inzercia, predaj, predám, bazár

Asistentka predaja farmárskych potravín BA Nové mesto

Kategória: Obchod a predaj

Ponuka práce, asistentka predaja farmárskych potravín v Bratislava mestská časť Nové Mesto.
Náplň práce:
obsluha zákazníkov
práca s dotykovou pokladnicou
dokladanie tovaru
príjem tovaru
starostlivosť o predajňu
starostlivosť o čistotu
komunikácia so zákazníkmi
komunikácia s dodávateľmi
kontrola záruk
Zamestnanecké výhody, benefity
nákup prémiových potravín s výraznými zľavami
preplácanie nadčasov
voľné nedele a sviatky
príjemný a nekonfliktný pracovný kolektív
príjemné až rodinné vzťahy
stravné lístky prípadne finančný príspevok
Mzdové podmienky (brutto)
950 - 1 150 EUR/mesiac
Štrukturovaný životopis poprosim poslať
namsro99@
Asistentka predaja farmárskych potravín BA Nové mesto
Podobné inzeráty
Predajca/predajkyňa domácich farmárskych potravín
Na prevádzky v Bratislave v prijmeme zodpovedné a príjemné posily s pozitívnym prístupom k zákazníkovi. Ponuka je ideálna aj pre mamičky na MD, prípadne pre dôchodcov a zdravotne znevýhodnených. Prosíme kandidátov, aby reagovali na ponuku, len v prípade, ak sú schopní pracovať na jednom z miest: Bratislava Eurovea, OC VIVO alebo Kamenné námestie. Prax v potravinách nie je podmienkou, ale je vítaná :) Náplň práce: • objednávanie tovaru, preberanie tovaru • predaj balených mäsových výrobkov, výrobkov z ovčieho a kravského mlieka, zemiakových výrobkov, vín a iných farmárskych produktov konečnému spotrebiteľovi • pomoc pri výbere tovaru a obsluha zákazníkov • práca s registračnou pokladňou a PC
Hľadám prácu na TPP
Hľadám prácu na TPP ako asistentka predaja alebo ako administratívna pracovníčka. Mám pracovné skúsenosti ako asistentka predaja, referentka objednávok a ako zástupkyňa v predajni. Viem pracovať s počítačom (internet, word, excel, power point) a s pokladňou. Som zodpovedná, cieľavedomá a svedomitá. Taktiež som komunikatívna, viem pracovať s ľuďmi ale aj samostatne. Rada sa učím nové veci. Nemám problém sa zaučiť.
Asistentka predaja / vedúca predajne
Pracovná pozícia: Asistentka predaja/vedúca predajne Druh pracovného pomeru: plný úväzok Miesto práce: Moldavská cesta, Košice, Slovensko Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 EUR/mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Predaj luxusného oblečenia a obuvi svetových značiek Zabezpečenie chodu prevádzky Aktívny predaj tovaru Vybavovanie reklamácií Práca s pokladňou Zamestnanecké výhody, benefity: Práca v stabilnej spoločnosti, mladý kolektív, príjemné pracovné prostredie Osobnostné predpoklady a zručnosti: Kultivovaný slovný prejav, komunikácia, Organizovanie a plánovanie práce Tvorivosť (kreativita) Tímová práca Analyzovanie a riešenie problémov Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na ) Spoločnosť BAP invest, s.r.o. sa zaoberá predajom luxusného oblečenia a obuvi. Jazykové znalosti: Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti: Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Základy Hospodárska korešpondencia - Základy Skladové hospodárstvo - Základy Pokladňa - Základy Kontaktné údaje: simona.selecka@ admar@
asistentka predaja
Ponúkam prácu asistentka predaja do OC Galéria-predaj kabelky, peňaženky, atd.formou dohody,pri dlhšej spolupráci tpp. V prípade záujmu poslať životopis na e-mail.
Asistentka predaja
Ponúkam pracovné miesto na pozícii asistentka predaja 2-3 dni v týždni, vhodné aj pre študentky alebo mamičky na materskej dovolenke všetko je na vzájomnej dohode...bližšie informácie na t.č.
Asistentka predaja
Hľadáme asistentku predaja do našej prevádzky Orient's heART v Košiciach na Dominikánskom nám. 11. Sme obchod s orientálnymi potravinami. Predávame tovar z Turecka, Balkánu a Blízkeho východu, fungujeme od r. 2020. Náplň práce: - predaj potravín a tovaru - dodržiavanie systému HACCP - udržiavanie čistoty a poriadku na predajni - zodpovednosť za plynulý chod predajne - práca s pokladňou a zodpovednosť za finančnú hotovosť - prevzatie tovaru, systematické dokladanie tovaru do regálov, konrola záruk a zopovednosť za nich - poriadok a kontrola tovaru v sklade - zodpovednosť za tovar a kontrola ich záruk (dátum spotreby a min. trvanlivosti) - príjemná komunikácia so zákazníkmi - výhodou je znalosť anglického jazyka (nie je podmienkou) Pracovný čas: Krátky dlhý týždeň ale je možná aj dohoda Pon.- Pia. 8:00-18:00 Sob. 8:00-18:00 Ned. 8:00-14:00 Každý druhý víkend voľný. Požiadavky: -platný zdravotný preukaz -Hygienické minimum alebo Výučný list zo školy (na prácu s potravinami) dá sa dorobiť počas nástupu -zodpovednosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, zmysel pre poriadok, Dohodnutý mesačný plat: 850€/brutto Príplatky za víkendy. Finančný príspevok na stravu. Benefity: -práca s jedinečným tovarom -spoznávanie nových kultúr a tradícií -% zľavy na tovar Nástup: ihneď alebo v prípade záujmu podľa dohody V prípade záujmu posielajte životopis na email: orientsheart@ alebo nás kontaktujte na tel.č. instagram: facebook: Oriens's Heart