inzercia, predaj, predám, bazár

brigada, s moznostou sirsieho uvazku

Kategória: Administratíva

Brigada na cca 8 - 15 hod tyzdenne v administrative v oblasti Spravy bytovych domov.

Idealne utorok a stvrtok poobede, pripadne aj ine dni sa da dohodnut v ramci moznosti.

Miesto prace: Bajkalska 25, Bratislava.

Odmena 4 - 5 EUR/hod.

Vyhodou student s ekonomickym/stavebnym zameranim, resp.ak pracujete na nizsi uvazok a chcete si privyrobit.

FAKTURACIA A PRAX V OBLASTI SPRAVA BYTOVYCH DOMOV VYHODOU.

Po zaskoleni v buducnosti moznost aj sirsieho uvazku.
brigada, s moznostou sirsieho uvazku
Podobné inzeráty
Recepčná/ný - rodinný penzión v Bratislave
Ahoj, hľadáme novú kolegyňu/kolegu na pozíciu recepčná/ný do peziónu Hviezda v Bratislave. Požadujeme samostatnosť, príjemné vystupovanie, zodpovednosť a ochotu učiť sa novým veciam. Predchádzajúca prax v obore nie je nutná avšak znalosť angličtiny je nevyhnutná pre každodennú komunikáciu so zahraničnými zákazníkmi. Medzi hlavné úlohy našej budúcej kolegyne/ kolegu patrí: •Ubytovanie a vybavovanie požiadaviek hostí •Príjem telefonických a emailových objednávok na ubytovanie •Vystavovanie faktúr a účtov pre hostí •Príjemné vystupovanie a komunikácia so zákazníkom •Dôkladný prehľad o situácii v Penzióne •Asertívny prístup k riešeniu problémov •Rôzne iné úlohy priradené nadriadeným, ktoré napomáhajú chodu Penziónu (kontrola izieb, udržiavanie čistoty recepcie, príprava raňajkovej miestnosti, skladanie uterákov ...) Pracovný čas: Práca je možná na TPP alebo na skrátený úväzok, prípadne brigáda. Pri skrátenom úväzku sa jedná o tri dni v týždni od 14:00 do 22:00 hod. Brigáda cez víkendy od 14:00 do 22:00 hod. Mzdové podmienky: hodinová mzda 6,50 € / hodinu v čistom.
Brigáda Nitra - administratívny pracovník
Hľadáme do nášho tímu kolegyňu/kolegu, ktorý by nám pomáhal robiť administratívnu prácu a ľahké pomocné práce v sklade. Jedná sa o: - robenie faktúr v programe Omega (zaškolíme) - vystavovanie štítkov pre kuriéra - správa e-shopu (vkladanie nových produktov, aktualizácia súčasných) - jednoduché pomocné práce v sklade pri balení balíkov - pomocné práce v predajni - cenovky Pracovná doba: každý pracovný deň minimálne na 4 hodiny (od 8:00 do 12:00), poprípade dlhšie. Termín nástupu: ihneď Pracovný pomer: na dohodu poprípade na skrátený úväzok Platové podmienky: 4,00eur/hod/ brutto Termín ukončenia výberového konania: 10. 12. 2022 Svoje životopisy prosím posielať na adresu: techsolution@ , Predmet: Brigáda
Hladám prácu
Hľadám prácu, aj na pol úväzku, ako je kopírovanie, nahrávanie dokumentov do pc,vyplňovanie faktúr, vybavovanie pošty a pod. Mám prax v administratíve niekoľko rokov.
Administratívny pracovník/asistent
Hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, (vhodná možno i pre mamičky na materskej) s možným neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základy anglického jazyka vítaná (odpovedanie na emaily) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva nutná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup 1.1.2023. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis prosíme zasielať na: info.@
Ponuka práce účtovníctvo+administratívne práce
Pre firmu K.T.L. s.r.o a Tomicars hladame učtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku) na TPP. Prípadný skrátený úväzok možný. Náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis Miesto výkonu práce Trnava. Mzda dohodou (podľa druhu pracovného úväzku) V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu: info@
Administratívny pracovník/asistent/NJ alebo AJ
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@