ADMINISTRATÍVNY REFERENT na spracovanie údajov do počítača
Kategória:
Administratíva
Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom v kancelárii a dokáže po zaškolení pracovať samostatne a zodpovedne. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka. Nie je to žiaden obchod ani oslovovanie zákazníkov.
Po zaškolení sa pracuje aj z domu /iba pol týždňa/.
Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom
Zamestnanecké výhody, benefity:
- zaškolenie
- príjemné pracovné prostredia
- možný odborný aj finančný rast
- motivačný a rozvojový systém
Plat: 850 brutto + odmeny /priemerný plat 1.100 brutto/
Pracovná doba: 8 + 1 hodina na obed /po zaškolení sa robí aj z domu - 3 dni doma, 2 dni z kancelárie a druhý týždeň opačne/
V prípade záujmu, prosím pošlite Váš životopis: info@
Po zaškolení sa pracuje aj z domu /iba pol týždňa/.
Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom
Zamestnanecké výhody, benefity:
- zaškolenie
- príjemné pracovné prostredia
- možný odborný aj finančný rast
- motivačný a rozvojový systém
Plat: 850 brutto + odmeny /priemerný plat 1.100 brutto/
Pracovná doba: 8 + 1 hodina na obed /po zaškolení sa robí aj z domu - 3 dni doma, 2 dni z kancelárie a druhý týždeň opačne/
V prípade záujmu, prosím pošlite Váš životopis: info@
