inzercia, predaj, predám, bazár

Dekorácia Zarámovaná Gitara Premium Rudolf Schenker

Kategória: Umelecké predmety

Premium Darček Dekorácia Rudolf Schenker SCORPIONS Flying V Gitara

SCORPIONS Prémiový Darček Pre Hudobníkov - Zarámovaná Elektrická Gitara Bielo Čierna Rudolf Schenker Flying V s najmenšími detajlami. Potešte seba, alebo svojich blízkych týmto origoš darčekom.

Rozmery:
šírka 170mm
výška: 310mm

1x úchyt vzadu na ráme

Ručná výroba na Slovensku.

Dobierka 6euro
Dodanie SR: 24 hodín
Dodanie ČR: 4 pracovné dni
Dekorácia Zarámovaná Gitara Premium Rudolf Schenker
Podobné inzeráty
Predám obraz Rudolf Altrichter - Levy 1975 - nový rám
Predám obraz Rudolf Altrichter - Levy 1975 - nový rám RUDOLF ALTRICHTER (1916 - 1978) Levy . , 1975 Farebný linoryt na pauzovacom papieri. 74/100. 37 x 89 cm. Značené vpravo dole
Rudolf Fila II
Predám : 1. Rudolf Fila, premaľba akrylom, 2003, rozmer výrezu 22,5x17,5cm, vonkajší rozmer pasparty 33,5x28,5cm, signované tužkou. 2. Rudolf Fila, print, signované tužkou, rozmer výrezu 26x20cm, rozmer pasparty 37x31cm. Obe práce pochádzajú z rodiny Rudolfa Filu v ČR (vrátane ponúkaných kníh). Pôvodná adjustácia. Cena dohodou. Poštovné podľa cenníka Slov. pošty, dobierka alebo osobne
Obraz Rudolf Krivoš 54x74 cm
Predám obraz podpísaný Rudolf Krivoš 1990 s rozmerom 54x74 cm Obraz bol zakúpený na aukcií v Nemecku
Predám obraz Petrodvorec 1961 - Rudolf Altrichter nový rám
RUDOLF ALTRICHTER (1916 - 1978) Petrodvorec - záliv, 1961 Linoryt na papieri. 35/100. 67 x 20 cm. Značené vpravo dole """"R.Altrichter"""" nový rám
100 ročná grafika , Kúpele Piešťany - IRMA - signovaná
PREDÁM grafiku Kúpele Piešťany , balneoterapia IRMA . Autor : Rudolf Herbert Schlindenbuch Rozmery grafiky : 23 x 29 cm Rozmery grafického listu : 33 x 39 cm . Technika : agua tinta Jedná sa o výnimočné a zberateľsky vzácne dielo , spojené s históriou piešťanských kúpeľov . Na grafike je znázornený liečebný dom - balneoterapia IRMA - ( pomenovaný po manželke vlastníka pozemkov piešťanských kúpeľov grófa Erdödyho ) ktorý je súčasťou hotela Thermia Palace , postavený v roku 1912 . Imrich Winter , syn zakladateľa kúpeľov , pozýval do Piešťan umelcov aby zachytili rozvoj kúpeľov . Grafika má cca 100 rokov . Autor - Rudolf Herbert Schlindenbuch ( 1877 - 1934 ) vyštudoval pražskú akadémiu výtvarných umení v ateliéroch profesorov Augusta Brömseho a Franza Thieleho . Grafika je signovaná , zároveň je na nej aj autorova značka RS červenej farby .
Rudolf Uher (1913-1987): súbor 2 grafík
Názov: Brána I Rok: 1982 Technika: serigrafia na papieri, číslované 19/50 Rozmery tlačenej plochy: 18 x 29,5 cm, veľkosť papiera: 30 x 43 cm Značené: vpravo dole "R. Uher" Názov: Plastika pre betón 1. Rok: 1982 Technika: serigrafia na papieri, číslované 19/50 Rozmery tlačenej plochy: 22 x 22 cm, veľkosť papiera: 43 x 30 cm Značené: vpravo dole "R. Uher" Cena za kus 110 eur, spolu ako súbor 200 eur Rudolf Uher je vnímaný ako výnimočný a osobitý sochár, ktorý dvakrát, t. j. v 40-tych a 60-tych rokoch 20. storočia, novým spôsobom formuloval principiálny vývoj slovenského moderného sochárstva. R. Uher posunul slovenské chápanie sochárskeho tvaru od klasickej moderny k neomoderne. V 40-tych rokoch R. Uher rozvinul sochársky program archetypu, pratvaru, univerzálneho stvárnenia. Vo svojej sochárskej tvorbe zjednodušoval a zovšeobecňoval tvarový typ, ktorý vyjadroval napr. vo forme anonymných hláv, lyrických torz a figúr v pohybe. Svoje sochy vytváral najmä v sadre, kameni a dreve. V 50-tych rokoch dočasne podľahol metóde tvorby socialistického realizmu, ale už koncom 50-tych rokov sa vracia k pôvodným východiskám svojej tvorby. Od začiatku 60-tych rokov, v období svojho tvorivého vzopätia, R. Uher rozvíjal vlastný výklad minimalizmu, v ktorom spojil základný geometrický modul a náznakovosť geometrického tvaru s rukopisnou expresívnosťou – raz vo forme agresívneho gesta, inokedy s poetikou. Pri tvorbe svojich sôch razantne odstraňoval hranice medzi figuratívnym a nefiguratívnym prístupom k sochárskemu tvaru. V 60-tych rokoch nanovo definoval nefiguratívnu sochu, vytvoril veľký abstraktný tvar. Nefiguratívne archetypy povýšil na všeľudské, nadčasové znaky a symboly. Uher stvárňoval svet aj prírodu vcelku, synteticky a intuitívne. Vytvoril syntézu geometrického tvaroslovia spojeného s monumentálnym vyjadrením. V počiatkoch svojej tvorby Uher pracoval najmä so sadrou, kameňom a drevom, niektoré sadrové plastiky boli s časovým posunom odlievané do bronzu. V 60-tych rokoch rozvíjal svoj program novátorským využitím zváraného železa. Jeho obľúbeným materiálom bolo drevo. Po svojej chorobe v 70-tych a 80-tych rokoch vo svojej tvorbe využíval pálenú a glazovanú hlinu. Niektoré takto spracované diela boli následne odliate do bronzu.