Dacia Sandero, 1,5 Blue Dci, 70 kW, r.v. 2020
Kategória:
Dacia
Predám Daciu Sandero, 1,5 Blue Dci, 70kW, 5 st. manuálna prevodovka, dátum výroby 2020, najazdených 133 837 km, prvú STK a emisnú kontrolu bude treba absolvovať v 04/2024.
Výbava: manuálna klimatizácia, tempomat, kožený volant, elektrické sťahovanie predných okien, elektrické nastavovanie zrkadiel, autorádio s bluetooth, hmlovky, zadné parkovacie senzory, dojazdové rezervné koleso, dve sady kolies (letné pneumatiky Bridgestone, zimné Barum).
Auto bolo ako nové kúpené na Slovensku, som prvý majiteľ. S autom som jazdil iba ja a len dlhé trasy (turistika – väčšinou Rakúsko, Slovensko, Slovinsko, Chorvátsko). Tankoval som iba na pumpách Slovnaft a OMV, približne každé piate tankovanie aditivovanú naftu. Olej aj olejový filter som menil každých cca 15 000 km (prvý olej aj filter už po 10 000 km, krátko po zábehu). Pri mojom pomerne veľkom nájazde sa olej a filter menili v podstate každé tri až štyri mesiace. Vzduchový filter a kabínový filter som menil každých 30 000 km (čiže cca každý polrok). Motor ide od začiatku výborne, je spoľahlivý, pomerne tichý a kultivovaný na diesel, je živý v tomto malom a ľahkom aute a hlavne úsporný - spotreba je dlhodobo okolo 4,5 litra (keď sa jazdí prevažne na diaľniciach, inak je nižšia).
Okrem odretých bodiek na laku od odletujúcich kamienkov na prednej kapote a pred zadnými blatníkmi auto nemá žiadnu vadu. Za celý čas, ktorý auto používam, sa menil jeden remeň príslušenstva (vŕzganie – odstránené v autorizovanom servise v rámci záruky), jedno tesnenie nad vodičovými dverami (malá dierka – odstránené v autorizovanom servise v rámci záruky), aktualizoval sa softvér v riadiacej jednotke SCR katalyzátora (vyriešené v autorizovanom servise po záruke) a riešila sa poistná udalosť, (niekto mi oškrel predný nárazník na zapakovanom aute – opravené v autorizovanom servise – viem poskytnúť aj fotky v akom rozsahu to bolo oškreté) a bolo menené predné obloženie na brzdách cca pri 95 000 km.
Za celý čas, čo auto vlastním, bolo servisované len v autorizovaných servisoch, takže sa dá dohľadať celá história a overiť všetko, čo tvrdím.
Auto sa hodí pre niekoho kto jazdí dlhé trasy, a neprekáža mu, že v malom, obyčajnom aute, alebo niekomu, kto pravidelne dochádza, ale viac ako 20 km (skôr sa motor poriadne nezohreje) a potrebuje nízku spotrebu a spoľahlivé auto. Dôvod predaja je ten, že potrebujem väčšie auto, inak by som ho nemenil.
Výbava: manuálna klimatizácia, tempomat, kožený volant, elektrické sťahovanie predných okien, elektrické nastavovanie zrkadiel, autorádio s bluetooth, hmlovky, zadné parkovacie senzory, dojazdové rezervné koleso, dve sady kolies (letné pneumatiky Bridgestone, zimné Barum).
Auto bolo ako nové kúpené na Slovensku, som prvý majiteľ. S autom som jazdil iba ja a len dlhé trasy (turistika – väčšinou Rakúsko, Slovensko, Slovinsko, Chorvátsko). Tankoval som iba na pumpách Slovnaft a OMV, približne každé piate tankovanie aditivovanú naftu. Olej aj olejový filter som menil každých cca 15 000 km (prvý olej aj filter už po 10 000 km, krátko po zábehu). Pri mojom pomerne veľkom nájazde sa olej a filter menili v podstate každé tri až štyri mesiace. Vzduchový filter a kabínový filter som menil každých 30 000 km (čiže cca každý polrok). Motor ide od začiatku výborne, je spoľahlivý, pomerne tichý a kultivovaný na diesel, je živý v tomto malom a ľahkom aute a hlavne úsporný - spotreba je dlhodobo okolo 4,5 litra (keď sa jazdí prevažne na diaľniciach, inak je nižšia).
Okrem odretých bodiek na laku od odletujúcich kamienkov na prednej kapote a pred zadnými blatníkmi auto nemá žiadnu vadu. Za celý čas, ktorý auto používam, sa menil jeden remeň príslušenstva (vŕzganie – odstránené v autorizovanom servise v rámci záruky), jedno tesnenie nad vodičovými dverami (malá dierka – odstránené v autorizovanom servise v rámci záruky), aktualizoval sa softvér v riadiacej jednotke SCR katalyzátora (vyriešené v autorizovanom servise po záruke) a riešila sa poistná udalosť, (niekto mi oškrel predný nárazník na zapakovanom aute – opravené v autorizovanom servise – viem poskytnúť aj fotky v akom rozsahu to bolo oškreté) a bolo menené predné obloženie na brzdách cca pri 95 000 km.
Za celý čas, čo auto vlastním, bolo servisované len v autorizovaných servisoch, takže sa dá dohľadať celá história a overiť všetko, čo tvrdím.
Auto sa hodí pre niekoho kto jazdí dlhé trasy, a neprekáža mu, že v malom, obyčajnom aute, alebo niekomu, kto pravidelne dochádza, ale viac ako 20 km (skôr sa motor poriadne nezohreje) a potrebuje nízku spotrebu a spoľahlivé auto. Dôvod predaja je ten, že potrebujem väčšie auto, inak by som ho nemenil.
