BMW R 1150 GS Adventure 2002
Kategória:
Enduro
ZIMNÁ CENA 5.500€ Predám BMW R 1150 GS Adventure, jednosviečka, prvá séria rok 2002
Najazdené 125k cena pevná, je mi jedno či sa predá, neponáhľam, nezjednávam.
Doplnky:
Predávam len na 17"&19", za príplatok viem dať k tomu aj 21" prípadne elektrón zadný 17" na 180 gumu
Komplet vyladený podvozok Hyperpro Rezervoir (najvyššia rada)
Bočné kufre (predávam bez topcase)
Bez ABS / miesto ABS je 2.5l nádrž na benzín
Náhradný kardan, originálny padací rám,
Tempomat, hrazda, rajdy renthall, Chip na 98HP + prepínanie palivových máp pod sedadlom, Ladený výfuk Mivv + Y-zvod TT, pancierové brzdové hadice a kopu iných vecí, je to môj Lifetime projekt.
Motorku som používal výlučne na cestovanie a tak som menil všetko preventívne, palivové čerpadlo, palivové hadice menené každé 2 roky, guferá, ložiská koncového prevodu, veškeré gumené časti čo vyzerali že sú opotrebené, nový guľový čap teleleveru, minulý rok GO všetkých brzdových strmeňov a nové vstrekovače, každý rok pravidelný servis - olej, ventilové vôle, synchro, pravidelne mazané spojkové ložisko a ložiská paraleveru (to nerobí skoro nikto), spojka menená pri 100k (pôvodná ešte bola OK), brzdové kotúče nové.
Motorka jazdila všetko, cesty aj necesty.
Testovacia jazda len pri zložení plnej sumy.
Vady - preliačená nádrž na ľavej strane, treba ju vytiahnuť a streknúť. SMS si nedopisujem, tak volaj, ak nedvíham tak e-mailom.
Najazdené 125k cena pevná, je mi jedno či sa predá, neponáhľam, nezjednávam.
Doplnky:
Predávam len na 17"&19", za príplatok viem dať k tomu aj 21" prípadne elektrón zadný 17" na 180 gumu
Komplet vyladený podvozok Hyperpro Rezervoir (najvyššia rada)
Bočné kufre (predávam bez topcase)
Bez ABS / miesto ABS je 2.5l nádrž na benzín
Náhradný kardan, originálny padací rám,
Tempomat, hrazda, rajdy renthall, Chip na 98HP + prepínanie palivových máp pod sedadlom, Ladený výfuk Mivv + Y-zvod TT, pancierové brzdové hadice a kopu iných vecí, je to môj Lifetime projekt.
Motorku som používal výlučne na cestovanie a tak som menil všetko preventívne, palivové čerpadlo, palivové hadice menené každé 2 roky, guferá, ložiská koncového prevodu, veškeré gumené časti čo vyzerali že sú opotrebené, nový guľový čap teleleveru, minulý rok GO všetkých brzdových strmeňov a nové vstrekovače, každý rok pravidelný servis - olej, ventilové vôle, synchro, pravidelne mazané spojkové ložisko a ložiská paraleveru (to nerobí skoro nikto), spojka menená pri 100k (pôvodná ešte bola OK), brzdové kotúče nové.
Motorka jazdila všetko, cesty aj necesty.
Testovacia jazda len pri zložení plnej sumy.
Vady - preliačená nádrž na ľavej strane, treba ju vytiahnuť a streknúť. SMS si nedopisujem, tak volaj, ak nedvíham tak e-mailom.
