inzercia, predaj, predám, bazár

Asistentka riaditeľa agentúry

Kategória: Administratíva

Hľadáme asistentku riaditeľa s vysokou mierou dôslednosti a citom pre detail, ktorá bude schopná efektívne viesť agendu spoločnosti. Tvoje úlohy budú zahŕňať administratívnu podporu, správu dokumentácie a plánovanie a organizovanie podujatí. Táto pozícia prináša zaujímavú a rozmanitú pracovnú náplň, ktorá Ti neponúkne žiadnu monotónnosť. Je nevyhnutné mať ochotu cestovať po Slovensku a prispôsobovať sa rôznym pracovným situáciám.

Práca asistentky riaditeľa hostesingovej agentúry zahŕňa:

• Koordináciu a organizáciu eventov
• Vedenie kalendára riaditeľa
• Komunikáciu s klientami a koordináciu tímu hostesiek
• Prípravu marketingových materiálov


Práca v našej agentúre Ti prináša široké spektrum benefitov, vrátane preplácania cestovných príkazov, mobilného telefónu, zaujímavého platu, flexibilného pracovného času a pracovného prostredia, ktoré umožňuje prácu z domu. Okrem toho, ak prejavíš záujem a budeš pracovať efektívne a spoľahlivo, ponúkame ti príležitosť na rýchlejší kariérny postup a zvýšenie platovej úrovne.

