Corvette C3 350cu 1977 MATCHING NUMBERS
Kategória:
Veterány
Na predaj moja milovaná,
Corvette C3 z Roku 1977, motor 5.7 V8 , 3stp. automat TH350.
Matching Numbers - kód motora sedí s kódom karosérie, teda motor je pôvodný.
Auto má slovenské veteránske značky (Senec) - k dispozícií teda preukaz historického vozidla, veľký aj malý TP a protokol zo zvláštnej STK.
Čo som zatiaľ na aute spravil:
- vymenený nový termostat (Z JoeParts) s neoprénovým tesnením
- jednokrokové leštenie karosérie
- spodok auta natretý pasivátorom korózie s tanínom
- vymenený motorový olej + filter (Millers Oils Classic Pistoneeze pre veterány)
- vymenené nové palivové hadice pri zvodoch
- nové sviečky R45TS (8x)
- dotiahnutie a namazanie predných ložísk - zmizla jemná vôľa v prednej náprave
- dotiahnutie a nastavenie steering boxu - riadenie je tuhšie, vôľa v riadení je menšia
- kompletný repas a nastavenie karburátoru a predstihu (rozdeľovač)
- rám predného okna streknutý v čiernom plasti dipe (pôvodná farba už opadala, plasti dip zatiaľ úspešne drží)
- repas alternátora aj so zárukou (výmena uhlíkov a tuším aj ložísk)
- nové remene - alternátor, klíma, servo.
- nová palivová pumpa
- nový servoolej
Birdcage aj rám v peknom stave. Auto je po celolaku a zrejme komplet prečalúnené - pôvodná farba laku aj interiéru (možné overiť zo štítku na dverách).
Väčšina častí na nápravách je v polyuretanových silentblokoch.
Auto plne pojazdné a schopné, vždy garážované. Pár mesiacov fungovalo ako daily auto do práce, na nákupy a pod :).
Auto má demontovateľné strešné panely, ej kej ej T-top / targa.
Samozrejme pár vecí bude treba spraviť, ako pri každom aute.
Cena 20 000€.
Auto je možné vidieť v Slavkove u Brna.
Pre viac fotiek, videí, otázok a čohokoľvek píšte na Whatsapp : ,
Dohoda na cene možná, len do dobrých rúk.
Ďakujem,
Corvette C3 z Roku 1977, motor 5.7 V8 , 3stp. automat TH350.
Matching Numbers - kód motora sedí s kódom karosérie, teda motor je pôvodný.
Auto má slovenské veteránske značky (Senec) - k dispozícií teda preukaz historického vozidla, veľký aj malý TP a protokol zo zvláštnej STK.
Čo som zatiaľ na aute spravil:
- vymenený nový termostat (Z JoeParts) s neoprénovým tesnením
- jednokrokové leštenie karosérie
- spodok auta natretý pasivátorom korózie s tanínom
- vymenený motorový olej + filter (Millers Oils Classic Pistoneeze pre veterány)
- vymenené nové palivové hadice pri zvodoch
- nové sviečky R45TS (8x)
- dotiahnutie a namazanie predných ložísk - zmizla jemná vôľa v prednej náprave
- dotiahnutie a nastavenie steering boxu - riadenie je tuhšie, vôľa v riadení je menšia
- kompletný repas a nastavenie karburátoru a predstihu (rozdeľovač)
- rám predného okna streknutý v čiernom plasti dipe (pôvodná farba už opadala, plasti dip zatiaľ úspešne drží)
- repas alternátora aj so zárukou (výmena uhlíkov a tuším aj ložísk)
- nové remene - alternátor, klíma, servo.
- nová palivová pumpa
- nový servoolej
Birdcage aj rám v peknom stave. Auto je po celolaku a zrejme komplet prečalúnené - pôvodná farba laku aj interiéru (možné overiť zo štítku na dverách).
Väčšina častí na nápravách je v polyuretanových silentblokoch.
Auto plne pojazdné a schopné, vždy garážované. Pár mesiacov fungovalo ako daily auto do práce, na nákupy a pod :).
Auto má demontovateľné strešné panely, ej kej ej T-top / targa.
Samozrejme pár vecí bude treba spraviť, ako pri každom aute.
Cena 20 000€.
Auto je možné vidieť v Slavkove u Brna.
Pre viac fotiek, videí, otázok a čohokoľvek píšte na Whatsapp : ,
Dohoda na cene možná, len do dobrých rúk.
Ďakujem,
