Asistentka na PRENÁJOM Pre živnostníkov a malé firmy
Kategória:
Administratíva
Ak ste ŽIVNOSTNÍK či PODNIKATEĽ a hľadáte administratívnu posilu, rady by sme Vám ponúkli naše služby formou ,, virtuálnej asistentky”. Bližšiu ponuku našich služieb nájdete na:
Dá sa povedať, že je to menej finančne náročná a hlavne oveľa flexibilnejšia alternatíva pre Vás.
Tento typ služby je v zahraničí už samozrejmosťou a žne veľmi veľké úspechy práve pre svoju flexibilitu a v podstate neobmedzenú geolokáciu poskytovania týchto služieb. Bežne sa tak stáva, že americký podnikateľ využíva služby virtuálneho asistenta, ktorý sedí v Indii. Viď link.
Vám vieme dať a akým spôsobom?
V podstate všetky činnosti, ktoré je možné realizovať cez telefón či počítač. Sú to najmä - správa vybraných vnútorných systémov(eshop, wordpress po zaškolení), tvorba štatistík, reportov, analýz, dokumentov, objednávok, faktúr, prezentácií a aj ich následná archivácia. Taktiež e-mailová komunikácia s Vašimi obchodnými partnermi.
Vieme Vám pomôcť aj s reklamou na sociálnych sieťach.
Čo Vás táto služba bude stáť?
Nakoľko sme SZČO, nemusíte riešiť odvody a tým pádom ušetríte aj peniaze aj čas. Naša odmena je hodinová alebo po dohode aj fixná mesačná.
Cena pri hodinovej sadzbe je 10€/hodinu*
Cena fixná(akú v podstate ponúkate, ale pre zamestnanca) - individuálne podľa dohody a podľa rozsahu služieb(jednoduchsia alternatíva pre nás všetkých)
*Pri hodinovej sadzbe pre Vašu ochranu a našu kontrolu odprac. času využívame na to určený program, z ktorého Vám pravidelne zašleme výpis prac. času. Takto nás viete odkontrolovať a celý proces našej spolupráce bude od začiatku transparentný.
Páči sa Vám naša ponuka? Chcete ju vyskúšať? Tak potom tu máme pre Vás ešte jeden návrh.
Zavolajme si, stretnime sa online(aby ste nás aj videli) a pokiaľ sa na stretnutí dohodneme na spolupráci, tak PRVÝ TÝŽDEŇ - na skúšku máte u nás ZA POLOVIČNÚ CENU!!!
Dá sa povedať, že je to menej finančne náročná a hlavne oveľa flexibilnejšia alternatíva pre Vás.
Tento typ služby je v zahraničí už samozrejmosťou a žne veľmi veľké úspechy práve pre svoju flexibilitu a v podstate neobmedzenú geolokáciu poskytovania týchto služieb. Bežne sa tak stáva, že americký podnikateľ využíva služby virtuálneho asistenta, ktorý sedí v Indii. Viď link.
Vám vieme dať a akým spôsobom?
V podstate všetky činnosti, ktoré je možné realizovať cez telefón či počítač. Sú to najmä - správa vybraných vnútorných systémov(eshop, wordpress po zaškolení), tvorba štatistík, reportov, analýz, dokumentov, objednávok, faktúr, prezentácií a aj ich následná archivácia. Taktiež e-mailová komunikácia s Vašimi obchodnými partnermi.
Vieme Vám pomôcť aj s reklamou na sociálnych sieťach.
Čo Vás táto služba bude stáť?
Nakoľko sme SZČO, nemusíte riešiť odvody a tým pádom ušetríte aj peniaze aj čas. Naša odmena je hodinová alebo po dohode aj fixná mesačná.
Cena pri hodinovej sadzbe je 10€/hodinu*
Cena fixná(akú v podstate ponúkate, ale pre zamestnanca) - individuálne podľa dohody a podľa rozsahu služieb(jednoduchsia alternatíva pre nás všetkých)
*Pri hodinovej sadzbe pre Vašu ochranu a našu kontrolu odprac. času využívame na to určený program, z ktorého Vám pravidelne zašleme výpis prac. času. Takto nás viete odkontrolovať a celý proces našej spolupráce bude od začiatku transparentný.
Páči sa Vám naša ponuka? Chcete ju vyskúšať? Tak potom tu máme pre Vás ešte jeden návrh.
Zavolajme si, stretnime sa online(aby ste nás aj videli) a pokiaľ sa na stretnutí dohodneme na spolupráci, tak PRVÝ TÝŽDEŇ - na skúšku máte u nás ZA POLOVIČNÚ CENU!!!
