Asistentka konateľa
Kategória:
Administratíva
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplňou práce budú najmä tieto aktivity:
• administratíva
• timemanagement kalendára a sledovanie termínov
• komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi (nie obchodná resp. akvizičná činnosť)
• evidencia firemnej korešpondencie
• nepravidelný výjazd za obchodnými partnermi (napr. za účelom vyzdvihnutia dokumentov)
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody pre zamestnanca:
• flexibilný pracovný čas na základe dohody
• príjemné a komfortné pracovné prostredie
• firemný telefón
• firemný notebook
• jeden krát do mesiaca wellness deň zamestnanca na oddych a regeneráciu
• možnosť homeoffice na základe dohody
Platové ohodnotenie: 1100 netto + variabilná zložka mzdy
Životopisy zasielajte na email info@
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Fakturácia - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Slušnosť, precíznosť, dôslednosť a chuť sa vzdelávať a posúvať vpred. Preferujeme osoby s kritickým myslením a so schopnosťou sebarozvoja a realizácie nápadov.
V prípade osvedčenia sa a úplej samostatnosti vieme prehodnotiť Vašu odmenu za vykonanú prácu.
• Uprednostníme uchádzačov s fotografiou.
• Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať pred ukončením výberového konania.
• Preferujeme uchádzačov s vlastným vozidlom, nie však nevyhnutne.
O spoločnosti
Sme spoločnosť, ktorá sa aktívne už viac, ako 5 rokov venuje poradenstvu cudzincom v otázkach získania prechodných alebo trvalých pobytov a zabezpečenia cestovateľských či národných víz vo vzťahu so Slovenskou republikou. Naším klientom poskytujeme rokmi zúročené skúsenosti formou konzultácie a poradenstva. Vieme, že právne formy a zákony sú pre cudzincov častokrát ťažko pochopiteľné, a preto naši pracovníci a partneri majú túto problematiku kvalitné naštudovanú. Naším cieľom pre klientov je, čo najefektívnejšie zjednodušiť proces získania potrebnej dokumentácie a zabezpečenie procesu konania udelenie pobytu.
Náplňou práce budú najmä tieto aktivity:
• administratíva
• timemanagement kalendára a sledovanie termínov
• komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi (nie obchodná resp. akvizičná činnosť)
• evidencia firemnej korešpondencie
• nepravidelný výjazd za obchodnými partnermi (napr. za účelom vyzdvihnutia dokumentov)
Zamestnanecké výhody, benefity
Výhody pre zamestnanca:
• flexibilný pracovný čas na základe dohody
• príjemné a komfortné pracovné prostredie
• firemný telefón
• firemný notebook
• jeden krát do mesiaca wellness deň zamestnanca na oddych a regeneráciu
• možnosť homeoffice na základe dohody
Platové ohodnotenie: 1100 netto + variabilná zložka mzdy
Životopisy zasielajte na email info@
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Fakturácia - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Slušnosť, precíznosť, dôslednosť a chuť sa vzdelávať a posúvať vpred. Preferujeme osoby s kritickým myslením a so schopnosťou sebarozvoja a realizácie nápadov.
V prípade osvedčenia sa a úplej samostatnosti vieme prehodnotiť Vašu odmenu za vykonanú prácu.
• Uprednostníme uchádzačov s fotografiou.
• Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať pred ukončením výberového konania.
• Preferujeme uchádzačov s vlastným vozidlom, nie však nevyhnutne.
O spoločnosti
Sme spoločnosť, ktorá sa aktívne už viac, ako 5 rokov venuje poradenstvu cudzincom v otázkach získania prechodných alebo trvalých pobytov a zabezpečenia cestovateľských či národných víz vo vzťahu so Slovenskou republikou. Naším klientom poskytujeme rokmi zúročené skúsenosti formou konzultácie a poradenstva. Vieme, že právne formy a zákony sú pre cudzincov častokrát ťažko pochopiteľné, a preto naši pracovníci a partneri majú túto problematiku kvalitné naštudovanú. Naším cieľom pre klientov je, čo najefektívnejšie zjednodušiť proces získania potrebnej dokumentácie a zabezpečenie procesu konania udelenie pobytu.
