BMW E91 330XD 170kw 2006 Manual
Kategória:
BMW
Predám BMW E91 330XD Xdrive 170kw s 6 st. manuálom. Vyrobené v roku 2006. Auto bolo kupované na Slovenku, ja som som 2. majiteľ od cca 265 XXX km.
Najazdených akutálne 359 850km, ale s autom sa jazdí takže, km pribúdajú. O auto bolo po celý čas s láskou starané, vždy dostalo aj preventívne čo potrebovalo. Olej menený každých 10 000km, oleje v diffoch aj rozvodovke pravidelne menené taktiež.
Údržba:
Pri 350 000km bol v aute menený celý motor. (Servis, ktorý pred tým menil olej zalomil držiak olejového filtra a starý motor sa pridrel na 6. valci, všetko zdokumentované). Pri výmene motora bol nový samozrejme celý pretesnený tj. kluka, zvody, turbo, dpf, olejová vaňa, veko ventilov, vstreky, vodná pumpa atď.
Na aute sú vyriešené takmer všetky choroby M57. Vybraté a zaslepené klapky. Vymenené podtlakové hadice. Žhaviče + riadiaca jednotka. Termostat malý aj veľký. Obidiva regulátory tlaku paliva a mnoho ďalšieho.
Predná náprava vymenená úplne. Tj tyčky riadenia, pomocné ramená, uloženie stabilizátorov, tyčky stabilizátorov, zvislý čap hlavného ramena (Lemforder). Hlavné rameno má velký silentblok vymenený za žltý Strongflex (auto o dosť stabilnejšie zatáča)
Zo spodu sa ďalej menili všetky brzdové hadice. Predné brzdy ATE Powerdisc + keramické platničky ATE. Vzadu Bosch.
Karoséria celkovo v dobrom stave ale samozrejme to nie je nové auto a nedostatky sa nájdu. Všetko som sa snažil odfotiť, tak aby bolo hneď jasné čo sa dialo.
S autom sa celý čas jazdilo, tak ako sa s ním jazdiť má tj. pravidelne dlhé trasy cez celé Slovensko, keď už aj jazdilo dlhšie po meste tak so minimálne vybehol Malacky a späť nech sa vypáli DPF. Vždy poctivo zohrievané a dochladzované. Nejazdila sa s ním žiadna eko jazda na 1200ot, ale pravidelne videlo celé spektrum otáčok.
Vylepšenia:
Kratšie pružiny Eibach Pro kit. vyššie spomínané strongflexy, originál M performance alcantorová radiaca páka, M paket volant v alcantare, Schmiedman koberce.
Predávam ho na zánovných zimných pneu Continental TS860 a diskoch čo sú na foto. Letné disky Borbet R18 na jednu sezónu jazdených Conti Premium Contact 6 dohodou.
K autu ďalej pridám originál plastovú vaňu do kufra (nezašpiníte si kufor) a originál predný nárazník vhodný na prelakovanie (oderky z obrubnuníkov).
Výbava:
Xdrive, veľký iDrive (rok po repase), vyhrievané polokožené sedadlá, stmievateľné vnútorné zrkadlo, dažďový senzor, Ski vak, xenónové svetlá, hmlovky, tempomat s funkciou brzdenia (Dynamic cruise control), menič na 6 CD v kufri.
Nedostatky: Nemám čo skrývať, myslím že si obidvaja ušetríme čas, keď tu bude napísané všetko o čom viem. Píska turbo. Zotrvák (po repase stavaný na 800Nm, ale počuť buď to alebo spojkové ložisko). Hrdza kufor, Šúpe sa lak na ĽZ blatník
Najazdených akutálne 359 850km, ale s autom sa jazdí takže, km pribúdajú. O auto bolo po celý čas s láskou starané, vždy dostalo aj preventívne čo potrebovalo. Olej menený každých 10 000km, oleje v diffoch aj rozvodovke pravidelne menené taktiež.
Údržba:
Pri 350 000km bol v aute menený celý motor. (Servis, ktorý pred tým menil olej zalomil držiak olejového filtra a starý motor sa pridrel na 6. valci, všetko zdokumentované). Pri výmene motora bol nový samozrejme celý pretesnený tj. kluka, zvody, turbo, dpf, olejová vaňa, veko ventilov, vstreky, vodná pumpa atď.
Na aute sú vyriešené takmer všetky choroby M57. Vybraté a zaslepené klapky. Vymenené podtlakové hadice. Žhaviče + riadiaca jednotka. Termostat malý aj veľký. Obidiva regulátory tlaku paliva a mnoho ďalšieho.
Predná náprava vymenená úplne. Tj tyčky riadenia, pomocné ramená, uloženie stabilizátorov, tyčky stabilizátorov, zvislý čap hlavného ramena (Lemforder). Hlavné rameno má velký silentblok vymenený za žltý Strongflex (auto o dosť stabilnejšie zatáča)
Zo spodu sa ďalej menili všetky brzdové hadice. Predné brzdy ATE Powerdisc + keramické platničky ATE. Vzadu Bosch.
Karoséria celkovo v dobrom stave ale samozrejme to nie je nové auto a nedostatky sa nájdu. Všetko som sa snažil odfotiť, tak aby bolo hneď jasné čo sa dialo.
S autom sa celý čas jazdilo, tak ako sa s ním jazdiť má tj. pravidelne dlhé trasy cez celé Slovensko, keď už aj jazdilo dlhšie po meste tak so minimálne vybehol Malacky a späť nech sa vypáli DPF. Vždy poctivo zohrievané a dochladzované. Nejazdila sa s ním žiadna eko jazda na 1200ot, ale pravidelne videlo celé spektrum otáčok.
Vylepšenia:
Kratšie pružiny Eibach Pro kit. vyššie spomínané strongflexy, originál M performance alcantorová radiaca páka, M paket volant v alcantare, Schmiedman koberce.
Predávam ho na zánovných zimných pneu Continental TS860 a diskoch čo sú na foto. Letné disky Borbet R18 na jednu sezónu jazdených Conti Premium Contact 6 dohodou.
K autu ďalej pridám originál plastovú vaňu do kufra (nezašpiníte si kufor) a originál predný nárazník vhodný na prelakovanie (oderky z obrubnuníkov).
Výbava:
Xdrive, veľký iDrive (rok po repase), vyhrievané polokožené sedadlá, stmievateľné vnútorné zrkadlo, dažďový senzor, Ski vak, xenónové svetlá, hmlovky, tempomat s funkciou brzdenia (Dynamic cruise control), menič na 6 CD v kufri.
Nedostatky: Nemám čo skrývať, myslím že si obidvaja ušetríme čas, keď tu bude napísané všetko o čom viem. Píska turbo. Zotrvák (po repase stavaný na 800Nm, ale počuť buď to alebo spojkové ložisko). Hrdza kufor, Šúpe sa lak na ĽZ blatník
