inzercia, predaj, predám, bazár

Asistent/-ka realitnej kancelárie

Kategória: Obchod a predaj

Náplň práce:
- Letákovanie
- Asistencia pri nábere nehnuteľností
- Úprava fotografií a videí
- Príprava zmlúv
- Nahadzovanie inzerátov
- Marketing – Facebook , Instagram

Inšpirujúca práca s intenzívnym školením, motivujúce finančné ohodnotenie, kariérny rast.

Požiadavky: Pekný rukopis, Flexibilita, Chuť pracovať, Samostatnosť, Spoľahlivosť

Kontakt:
REGAL Reality Topoľčany, Ing. Andrej Jarošinec, Tel.: , a.jarosinec@
Asistent/-ka realitnej kancelárie
Podobné inzeráty
Vedúci realitnej kancelárie
Vstúp do zabehnutej pobočky realitnej kancelárie v ideálnom čase. Realitný trh práve reaguje na zmeny na poli hypoték. Ponuka nehnuteľností postupne pribúda. Práve tento trend dáva silnú príležitosť, ľuďom ktorí zvažujú prácu v realitách. Rozvinúť túto tému môžeme spoločne pri osobnom rozhovore
Manažér alebo manažérka realitnej kancelárie
OD POPRADU AŽ PO SNINU, PRIDAJTE SA K NÁM DO NÁŠHO TÍMU! Rozširujeme náš tím o manažéra alebo manažérku do miest Michalovce a Vranov nad Topľou! Výhody a benefity: - nadštandardné ohodnotenie, - možnosť zarábať aj za obhliadky nehnuteľností, - neplatíte a nestaráte sa o inzerciu Vašich nehnuteľností, - neplatíte žiadne mesačné poplatky. Koho hľadáme? - kto má ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie, - kto vie dobre komunikovať s ľuďmi, - kto ovláda prácu s PC, - kto má vodičský preukaz sk. B, - kto má čistý register trestov. Čo ponúkame my Vám? - prácu v realitnej kancelárii, ktorá má bohaté skúsenosti aj pre zaškolenie nových manažérov, - vzájomnú podporu a spoluprácu medzi realitnými maklérmi a manažérmi, - 24-hodinový prístup do kancelárie Kontaktujte nás na: zuzana@ info@ Mgr. Zuzana Harasimová personálna riaditeľka
Realitný maklér a maklérka - Michalovce a Vranov nad Topľou
OD POPRADU AŽ PO SNINU, PRIDAJTE SA K NÁM DO NÁŠHO TÍMU! Rozširujeme náš tím o realitnú maklérku a realitného makléra do miest Michalovce a Vranov nad Topľou! Náplň práce realitného makléra, realitnej maklérky: - vyhľadávanie nových klientov a nehnuteľností na predaj a prenájom, - aktívna práca v regióne, - aktívna práca s klientmi, - návšteva nehnuteľností a prehliadky so záujemcami, - administratívna práca v kancelárii. Výhody a benefity: - nadštandardné ohodnotenie, - kariérny rast s možnosťou vybudovania vlastnej pobočky, - možnosť zarábať aj za obhliadky nehnuteľností, - neplatíte a nestaráte sa o inzerciu Vašich nehnuteľností, - neplatíte žiadne mesačné poplatky. Koho hľadáme? - kto má ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie, - kto vie dobre komunikovať s ľuďmi, - kto ovláda prácu s PC, - kto má vodičský preukaz sk. B, - kto má čistý register trestov. Čo ponúkame my Vám? - prácu v realitnej kancelárii, ktorá má bohaté skúsenosti pre zaškolenie nových, ale aj už zabehnutých realitných maklérov a manažérov, - vzájomnú podporu a spoluprácu medzi realitnými maklérmi, - 24-hodinový prístup do kancelárie Kontaktujte nás na: zuzana@ info@ Mgr. Zuzana Harasimová personálna riaditeľka
Chceš zmenu? Realitný maklér v BeMi realitnej kancelárii
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom. Vašou náplňou práce bude: aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum, návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií, fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností, administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie, návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami. Zamestnanecké výhody, benefity Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú: vyhotovujeme firemné vizitky, callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia, maklérom sú k dispozícií reklamné plachty, inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch, sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov, zabezpečujeme právny servis u našich právnikov, provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu, školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu, možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ... Informácie o výberovom konaní Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti: samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita príjemné vystupovanie, serióznosť, presnosť, dochvíľnosť, korektnosť, obchodný duch, a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom! Stručná charakteristika spoločnosti Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie. Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí. Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny. Pôsobíte vo s
