Asistentka / asistent obchodu a predaja stavebného centra
Kategória:
Administratíva
Spoločnosť HGC centrum Poprad obsadzuje pracovnú pozíciu Asistentka / asistent predaja a administratívy.
Hlavnou činnosťou spoločnosti je Malo a veľkoobchodný predaj exterierových dizajnových stavebných materiálov, realizácia stavebných prác a predaj a výroba drevených architektonických konštrukcií a slnečných clon.
Náplň práce: administratívne práce, objednávky tovaru, príprava účtovníctva, práca so skladovým systémom a fakturácie, tvorba cenových ponúk, komunikácia so zákazníkmi a správa eshopov a firemných sociálnych sieti a web stránok resp. resp zadávanie podkladov IT správcom webu, vybavovanie pošty a zásielok a iné klasické administrativne a asistenčné práce.
Základné potrebné požiadavky na uchádzača:
- Vodičský preukaz sk. B
- Znalosti MS Office Pokročilý
- Znalosť zakl. správy soc. sieti FB, INST.
Pozícia nie je vhodná pre absolventa bez základných znalosti horeuvedených podmienok.
Samozrejme sme schopný akceptovať ak neovláda uchádzač jednu z vecí a ma záujem sa v nej doškoliť.
Výhodou:
- Znalosť Sketchup a grafické programy
- Znalosť jazykov ANJ a PL
- Skúsenosti s pracou v stavebnom odvetví
Nastúp: okamžite, inzerát platný do zmazania
Forma TPP resp. živnosť podľa dohody
Pracovná doba: pon - pia 8:00-17:00
Miesto výkonu: Poprad
Ohodnotenie: Dohodou podľa znalosti a rozsahu možnosti výkonu a formy zamestnania.
ŽIVOTOPIS ZASIELAŤ NA ADRESU: centrum@
Prosíme vo veci žiadosti o prijatia do zamestnania nás nekontaktovať telefonicky ale splniť základné podmienky zaslania CV.
Vybraný uchádzači budú kontaktovaný a prizvaný na pohovor.
Hlavnou činnosťou spoločnosti je Malo a veľkoobchodný predaj exterierových dizajnových stavebných materiálov, realizácia stavebných prác a predaj a výroba drevených architektonických konštrukcií a slnečných clon.
Náplň práce: administratívne práce, objednávky tovaru, príprava účtovníctva, práca so skladovým systémom a fakturácie, tvorba cenových ponúk, komunikácia so zákazníkmi a správa eshopov a firemných sociálnych sieti a web stránok resp. resp zadávanie podkladov IT správcom webu, vybavovanie pošty a zásielok a iné klasické administrativne a asistenčné práce.
Základné potrebné požiadavky na uchádzača:
- Vodičský preukaz sk. B
- Znalosti MS Office Pokročilý
- Znalosť zakl. správy soc. sieti FB, INST.
Pozícia nie je vhodná pre absolventa bez základných znalosti horeuvedených podmienok.
Samozrejme sme schopný akceptovať ak neovláda uchádzač jednu z vecí a ma záujem sa v nej doškoliť.
Výhodou:
- Znalosť Sketchup a grafické programy
- Znalosť jazykov ANJ a PL
- Skúsenosti s pracou v stavebnom odvetví
Nastúp: okamžite, inzerát platný do zmazania
Forma TPP resp. živnosť podľa dohody
Pracovná doba: pon - pia 8:00-17:00
Miesto výkonu: Poprad
Ohodnotenie: Dohodou podľa znalosti a rozsahu možnosti výkonu a formy zamestnania.
ŽIVOTOPIS ZASIELAŤ NA ADRESU: centrum@
Prosíme vo veci žiadosti o prijatia do zamestnania nás nekontaktovať telefonicky ale splniť základné podmienky zaslania CV.
Vybraný uchádzači budú kontaktovaný a prizvaný na pohovor.
