov@ alebo na t.č. Možný termín nástupu do práce: 1. júla 2022.
Recruiter/ Administratívny pracovník
Prijmeme do nášho tímu v Žiline kolegyňu/kolegu na pracovnú pozíciu: Recruiter/Administratívny pracovník/čka, ktorého HLAVNOU PRACOVNOU NÁPLŇOU BUDE: - aktívne vyhľadávanie kandidátov v regióne - zverejňovanie inzerátov na webových portáloch - kontaktovanie kandidátov, realizácia telefonických a osobných pohovorov - nábor a výber nových zamestnancov na rôzne pozície - komplexná zodpovednosť za administratívne činnosti - kontrola, spracovanie a evidencia dochádzok zamestnancov - príprava podkladov pre mzdové a personálne oddelenie Osobnostné predpoklady: - skúsenosti v oblasti náboru/ výberu zamestnancov a obsadzovaní rôznych typov pozícií - zodpovednosť - komunikatívnosť - samostatnosť - príjemné vystupovanie - orientácia na cieľ/ výsledok a vytrvalosť pri jeho dosahovaní - proaktívny prístup - odolnosť voči stresu - ochota učiť sa nové veci Prax s náborom zamestnancov min. 2 roky Mzdové podmienky: od 1000 €/mesiac + odmeny Sú komunikácia, samostatnosť, pozitívny prístup, organizovanosť tvojou silnou stránkou? Ak áno, pošli nám svoje CV, aby si sa k nám mohla/mohol pridať čo najskôr.
Administratívny pracovník / asistent
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu : ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT Miesto výkonu práce : Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite Náplň práce: - Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka - Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia) - Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu - Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky - Vedenie hotovostnej pokladne Mzdové podmienky: 900€/brutto Požiadavky: - výborné komunikačné a organizačné schopnosti - výborná znalosť MS Office - dôslednosť a samostatnosť pri práci - praktickosť, systematický prístup k práci Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Pokročilý Microsoft Outlook - Pokročilý Strojopis - Pokročilý ❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník). V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@ Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.
administratívny pracovník pre nemecký trh
Hľadáme do nášho tímu novú posilu na pozíciu administratívny pracovník pre nemecký trh, oblasť administratívno-personálna. Požiadavky: - znalosť nemeckého jazyka (telefonovanie, písanie mailov) - vzdelanie stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské - živnosť alebo TPP Výhody: - občasná práca z domu (možnosť Home Office) - vzdelávacie aktivity - služobný notebook + telefón Nástup: ihneď Podmienky spolupráce budú predstavené pri osobnom rozhovore. Kancelaria sa nachadza v Banskej Bystrici
Administratívny pracovník/asistent
Hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, (vhodná možno i pre mamičky na materskej) s možným neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základy anglického jazyka vítaná (odpovedanie na emaily) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva nutná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup 1.1.2023. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis prosíme zasielať na: info.@