inzercia, predaj, predám, bazár

Business Plan/ Financial Plan for Start-ups

Kategória: Financie a ekonomika

Pripravim Business and Financnial Plan pre start-up firmy, ktore sa zaujimaju o zabespecenie kapitalu (Seed a Series A) fundraising, po anglicky. Konzultacia -registracia firiem v Anglicku, priprava vsetkych prezentacii - Investment Picth, Teaser, Financial and Business Plan. Cena dohodou - zavisi od complexu prezentacie.

Ps. I prepare all documents for startup companies to raise funds, from Seed to Series A fundraising. Fee upon agreement and depends on project complexity.
Business Plan/ Financial Plan for Start-ups
Podobné inzeráty
Finančný sprostredkovateľ / Manažér pobočky
Dobrý deň, ponúkam prácu pre človeka, ktorý sa chce vzdelávať v oblasti finančného trhu, chce poskytovať profesionálne finančné služby a chce sa osobnostne ako i komunikačne rozvíjať. Pracovné pozície sú obsadzované v BNB, TN. Náplň práce finančného sprostredkovateľa: Kontrola existujúcich zmlúv na finančnom trhu Práca s PC a firemných systémom Komunikácia s klientom a obchodnými partnermi Jednoduchá administratíva Náplň práce na pozícii manažéra pobočky: Vedenie a riadenie ľudí Personalistika ( pracovné pohovory, školenia a rozvoj ľudí na pobočke) Benefity: Práca v mladom a dynamickom kolektíve Garantovaný plán kariery Firemné benefity Nadštandardné finančné ohodnotenie Flexibilný pracovný čas Požiadavky: komunikatívnosť, cieľavedomosť, učenlivosť V prípade záujmu ma kontaktuje telefonicky prípadne zašlite váš životopis na email: mdauda70@
Podnikateľský plán/zámer
Pomôžem s vypracovaním podnikateľského plánu/zámeru pre živnostníkov a malé firmy, vhodný pre získanie príspevku z Upsvar, k žiadosti o úver v banke. Cena od 8,-eur/A4
Podnikateľský plán/zámer
Pomôžem s vypracovaním podnikateľského plánu/zámeru pre živnostníkov a malé firmy, vhodný pre získanie príspevku z Upsvar, k žiadosti o úver v banke. Cena od 8,-eur/A4
Klientsko - administratívny pracovník
Rozširujem zabehnutú pobočku a poskytujem viaceré voľné pozície v obchodno-ekonomickej oblasti. Náplň práce zahŕňa: -kontrolu existujúcich riešení, -hľadanie výhodnejších riešení, -práca s PC (Word, Excel, Power point) -komunikácia (všetky spôsoby), -reporty. Benefity: -férový kariérny plán, flexibilný pracovný čas, bezplatný a komplexný školiaci systém, mladý dynamický kolektív, možnosť fungovania home-office, firemné akcie, dovolenky, súťaže. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail asistent.turanova@ s priložením CV. V priebehu aktuálneho alebo nasledujúceho týždňa Vás budem telefonicky kontaktovať na dohodnutie si pracovného pohovoru.
Špecialista plánovania a reportingu
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti -ročné kalkulácie a rozpočty, operatívne kalkulácie a mesačné rozpočty - vypracúva a predkladá operatívny plán pre príslušné obdobie -vypracováva podklady a analýzy ,súvisiace s plnením operatívneho a ročného plánu -vypracováva rozbory a štatistiku za príslušné obdobia -rozpis úloh na príslušný rok vrátanie zmien a úprav, metodicky riadi plánovacie činnosti -všetky činnosti súvisiace o zabezpečením spracovania ročných a operatívnych kalkulácií a rozpočtov -analýzy mimoriadnych dopadov na náklady, dopad zo zmeny cien surovín, energií, kurzov, cien výrobkov, štruktúry sortimentov, vývoja fixných nákladov -evidenciu, likvidáciu a párovanie materiálových faktúr - vnútropodnikové doklady – rozúčtovanie energií, aktivácie, prínos fixných nákladov Zamestnanecké výhody, benefity - trvalá a stabilná práca s perspektívou kariérneho rastu, - komplexné zaškolenie, - spravodlivé a motivujúce platové ohodnotenie, - flexibilná pracovná doba, - možnosť práce z domu, - motivačný príspevok za dochádzku, - bohatý sociálny program vyplývajúci z kolektívnej zmluvy, - poskytovanie čerstvej varenej stravy v priestoroch spoločnosti, - príspevok pri narodení dieťaťa zamestnancovi, - príspevok pre darcov krvi, - zdravotná starostlivosť o zamestnancov, - poskytovanie ochranných pracovných prostriedkov, - zamestnanecké eventy, - zľavy na nákup tovarov a služieb u zmluvných partnerov po predložení zamestnaneckého preukazu, - ľudský prístup, priateľské pracovné prostredie, demokratická firemná kultúra. Počet rokov praxe 2 Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - prax v oblasti plánovania a reportingu výhodou, - skúsenosť práce so SAPom výhodou (moduly FI a CO), - zodpovednosť, lojálnosť, spoľahlivosť, samostatnosť, precíznosť, flexibilita - organizačné a komunikačné schopnosti, odolnosť voči stresu. Ostatné znalosti Microsoft Word - Expert Microsoft Excel - Expert Microsoft PowerPoint - Expert SAP FI/CO - Základy Vzdelanie v odbore ekonomický Jazykové znalosti Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Extérne spracovanie účtovníctva - Celé Slovensko
Ponúkam vedenie účtovníctva pre start upy, malé a stredné podniky už od 40€/mesiac v rámci celého Slovenska. Mimo toho ponúkam aj spoluprácu pri zostavovaní reportov, či už to je nahadzovanie do excelovských tabuliek apod. Mojím cieľom je Vám pomôcť zvládnuť zložitosti účtovníctva a ušetriť Váš čas. Kontaktujte ma iba prostredníctvom e-mailu: Číslo je vymyslené z dôvodu nekorektných telefonátov.