CC 3.6 bws 220kw 4motion DSG6 “R36”
Kategória:
Volkswagen
REZERVOVANÉ
Skúšam a zároveň ponúkam jedinečnú možnosť kúpiť si toto atraktívne CC s motorom 3,6 pod kapotou - ideálny zberateľský investičný kus. Za autom sa denne pozerajú desiatky ľudí či už pre dokonalo vyladený zvuk pripomínajúcii GT-R ale aj kvôli nestarnúcemu vzhľadu. Motor VR6 BWS je jedným z posledných seriových VR6 čiže do budúcna je toto auto určite youngtimer, oldtimer a veterán ako vyšitý. Auto má najazdených 117,000km - originál s výpisom odometra. Rozvody, zotrvačník, dvojhmota a haldex som dal robiť minulý rok - nebolo potreba ale kvôli sebe som to spravil, som pedant a predsalen únava materiálu je tiež realna vec. Rozvody pri týchto motoroch nemajú stanovený presný interval ale vydržať by mali 300-400tis km. Tu majú čerstvých 7tis km a servis bol vykonaný v autorizovanom servise s FA a zápisom v servisnej knižke 3/2022. Servis v roku 2021 a 2022 je takmer za 9tis €. Auto mám od novoty, som prvý majiteľ, bolo jazdené čisto mnou a prevažne bolo na výletovanie. V zime nejazdené, predaj bude možný až niekedy pred letom auto je “zakonzervované” v garáži pod plachtou s nanesenou keramikou a vyťahovať ho budem určite až tak v máji. Auto nepotrebujem predať, mám 2 CCčka a tohto jedného som ochotný sa vzdať keďže sledujem posledné mesiace že trh s CC 3.6 sa pomerne zaujímavo vyvíja či už na Slovensku tak aj v zahraničí. Nemci mi minulý rok ponúkali za odpredaj do ich múzea 13,500€ pred servisom rozvodov a dvojhmoty. Vtedy som neuvažoval nad predajom a na druhej strane by som bol rád keby ostalo na Slovensku a sem tam navštívilo aj cestu čo by zrovna v muzeu nezažilo.. Za cenu 17,000€ som ochotný sa vzdať tohto krásavca - vzhľadom na ponúkané kúsky na Slovensku primeraná cena. Ak sa nepáči určite sa nenahnevám, že sa nepredá. V garáži má svoje miesto už 12 rokov a ďalších 12 ich tu kľudne aj môže mať. Výbava vozidla je v podstate plná vrátane doplnkových vecí ako panorama, zadná roletka, vyhrievaných sedačiek 4x, elektrických sedačiek s dofukom 2x, elektrické sklápateľné zrkadlá, full black interier koža + alcantara a strop je doplnkovo robený celý v čiernom tiež.. parkovací, cúvací asistenti, držanie v pruhu, samoparkovanie, F1 radenie,… atď atď. STK/EK 2/2024.
Spotreba mesto/mimo mesto:
- kľudná noha 12/8
- ťažká noha 15/11
Spotreba diaľnica:
- 120km/h 6-7l
- 140km/h 7-8l
- 200km/h 12-16l
Na číslo sa nedovoláte, kontaktujte ma dole cez formulár a len naozaj vážní záujemci. Nemám času nazbyt stretať sa s xy ľuďmi týždenne ktorí sa prídu len povoziť. Obhliadka bude možná počas slnečných dní v Prahe od mája (tu sa auto momentálne nachádza) alebo po dohode vo Zvolene a Bratislave. Auto je na Slovenskych špz. Krásny deň prajem.
Skúšam a zároveň ponúkam jedinečnú možnosť kúpiť si toto atraktívne CC s motorom 3,6 pod kapotou - ideálny zberateľský investičný kus. Za autom sa denne pozerajú desiatky ľudí či už pre dokonalo vyladený zvuk pripomínajúcii GT-R ale aj kvôli nestarnúcemu vzhľadu. Motor VR6 BWS je jedným z posledných seriových VR6 čiže do budúcna je toto auto určite youngtimer, oldtimer a veterán ako vyšitý. Auto má najazdených 117,000km - originál s výpisom odometra. Rozvody, zotrvačník, dvojhmota a haldex som dal robiť minulý rok - nebolo potreba ale kvôli sebe som to spravil, som pedant a predsalen únava materiálu je tiež realna vec. Rozvody pri týchto motoroch nemajú stanovený presný interval ale vydržať by mali 300-400tis km. Tu majú čerstvých 7tis km a servis bol vykonaný v autorizovanom servise s FA a zápisom v servisnej knižke 3/2022. Servis v roku 2021 a 2022 je takmer za 9tis €. Auto mám od novoty, som prvý majiteľ, bolo jazdené čisto mnou a prevažne bolo na výletovanie. V zime nejazdené, predaj bude možný až niekedy pred letom auto je “zakonzervované” v garáži pod plachtou s nanesenou keramikou a vyťahovať ho budem určite až tak v máji. Auto nepotrebujem predať, mám 2 CCčka a tohto jedného som ochotný sa vzdať keďže sledujem posledné mesiace že trh s CC 3.6 sa pomerne zaujímavo vyvíja či už na Slovensku tak aj v zahraničí. Nemci mi minulý rok ponúkali za odpredaj do ich múzea 13,500€ pred servisom rozvodov a dvojhmoty. Vtedy som neuvažoval nad predajom a na druhej strane by som bol rád keby ostalo na Slovensku a sem tam navštívilo aj cestu čo by zrovna v muzeu nezažilo.. Za cenu 17,000€ som ochotný sa vzdať tohto krásavca - vzhľadom na ponúkané kúsky na Slovensku primeraná cena. Ak sa nepáči určite sa nenahnevám, že sa nepredá. V garáži má svoje miesto už 12 rokov a ďalších 12 ich tu kľudne aj môže mať. Výbava vozidla je v podstate plná vrátane doplnkových vecí ako panorama, zadná roletka, vyhrievaných sedačiek 4x, elektrických sedačiek s dofukom 2x, elektrické sklápateľné zrkadlá, full black interier koža + alcantara a strop je doplnkovo robený celý v čiernom tiež.. parkovací, cúvací asistenti, držanie v pruhu, samoparkovanie, F1 radenie,… atď atď. STK/EK 2/2024.
Spotreba mesto/mimo mesto:
- kľudná noha 12/8
- ťažká noha 15/11
Spotreba diaľnica:
- 120km/h 6-7l
- 140km/h 7-8l
- 200km/h 12-16l
Na číslo sa nedovoláte, kontaktujte ma dole cez formulár a len naozaj vážní záujemci. Nemám času nazbyt stretať sa s xy ľuďmi týždenne ktorí sa prídu len povoziť. Obhliadka bude možná počas slnečných dní v Prahe od mája (tu sa auto momentálne nachádza) alebo po dohode vo Zvolene a Bratislave. Auto je na Slovenskych špz. Krásny deň prajem.
