inzercia, predaj, predám, bazár

Bardejov - admin. pracovník - poľský jazyk PODMIENKOU

Kategória: Administratíva

Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove.

Po vzájomnej dohode a adekvátnom zaškolení je možný home-office.
Ide o prácu najmä pre ženy.

Náplň práce:
- administratívna činnosť v interných systémoch,
- snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta,
- vytváranie profilov,
- denno-denná telefonická komunikácia s uchádzačmi,
- proaktívne riešenie vzniknutých problémov.

Vyžadujeme:
- flexibilitu,
- schopnosť práce pod tlakom,
- tímový hráč,
- príjemný prejav,
- znalosť POĽSKÉHO jazyka PODMIENKOU!
- ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou,
- nie je nevyhnutné pochádzať z Bardejova, prácu môžete vykonávať z domu,
- vlastné auto je výhodou.

Ponúkame:
- prácu cez týždeň (08:00 - 16:00),
- príjemné pracovné prostredie (po vzájomnej dohode možný home-office),
- mladý a dynamický kolektív,
- práca v rýchlo rastúcej firme.

Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: info@

V prípade vášho záujmu nás kontaktujte telefonicky na čísle:


Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Bardejov - admin. pracovník - poľský jazyk PODMIENKOU
Podobné inzeráty
Poľský jazyk - zákaznícka podpora, marketing
Do nášho mladého a rozrastajúceho sa tímu hľadáme človeka, ktorý: • ovláda POĽSKÝ a SLOVENSKÝ jazyk na materinskej úrovni (dôležitá je aj znalosť gramatiky, nakoľko budete často prekladať texty) • má v sebe ducha marketéra, veľmi rád komunikuje a nemá problém „vykecať“ sa z akejkoľvek situácie • je trpezlivý, systematický a samostatný a dokáže s chladnou hlavou vyriešiť akúkoľvek situáciu • orientuje sa v sociálnych sieťach a pozná mená známych aj menej známych influencerov. Prácu je možné vykonávať aj z domu. A čo všetko by bolo Vašou náplňou? • prekladanie textov zo slovenského do poľského jazyka, prípadne opačne • zabezpečenie zákazníckej podpory v poľskom jazyku (mailová komunikácia, telefonáty, správy na sociálnych sieťach) • vedenie databázy influencerov a jeho aktualizácia • komunikácia s existujúcimi influencermi, hľadanie nových tvárí • dohadovanie a zabezpečenie spoluprác, príprava a koordinácia marketingových kampaní Skúsenosti so zákazníckou podporou, sociálnymi sieťami a prekladmi sú vítané, ak ich však nemáte, veľmi radi vás zaučíme.A čo od Vás očakávame? • Poľský jazyk na úrovni C1/C2 • Anglický jazyk na úrovni B1/B2 • Samostatnosť • Komunikatívnosť • Príjemné vystupovanie • Schopnosť pracovať aj v tíme • Microsoft Office - mierne pokročilý • sociálne siete - mierne pokročilý Tak čo, budete ďalším článkom nášho dynamického a priateľského tímu? Tešíme sa na Vás! V prípade záujmu poprosím zaslať životopis na mail: office@
Customer support
Mladý a rýchlo rastúci e-shop hľadá do svojho týmu viacero zamestnancov. Ak máš chuť budovať s nami perspektívny e-shop na viacerých európskych trhoch neváhaj sa nám ozvať. Aktuálne obsadzujeme túto pozíciu: -Customer support pre Slovensko/Rumunsko/Nemecko/Slovinsko/Poľsko -občas dvihneš telefón a skontroluješ objednávku, poprípade prezistíš, či už balík od nás odišiel. Rozhodne ťa nečaká žiadne celodenné vyvolávanie bez pauzy na obed. Snažíme sa procesy automatizovať, aby otázok od zákazníkov bolo čo najmenej. Odpovieš aj na zopár e-mailov. Nehľadáme supermana, stačí nám spisovné ovládanie jedného z týcho vyššie uvedených jazykov a zodpovedný prístup k práci. Na oplátku ti za tvoju prácu ponúkneme od 900eur netto. Práca sa vykonáva v Košiciach-Barca. Nástup od 1.3.2023 Pracovná doba 7:30-16:00(pracovná doba sa môže presunúť aj napr. 7:00-15:30 alebo 6:30-15:00 alebo 6:00-14:30) podľa dohody. Práca len interne. (Prosím o nekontaktovanie pri žiadosti na externé prekladanie) Kontaktovať prosím LEN emailom. Životopis posielať na email:(do predmetu uviesť ´customer support”) andreas.martinel21@ Slovenský jazyk Slovinsky jazyk Rumunsky jazyk Nemecky jazyk Poľsky jazyk Slovensko Slovinsko Nemecko Rumunsko Poľsko Slovinsčina Nemčina Rumunčina
Administratívny pracovník s poľským jazykom POĽSKO/SLOVENSKO
Do nášho tímu hľadáme šikovného, komunikatívneho kolegu/yňu so znalosťou práce s počitačom: maily, internet a znalosťou poľského jazyka slovom aj písmom. Práca v oblasti stavebných zákazok. Na začiatku spolupráce hrubá mzda 900 eur s možnosťou kariérneho a platového rastu. Poľský jazyk je podmienkou. Práca z domu 4 dni do týždňa. Môžete bývať kdekoľvek. Ak máte už skúsenosti v oblasti sociálnych služieb, máte výhodu.
Administratívny pracovník/asistent/NJ alebo AJ
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Administratívny pracovník - Nemecký jazyk
Ponuka práce: Administratívny pracovník - Nemecký jazyk •stabilná práca v rastúcej spoločnosti •fixná mzda + provízia z obratu spoločnosti •firemný notebook + telefon Podmienky pre uchádzača: •znalosť Nemeckého jazyka - C1 (plynulý písomný a hovorový prejav) •prax v personálnej sfére •samostatnosť, zodpovednosť, časová flexibilnosť V prípade záujmu nás kontaktujte na čísle
Administratívny pracovník/čka s poľským jazykom
Do nášho tímu hľadáme šikovného, komunikatívneho kolegu/yňu so znalosťou práce s počitačom: maily, internet, skenovanie dokumentov a znalosťou poľského jazyka slovom aj písmom. Práca v oblasti stavebných zákazok. Na začiatku spolupráce hrubá mzda 800 eur s možnosťou kariérneho a platového rastu. Poľský jazyk v kombinácii s nemeckým výhodou.