Zmeň svoj život? Realitný maklér v BeMi realitnej kancelárii
Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom. Vašou náplňou práce bude: aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum, návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií, fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností, administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie, návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami. Zamestnanecké výhody, benefity Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú: vyhotovujeme firemné vizitky, callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia, maklérom sú k dispozícií reklamné plachty, inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch, sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov, zabezpečujeme právny servis u našich právnikov, provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu, školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu, možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ... Informácie o výberovom konaní Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti: samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita príjemné vystupovanie, serióznosť, presnosť, dochvíľnosť, korektnosť, obchodný duch, a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom! Stručná charakteristika spoločnosti Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie. Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí. Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny. Pôsobíte vo svojej lokalite, bez stresov, s flexibilným pracovným časom, bez tlačenia k stále vyšším výkon
Sprav zmenu Realitný maklér v BeMi realitnej kancelárii
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Staňte sa realitným maklérom v spoločnosti, ktorá má dlhoročné skúseností a všetko potrebné k tomu, aby ste začali. Realitným maklérom práca u nás nekončí. Máte možnosť viesť vlastnú kanceláriu so svojim tímom. Vašou náplňou práce bude: aktívne vyhľadávanie nehnuteľností na predaj a prenájom s čím Vám pomôže aj naše vlastné call centrum, návšteva nehnuteľností, získavanie podrobných informácií, fotodokumentácia, 3D - vizualizácie nehnuteľností, administratívna práca v kancelárií; spravovanie svojho portfólia a jeho rozširovanie, návšteva nehnuteľností, prehliadky so záujemcami. Zamestnanecké výhody, benefity Výhody, ktoré poskytuje naša realitná kancelária BeMi pre maklérom a manažérom oproti konkurencii sú: vyhotovujeme firemné vizitky, callcentrum - ktoré pomáha maklérom v navolávaní nových zákaziek a rozširovaní ich portfólia, maklérom sú k dispozícií reklamné plachty, inzercia na všetkých dostupných inzertných portáloch, sťahujeme súkromnú inzerciu do firemných mailov, zabezpečujeme právny servis u našich právnikov, provízia je netto – bez sťahovania poplatkov za kanceláriu, školenia - máme vlastnú akadémiu vzdelávania, možnosť samostatného vzdelávania prostredníctvom nášho elearningu, možnosť rozšíriť si svoje jazykové schopnosti, ... Informácie o výberovom konaní Vybraných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať a budú pozvaní na pohovor do kancelárie. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti Ak sa Vám nasledovné schopnosti nie cudzie, máte tie správne nástroje stať sa úspešným realitným maklérom našej spoločnosti: samostatnosť, komunikatívnosť, flexibilita príjemné vystupovanie, serióznosť, presnosť, dochvíľnosť, korektnosť, obchodný duch, a v neposlednom rade disponovať motorovým vozidlom! Stručná charakteristika spoločnosti Na trh sme vstúpili v roku 2003 ako rodinná firma a po dobu našej pôsobnosti sme zrealizovali množstvo predajov a prenájmov nehnuteľností. Vďaka našej dlhej histórií a pokrytiu trhu na celom Slovensku dnes patríme medzi najväčšie realitné kancelárie. Dnes máme pobočky a obchodné zastúpenia takmer po celom Slovensku a stále rastieme. Dávame príležitosť kolegom, ktorí chcú doplniť náš tím, prípadne otvoriť pobočku v ich mieste bydliska, bez nutnosti zainvestovania Vašich peňazí. Táto práca je jednou z mála na Slovensku, kde máte možnosť zarobiť podstatne viac, ako je priemerná mzda. Žiadne príjmové stropy, žiadne povinne odpracované hodiny. Pôsobíte vo s