AUDI A4 B8 2.0 TDI
Kategória:
Audi
Predám Audi A4 B8, 2.0TDI CR 100kw - úspornejšia verzia, r.v.2009, 6 stupňový manuál, základná výbava-klíma, 4xel.okná, vyhrievané spätné zrkadlá, vnútorný alarm, ABS, ASR, ESP, …
Auto bolo mnou využívané výhradne iba na dlhé trasy teda väčsinou diaľnice (do mesta na krátke trasy mám druhé benzínové auto).
Auto jazdí bez najmenších problémov, väčší servis už má za sebou. Leto 2020 nové žhaviče NGK, nové prídavné palivové čerpadlo, na novo lakovaná kapota (kvôli tukancom od skaliek), v decembri 2020 pri 330tis.km bola menená komplet spojka vrátane dvojhmoty + vnútorné kĺby polosí a preventívne olej v prevodovke (faktúrka za 1000€ bez dph) na jar 2021 pri 340tis.km boli menené komplet vnútorné aj vonkajšie rozvody všetky kladky, napináky a vodná pumpa. Zima 2021 menený regulátor alternátora (preventívne) a zadné brzdové obloženie. Jar 2022 menené zadné pružiny, gulové čapy a lambda sonda Bosch.
Momentálne ma najazdených 362tis.km no na aute to necítiť, predsa vek a km sú len číslo ;)
Motor v perfektnej kondícií bez akýchkoľvek únikov kvapalín, má pekný tichý chod aj ťah. Nulová spotreba oleja, od výmeny po ďalšiu výmenu (u mňa každých 10tis.km) som ho ani raz nemusel dolievať.
S DPF nebol nikdy žiadny problém, funguje ukážkovo.
Na aute sú obuté zimné trojročné pneu, sú to R18.
Dorobená RS-look maska, kryty okolo hmloviek s chrómom a decentný spojler na kufri vo farbe auta.
Tankovaná vždy iba aditívovaná nafta !!!
Aj napriek tomu že som sa vždy snažil chyby vyriešiť čo najskôr tak dáke drobnosti sa nájdu predsa to nieje nové auto (i keď vyzerá tak).
Čo sa týka chýb tak svieti kontrolka airbagu čo spôsobuje chybný snímač nárazu v prednom narazníku (viem dosvedčiť diagnostikou), silentblok motora na výmenu, treba vytepovať sedačky, predné kotúče sa blížia ku koncu životnosti, hrdza na kufri viď foto, sem tam ťukanček.
Pri kúpe som ho overoval cez Car Vertical, mám spravené screenshoty, viem ich doložiť.
Auto bolo mnou využívané výhradne iba na dlhé trasy teda väčsinou diaľnice (do mesta na krátke trasy mám druhé benzínové auto).
Auto jazdí bez najmenších problémov, väčší servis už má za sebou. Leto 2020 nové žhaviče NGK, nové prídavné palivové čerpadlo, na novo lakovaná kapota (kvôli tukancom od skaliek), v decembri 2020 pri 330tis.km bola menená komplet spojka vrátane dvojhmoty + vnútorné kĺby polosí a preventívne olej v prevodovke (faktúrka za 1000€ bez dph) na jar 2021 pri 340tis.km boli menené komplet vnútorné aj vonkajšie rozvody všetky kladky, napináky a vodná pumpa. Zima 2021 menený regulátor alternátora (preventívne) a zadné brzdové obloženie. Jar 2022 menené zadné pružiny, gulové čapy a lambda sonda Bosch.
Momentálne ma najazdených 362tis.km no na aute to necítiť, predsa vek a km sú len číslo ;)
Motor v perfektnej kondícií bez akýchkoľvek únikov kvapalín, má pekný tichý chod aj ťah. Nulová spotreba oleja, od výmeny po ďalšiu výmenu (u mňa každých 10tis.km) som ho ani raz nemusel dolievať.
S DPF nebol nikdy žiadny problém, funguje ukážkovo.
Na aute sú obuté zimné trojročné pneu, sú to R18.
Dorobená RS-look maska, kryty okolo hmloviek s chrómom a decentný spojler na kufri vo farbe auta.
Tankovaná vždy iba aditívovaná nafta !!!
Aj napriek tomu že som sa vždy snažil chyby vyriešiť čo najskôr tak dáke drobnosti sa nájdu predsa to nieje nové auto (i keď vyzerá tak).
Čo sa týka chýb tak svieti kontrolka airbagu čo spôsobuje chybný snímač nárazu v prednom narazníku (viem dosvedčiť diagnostikou), silentblok motora na výmenu, treba vytepovať sedačky, predné kotúče sa blížia ku koncu životnosti, hrdza na kufri viď foto, sem tam ťukanček.
Pri kúpe som ho overoval cez Car Vertical, mám spravené screenshoty, viem ich doložiť.
