inzercia, predaj, predám, bazár

Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk

Kategória: Administratíva

Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý

Predpokladaný nástup: ihneď.

Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Podobné inzeráty
Administratívny pracovník/asistent/NJ alebo AJ
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Administratívny pracovník - Nemecký jazyk
Ponuka práce: Administratívny pracovník - Nemecký jazyk •stabilná práca v rastúcej spoločnosti •fixná mzda + provízia z obratu spoločnosti •firemný notebook + telefon Podmienky pre uchádzača: •znalosť Nemeckého jazyka - C1 (plynulý písomný a hovorový prejav) •prax v personálnej sfére •samostatnosť, zodpovednosť, časová flexibilnosť V prípade záujmu nás kontaktujte na čísle
Administratívny pracovník/asistent/nemecky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup: ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR - pre oblasť Košice, Košice - okolie a Maďarsko v okruhu 100 km od Košíc. Náplň práce: - aktívne správa nehnuteľností - komunikácia s klientmi - obhliadky nehnuteľností - ponuka nehnuteľností klientom - správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností. Druh pracovného pomeru : - TPP - Mandátna Zmluva - živnosť. Platové podmienky : TPP : 900€/mesačne v čistom Živnosť, zmluva : od 1.500€ Iné výhody : - prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti - pohyblivá pracovná doba - zaučenie a komplexná podpora - auto - mobil - PC - mobil a internet. Miesto práce : Kancelária - Košice Košický kraj - Košice, Košice - okolie, pohraničné oblasti Maďarska od Košíc. Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: info@ Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ, Príjemné vystupovanie, komunikácia Základná podmienka: Znalosť Maďarského slovom a písmom, anglicky slovom, ovládanie internetu, mobilu a PC. Ďalšie požiadavky : - osobnosť s obchodným talentom - lojálnosť voči firme - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - zodpovednosť - maximálne nasadenie - samostatnosť - flexibilita - dochvíľnosť. Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor. Životopis pošlite na emailovú adresu: info@ Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR - pre oblasť Košice, Košice - okolie a Maďarsko v okruhu 100 km od Košíc. Náplň práce: - aktívne správa nehnuteľností - komunikácia s klientmi - obhliadky nehnuteľností - ponuka nehnuteľností klientom - správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností. Druh pracovného pomeru : - TPP - Mandátna Zmluva - živnosť. Platové podmienky : TPP : 900€/mesačne v čistom Živnosť, zmluva : od 1.500€ Iné výhody : - prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti - pohyblivá pracovná doba - zaučenie a komplexná podpora - auto - mobil - PC - mobil a internet. Miesto práce : Kancelária - Košice Košický kraj - Košice, Košice - okolie, pohraničné oblasti Maďarska od Košíc. Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: info@ Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ, Príjemné vystupovanie, komunikácia Základná podmienka: Znalosť Maďarského jazyka slovom a písmom, anglicky slovom, ovládanie internetu, mobilu a PC. Ďalšie požiadavky : - osobnosť s obchodným talentom - lojálnosť voči firme - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - zodpovednosť - maximálne nasadenie - samostatnosť - flexibilita - dochvíľnosť. Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor. Životopis pošlite na emailovú adresu: info@ Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Administratívny pracovník, referent, referentka
Administratívny pracovník, referent, referentka Obchodná spoločnosť poskytujúca služby v oblasti predaja hutníckeho materiálu príjme do TPP administratívneho pracovníka/referent-ka. Náplň práce: - komunikácia s obchodnými partnermi - dojednávanie obchodu - spracovanie dokumentácie súvisiacej s obchodným prípadom Zamestnanecké výhody, benefity: - stravné lístky Požiadavky na zamestnanca: - ukončené stredoškolské s maturitou, - anglický jazyk - základy - Microsoft Office - mierne pokročilý, komunikatívnosť, zodpovednosť, samostatnosť, príjemné vystupovanie Mzdové podmienky: 1000€/netto + stravné lístky