inzercia, predaj, predám, bazár

Chcete si prilepšiť? Administratívna práca z domu k 28.2.23

Kategória: Administratíva

Chceli by ste si prilepšiť popri zamestnaní?
Hľadáme spoľahlivých pracovníkov do zabehnutej firmy na administratívnu alebo obchodnú pozíciu.
Vhodné pre absolventov či mamičky na materskej dovolenke Prípadne ako ďalší príjem do domácnosti.
Od 200 eur za týždeň.
Nároky na uchádzačov : flexibilita, chuť pracovať.
Podmienky: maturitné vysvedčenie.
Kontaktujte nás a všetky informácie sprostredkujeme osobne na pracovnom pohovore.
Chcete si prilepšiť? Administratívna práca z domu k 28.2.23
Podobné inzeráty
Chceš si prilepšiť? Pracuj z domu
Zaujímavá práca na 4 hod. denne. Administratíva zaujímavé ohodnotenie, možnosť okamžitého nástupu. Privyrábanie popri zamestnaní, podnikaní, MD, dôchodku. Jednoduchá práca. Personálna práca. Práca z domu. Práca pre spoľahlivých a šikovných ľudí. Veľmi zaujímavý privýrobok pre komunikatívnych ľudí. Odmena na úrovni. Osobný pohovor podmienkou. (Košice/Bratislava) Informujte sa viac ak máte záujem, kontaktuje ma výhradne emailom alebo sms správou. Na telefonáty neodpovedám kvôli pracovnej vyťaženosti.
Administratívny pracovník
????Administratívna práca???? Dobrý deň, hľadám šikovných ľudí, ktorí si chcú prilepšiť o 300€ mesačne. Ak máte záujem, kontaktujte ma do správy alebo na telefónnom čísle: .
Práca  na doma, administratívna práca
Hľadám prácu na doma s fixnou odmenou napr. administratívna práca, vedenie mzdovej agendy, prepisovanie textu - ovládam strojopis, balenie tovaru, rozvoz novín atdˇ. Práca zabezpečená zamestnávateľom. Prosím, ozvite sa mi....ďakujem moc krát tel:
Administrativny pracovnik - ANSleasing s.r.o.
Miesto práce - sereď Druh pracovneho pomeru - trvalý,dohoda,živnosť Termin nástupu- ihneď Mzdové podmienky: od 4€/hodina Pracovna doba: 8.00hod - 17.00hod alebo dohoda Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Prepisovanie dát do nášho systému Vytvárenie databázy Práca so systémami spoločnosti Administratívna činnosti Príprava e-mailov Práca v slovenskom jazyku Práca s word / excel - základy Príprava inzeratov na FB stranky Komunikacia,telefonovanie Práca v mladom kolektíve nformácie o výberovom konaní Ide o veľmi jednoduchú pracovnú pozíciu s požiadavkou na precíznosť,komunikatívnosť. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky, kde si personalista dohodne ďaľšie kroky. Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Schvalovanie auto úverov. Spoločnosť ANSleasing s.r.o. bola založena v roku 2022 a venuje sa predajom jazdennych vozidiel prostrednictvom leasingov/auto úverov. Sme mladý kolektív, ktorý ma vtomto odbore bohaté skúsenosti. Hľadáme asistentku, ktorá by mala na starosti hlavne prácu za počitačom, nahadzovanie klientov, práca s emailom, telefonovanie a komunikáciu s predajcami a s klientmi. Práca je stabilna a dlhodoba. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Kontakt Kontaktná osoba: Marek Kotlár Tel: Email: obchod.ans@ Životopis prosím zasielať na danný email.
Administratívna pracovníčka
Ponuka práce: Administratívna pracovníčka Miesto práce: Aquapark Lipany, Moyzesova 1510, Lipany Predbežný termín nástupu: 01.04.2023 Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády) Mzdové podmienky: od 700 € Pracovný čas: 8:00 - 17:00 Informácie o pracovnom mieste Náplň práce Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie. Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov. Zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok. Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka). Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov. Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi. Zodpovednosť za zverenú hotovosť. Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. Participovanie na zabezpečovaní kultúrnych, športových a firemných podujatí. Zamestnanecké výhody, benefity Práca v novootvorenom Aquaparku s mladým kolektívom. Poskytnutie pracovného oblečenia po ukončení skúšobnej lehoty, príspevok na stravu, voľný vstup do Aquaparku. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 20.02.2023 Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor. Požiadavky na zamestnanca Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie Úplné stredné odborné vzdelanie Úplné stredné všeobecné vzdelanie Vyššie odborné vzdelanie Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - pokročilá Internet - pokročilá Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá Všeobecné spôsobilosti: komunikácia (jednanie s ľuďmi) organizovanie a plánovanie práce kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti) analyzovanie a riešenie problémov Osobnostné predpoklady: spoľahlivosť, iniciatívnosť Kontakt: Životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať na e-mail: praca@
Administratívny pracovník internetového predaja
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove. Náplň práce: - administratívna činnosť v interných systémoch, - snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta, - telefonická komunikácia so zákazníkmi - proaktívne riešenie vzniknutých problémov - koordinácia pracovníkov, - administratívna činnosť súvisiaca s agendou zákazníkov a pracovníkov, - práca s Microsoft Office a internetom. Vyžadujeme: - flexibilitu, - schopnosť práce pod tlakom, - tímový hráč, - príjemný prejav, - ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou, Ponúkame: - prácu cez týždeň (07:30 - 16:00), - príjemné pracovné prostredie - mladý a dynamický kolektív, - stabilná práca rastúcej firme - teambuildingy Vaše životopisy zasielajte na e-mail: orinvestsk@ Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi. Platové podmienky: od 900 € Brutto Možnosť kariérneho rastu a mzdy.