BMW 730d e65 Individual SK pôvod
Kategória:
BMW
Prosím, prečítať celý inzerát do konca, ušetríme si vzájomne čas.
Ponukám na predaj, resp. sprostredkovávam predaj víkendovky (hej hej dobre čítate :D). Jedná sa o BMW 730D E65, v 160kw verzii (ešte pocitvý M57 motor bez DPF) so 6st. automatickou prevodovkou s nájazdom 297 000km a v INDIVIDUAL farbe Atlantic Blau.
Pôjdem od začiatku – auto kúpené na Slovensku v Bratislave, rok 10/2004, čiže už po doriešení problémov s elektrikou a podobných chýb, na ktoré trpeli prvé ročníkové modely.
Nedopátral som sa k pôvodnému majiteľovi, mal ho tuším až do roku 2013, potom si to za 3 roky vymenilo dvoch majiteľov (kamaráti). V roku 2016 sme auto kúpili a po celú dobu vlastníctva bolo garážované pod plachtou a nefajčené.
Pri kúpe malo auto cca 265 000km, čiže nasledujúce servisné úkony boli vykonané nami a za posledných 30 000km.
Pomenilo sa naozaj veľa vecí, drvivá väčšina v rámci prevencie. Začnem kompletnou výmenou rozvodovej sady (čiže reťaze, ozubené kolesá, klzáky a pod.), samozrejme s tým išli aj vonkajšie rozvody s vodnou pumpou. V rámci tejto výmeny sa preventívne vymenili aj hydroštely s vahadlami a pretesnilo sa čo bolo treba. Následne sa časom menila váha vzduchu, zaslepili sa vírivé klapky, odstavilo sa egr, nové liatinové zvody. Ďalej sahary (choroba), oba termostaty, žhaviče aj relé žhavenia, batéria, riadiaca jednotka PDC a vakuová pumpa.
Podvozkovo nové tlmiče, potrebné nápravové diely, brzdy komplet – kotúče, platničky, kvapalina. Asi 10 000km dozadu nové vstrekovače (repas od Bosch) – prevencia.
Na jeseň 2022 vymenený olej v automatickej prevodovke (aj s vaňou a filtrom) + olej v diferenciáli. Čo sa týka motorového oleja a filtrov, tak menené každú sezónu, čiže v priemere každých 5-7000km. Jedine turbo zostalo pôvodné – dával som ho minulý rok v rámci prevencie kontrolovať – olej nežerie, vôla minimálna, tak som neriešil.
Motor úplne suchý s bezproblémovým chodom, prevodovka radí v každom režime hladko bez trhania. Teraz vo februári dekarbonizácia motora vodíkom v Carbonclinic a preventívne po zimnom oddychu prečistenie commonrail systému prípravkami od firmy Protec.
Aj v papieroch INDIVIDUAL, majiteľ si zvolil naozaj špecifickú a krásnu farbu, ktorá sa dávala iba na niektoré M-verzie, rad 6 a pár kusov e93. V rámci môjho pátrania po kluboch a BMW predajniach, by sa malo jednať o jediný kus rad 7 v rámci SK a CZ. Na zahraničných fórach a kluboch sa rovnako nikto neprihlásil k podobnej farbe.
LAK pôvodný – možnosť zmerať na mieste, naozaj zachovalé a nezničené (3-4 škrabance vzhľadom na vek a km). Auto bez hrdze (hliník), rovnako aj spodok.
Interiér v super stave, pôvodný, nezničený, nevysedený a funkčný. Vyleštené a vytepované asi 4-5 rokov dozadu – FOTKY AKTUÁLNE.
K autu sú 3 kľúče + pridám aj sadu r17 na nových zimných pneu PIRELLI (nejadzené od 2017). STK/EK do 01/24.
CHYBY – zámok ľavých zadných dvier blbne a snímač hladiny oleja
Cenová predstava okolo 6000€.
Ponukám na predaj, resp. sprostredkovávam predaj víkendovky (hej hej dobre čítate :D). Jedná sa o BMW 730D E65, v 160kw verzii (ešte pocitvý M57 motor bez DPF) so 6st. automatickou prevodovkou s nájazdom 297 000km a v INDIVIDUAL farbe Atlantic Blau.
Pôjdem od začiatku – auto kúpené na Slovensku v Bratislave, rok 10/2004, čiže už po doriešení problémov s elektrikou a podobných chýb, na ktoré trpeli prvé ročníkové modely.
Nedopátral som sa k pôvodnému majiteľovi, mal ho tuším až do roku 2013, potom si to za 3 roky vymenilo dvoch majiteľov (kamaráti). V roku 2016 sme auto kúpili a po celú dobu vlastníctva bolo garážované pod plachtou a nefajčené.
Pri kúpe malo auto cca 265 000km, čiže nasledujúce servisné úkony boli vykonané nami a za posledných 30 000km.
Pomenilo sa naozaj veľa vecí, drvivá väčšina v rámci prevencie. Začnem kompletnou výmenou rozvodovej sady (čiže reťaze, ozubené kolesá, klzáky a pod.), samozrejme s tým išli aj vonkajšie rozvody s vodnou pumpou. V rámci tejto výmeny sa preventívne vymenili aj hydroštely s vahadlami a pretesnilo sa čo bolo treba. Následne sa časom menila váha vzduchu, zaslepili sa vírivé klapky, odstavilo sa egr, nové liatinové zvody. Ďalej sahary (choroba), oba termostaty, žhaviče aj relé žhavenia, batéria, riadiaca jednotka PDC a vakuová pumpa.
Podvozkovo nové tlmiče, potrebné nápravové diely, brzdy komplet – kotúče, platničky, kvapalina. Asi 10 000km dozadu nové vstrekovače (repas od Bosch) – prevencia.
Na jeseň 2022 vymenený olej v automatickej prevodovke (aj s vaňou a filtrom) + olej v diferenciáli. Čo sa týka motorového oleja a filtrov, tak menené každú sezónu, čiže v priemere každých 5-7000km. Jedine turbo zostalo pôvodné – dával som ho minulý rok v rámci prevencie kontrolovať – olej nežerie, vôla minimálna, tak som neriešil.
Motor úplne suchý s bezproblémovým chodom, prevodovka radí v každom režime hladko bez trhania. Teraz vo februári dekarbonizácia motora vodíkom v Carbonclinic a preventívne po zimnom oddychu prečistenie commonrail systému prípravkami od firmy Protec.
Aj v papieroch INDIVIDUAL, majiteľ si zvolil naozaj špecifickú a krásnu farbu, ktorá sa dávala iba na niektoré M-verzie, rad 6 a pár kusov e93. V rámci môjho pátrania po kluboch a BMW predajniach, by sa malo jednať o jediný kus rad 7 v rámci SK a CZ. Na zahraničných fórach a kluboch sa rovnako nikto neprihlásil k podobnej farbe.
LAK pôvodný – možnosť zmerať na mieste, naozaj zachovalé a nezničené (3-4 škrabance vzhľadom na vek a km). Auto bez hrdze (hliník), rovnako aj spodok.
Interiér v super stave, pôvodný, nezničený, nevysedený a funkčný. Vyleštené a vytepované asi 4-5 rokov dozadu – FOTKY AKTUÁLNE.
K autu sú 3 kľúče + pridám aj sadu r17 na nových zimných pneu PIRELLI (nejadzené od 2017). STK/EK do 01/24.
CHYBY – zámok ľavých zadných dvier blbne a snímač hladiny oleja
Cenová predstava okolo 6000€.