Pokiaľ máš záujem o túto pozíciu a si pripravená na výzvy, pošli nám svoj životopis. Ak máš akékoľvek otázky alebo si chcela získať viac informácií, neváhaj nás kontaktovať. Môžeš nám zaslať tvoju požiadavku na emailovú adresu Pridaj sa k nášmu tímu Zefir Agency!
Asistentka riaditeľa agentúry
Podobné inzeráty
Koncipient, asistent riaditeľa
miesto práce: Zvolen, Banská Bystrica (možnosť čiastočnej práce z domu) 
druh pracovného pomeru: skúšobná doba na dohodu, potom dohoda, TPP alebo živnosť skrátený úväzok 20 hodín týždenne 
 mzdové podmienky / netto: 5€ hodina plus podiel na obrate firmy
termín nástupu: ASAP INFORMÁCIE O PRACOVNEJ POZÍCIÍ Hľadáte príjemné pracovné prostredie a možnosť osobnej realizácie, kvalitný a dlhodobý pracovný vzťah v stabilnej a úspešnej spoločnosti? Staňte sa asistentom a pravou rukou riaditeľa. Náplň prace, právomoci a zodpovednosti správa pracovného kalendára riaditeľa príprava, organizácia a spracovanie podkladov obchodných stretnutí a porád riaditeľa zápisy z obchodných stretnutí a porád riaditeľa komunikácia s klientami v rámci finalizácie obchodneho procesu praca s databázou a vyhodnocovanie možností nových obchodov, vypracovávanie ponúk vytipovanie nových klientov a obchodných partnerov kontaktovanie potenciálnych obchodných príležitosti príprava podkladov na hypotéky, poistenia a iné finančné produkty prieskum trhu Ponúkané benefity služobný telefón služobný počítač multisport karta príplatok 5-10% z obratu firmy – možnosť aktívne ovplyvniť výšku svojho príjmu flexibilná pracovná doba 
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA Pozícií vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Power Point - pokročilý práca s MacOS výhodou nie podmienkou vodičský preukaz B znalosť cudzieho jazyka výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti základné znalosti a orientácia v oblasti financií prax v administratíve výhodou analytické myslenie, práca z údajmi a schopnosť ich vyhodnocovania kreativita a schopnosť implementovať vlastne nápady obchodný duch a organizačne schopnosti dynamickosť a orientácia na detail dôslednosť, komunikatívnosť, dochvíľnosť, samostatnosť, zodpovednosť, reprezentatívne vystupovanie a chuť učiť sa nove veci Vaše otázky a životopis pošlite na rudo.gallas@
Asistentka riaditeľa
Firma JV Intersad spol. s.r.o.,Svätý Jur ponúka pracovnú pozíciu asistentka riaditeľa. Mzda : 800 eur + odmeny podľa výkonov Pracovná doba od 7:00 do 15:30 hod. Náplň práce : - zaistenie bežného chodu kancelárie - vybavovanie e-mailov, telefonátov, stretnutí - práca v exceli - kopírovanie, tlač, spracovanie dokladov podľa potrieb riaditeľa Podmienky prijatia : - komunikatívnosť - kolektívnosť - ochota vzdelávať sa - čestnosť - zodpovednosť a spoľahlivosť - vodičský preukaz výhodou Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás zaujala, prosíme, aby ste svoj životopis posielali na e-mail : ekonomika@
Externá asistentka
Dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Katarína a pracujem pre viaceré firmy ako externá asistentka. Rada robím veci inak. Efektívne, precízne ale hlavne srdcom. Do všetkého čoho sa pustím, idem s maximálnym nasadením, energiou a chuťou tvoriť a pomáhať. Tak vznikla aj vízia externej asistentky. Prácu asistentky neberiem ako prácu, ale ako poslanie pomáhať podnikateľom, aby mohli napredovať. Aby sa mohli venovali tomu, čo ich skutočne na podnikaní napĺňa a to, čo ich otravuje, delegovali práve na mňa. Pre niekoho utrpenie, pre mňa radosť. S prácou asistentky mám dlhoročné skúsenosti a prax. Ale ako sa hovorí človek sa učí a vzdeláva celý život a týmto heslom sa riadim aj ja. Viem, aké dôležité je pre klientov ísť s dobou, novými trendmi, mať prehľad a vedieť promptne reagovať, preto vzdelávanie sa beriem ako svoju prioritu. Preto by som Vám rada pomohla ako asistentka. Myslím si, že spĺňam gro Vašich požiadaviek a spolu s chuťou sa učiť nové veci som tou správnou voľbou pre Vás. Viem, že pozícia virtuálnej asistentky je ešte málo známa, ale v dnešnej dobe covidovej čoraz viac vyhľadávaná podnikateľmi a to hlavne pre svoju efektivitu. Cestovanie nie je problém. Svoje služby Vám viem po dohode fakturovať. V prípade, že som Vás zaujala, neváhajte ma kontaktovať. asistentka@ Prajem krásny deň.
Virtuálna asistentka / Virtual assistant
Hľadám si prácu, ktorú môžem vykonávať z domu (anglicky alebo slovensky). Som špecializovaná administratívna asistentka s praxou. Pracovala som na množstve pozícií, čo mi umožňuje uľahčiť efektívny pracovný tok a zlepšiť komunikáciu medzi viacerými oddeleniami. Mám odbornú úroveň znalosti Microsoft Office. Vykonávala som rôzne druhy prác, recepcia, osobný asistent, právny asistent, správca sociálnych sietí a teraz som ekzekutívna asistentka na plný úväzok. Mzdu si predstavujem 20€/h
Hľadám prácu na doma - Telefonistka, asistentka
Dobrý deň, Hľadám si prácu na doma, ako telefonistka alebo asistentka. Mám skúsenosť s prácou telefonistky, ako obvolavanie prieskumov, zákaznícky servis, starostlivosť o zákazníka a pod. Ako asistentka Vám pomôžem s administratívou, príprava účtovných dokumentov pre účtovníčku, pomoc zo zákazníkmi, správa sociálnych sietí a pod.V prípade záujmu pošlem aj svoj životopis. Ďakujem za prípadné ponuky práce.
Asistentka ( asistent)
Hľadáme pracovníčku, pracovníka na TPP, alebo SZČO na pozíciu asistentka, asistent vedúceho pracovníka. Miesto výkonu práce Považská Bystrica. Náplň práce - odosielanie, preberanie a evidencia pošty - zber údajov - vypisovanie žiadostí - zariadzovanie záležitostí dennej operatívy - skenovanie a archivácia dokumentov - ostatné administratívne činnosti Požadujeme: - úplné stredoškolské vzdelanie - vodičský preukaz skupiny "B" aktívny vodič - znalosť práce s PC (MS Office) - komunikatívnosť - vystupovanie - samostatnosť Ponúkame: - dlhodobú spoluprácu - možnosť profesijného rastu - rozšírenie pôsobnosti - zvyšovanie kvalifikácie Ak Vás inzerát zaujal zašlite nám životopis na adresu info@ ozveme sa Vám.