inzercia, predaj, predám, bazár

Finančné sprostredkovanie pre fyzické osoby a firmy

Kategória: Financie a ekonomika

Hľadám do tímu šikovných ľudí, ktorí sa radi učia nové veci a ktorí sa chcú mať v živote lepšie.
Rád/rada pomáhaš druhým a chceš si pri tom aj nadštandardne zarobiť? Si ochotný/á pracovať sebe a dosiahnuť tak úspech? Chceš kariérne rásť a byť súčasťou dynamickej spoločnosti a skvelého tímu ľudí?
Ak si odpovedal/a aspoň na jednu otázku áno, tak táto ponuka je práve pre Teba.

Podmienky:
Vek od 18 rokov, min. stredoškolské vzdelanie s maturitou.
Forma spolupráce: živnosť.
Odmeny formou provízií. V priemere od 1500 EUR/mes. a vyššie.

Bližšie informácie poskytnem telefonicky.
Finančné sprostredkovanie pre fyzické osoby a firmy
Podobné inzeráty
Daňové priznanie pre živnostníkov a fyzické osoby
Dobrý deň, skúsený účtovník Vám pomôže splniť Vašu povinnosť a pomôcť vypracovať daňové priznanie. Zistí daňovú povinnosť včas (ešte dnes). Po zistení môžete vykonať odklad a tzv. si daň rozložiť na menšie časti. Pre fyzické osoby s príjmami zo zamestnania (CZ,SK,DE,GB iné štáty nie) platí limitovaná ponuka 50€ Využi limitovanú ponuku do konca decembra. Na e-mail odpisujem denne nezabudnite zanechať na seba tel. kontakt. firmauctofiskal@
Účtovníctvo, poradenstvo 2023
Dobrý deň, Netrápte sa v zákonoch a zmenách v legislatíve a v účtovníctve. Ponúkam vám vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva pre fyzické (SZČO) a právnické osoby (obchodné spoločnosti, družstvá, občianske združenia, nadácie, neziskové organizácie, či iné právne formy účtovných jednotiek, MÚJ ) Účtovníctvo je zabezpečené na základe dodaných dokladov, ktoré účtovne spracujem. Doklady môžete zasielať aj online formou, možnosť spracovania v rámci celého Slovenska Ponúkam: - vedenie účtovníctva - vypracovanie daňových priznaní pre fyzické osoby a mikro účtovné jednotky - zasielanie výkazov Individuálny prístup, všetko za prijateľnú cenu. Mám dlhoročnú prax v ekonomickej oblasti, ponúkam aj obchodné poradenstvo a účtovníctvo spracovávam v programoch od spoločnosti Kros. V prípade záujmu ma kontaktujte na tel. číslo uvedenom v inzeráte.
Obchodný pracovník/Obchodný manažér
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Obchodný pracovník / Obchodný manažér Práca z domu možná
Obchodný pracovník/Obchodný manažér Miesto práce Práca z domu Druh pracovného pomeru skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu Ihneď Mzdové podmienky (brutto) 1 000 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Administratívna práca - Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi - Zodpovednosť za plnenie cieľov a finančných plánov - Príprava a prezentácia navrhovaných riešení pre klienta - Tvorba finančných analýz a auditov - Práca s firemnou databázou - Zodpovednosť za plnenie obchodnej stratégie Zamestnanecké výhody, benefity - Zmluvne zapracovaný garantovaný kariérny rast - Bezplatné a profesionálne zaškolenie do fungovania obchodného modelu - Počas zaškolovacieho procesu pridelený osobný coach - Motivačné odmeny a bonusy podľa dosiahnutých výsledkov - Možnosť zúčastniť sa firemných dovoleniek a firemných akcii - Práca v mladom a dynamickom kolektíve - Flexibilný pracovný čas - Možnosť práce home-office (inak miesto výkonu práce: BA, TT, NR, SA, NZ,KN,ZA, ZV) - Pracovné prostredie orientované na osobnostný rozvoj a vybudovanie si úspešnej kariéry Informácie o výberovom konaní Výberové konania sa uskutočnia v 2. kolách. Uchádzač bude na 1. kole informovaný či bude vybraný do 2. kola. Obe kolá pohovorov sa uskutočnia online. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Word - Základy Microsoft Excel - Základy Microsoft PowerPoint - Základy Internet - Základy Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Osobnostné predpoklady a zručnosti - Podmienkou je bezúhonnosť - Spôsobilosť na právne úkony - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Korektnosť a čestnosť - Dochvíľnosť - Cieľavedomosť - Vytrvalosť - Vodičský preukaz B. Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Materská spoločnosť OVB Holding AG, vznikla v roku 1970 v nemeckom Kolíne. Odvtedy sa vypracovala na jednu z popredných spoločností v oblasti finančného sprostredkovania v Európe. Slovenská centrála OVB pôsobí na Slovensku od roku 1993. Jej úsilie sa sústreďuje na elitné, dlhodobé, komplexné finančné sprostredkovanie so zameraním na klientov o čom svedčí aj množstvo spokojných klientov. Hlavnou našou náplňou je realizácia auditu a finančných analýz, tvorba elitných finančných plánov pre fyzické a právnické osoby. Ponákame možnosť pracovať v dynamickej mladej skupine zameranej na dobré a priateľské vzťahy v teame. Snažíme sa, aby sa každému nášmu kolegovi podarilo zapadnúť do kolektívu a naplnil si svoje pracovné ambície. Veľký dôraz kladieme na prostredie kde sa má možnosť spolupracovník osobnostne posúvať
Voľná obchodnícka pozícia v Trnave
Do zabehnutej kancelárie v centre Trnavy hľadáme nových kolegov na obchodnícke pozície. Firma sa zaoberá sprostredkovávaním finančných služieb pre fyzické a právnické osoby, vytváraním ponúk na mieru a ich spravovaním. Skúsenosti nevyžadujeme, všetko zaučíme. Vedenie aj zaškolenie je zabezpečené firmou. Práca je vhodná aj pre absolventa. Požiadavky na uchádzačov: - povinnosť ukončeného SŠ vzdelania (výučný list alebo maturita), - príjemné vystupovanie, - komunikatívnosť, - chuť učiť sa novým veciam. Obsadzujeme pracovnú pozíciu, kde po zaškolení bude pracovník spravovať databázu klientov fyzických a právnických osôb. Jeho náplňou práce bude komunikácia, vytváranie a spravovanie portfólií. Ponúkame flexibilnú pracovnú dobu, firemné dovolenky do exotiky, nadštandardné finančné ohodnotenie, kariérny rast, kompletné odborné a obchodné vzdelávanie.
Účtovníctvo
Hľadáte účtovníka, ktorý vám pomôže viesť vašu účtovnú evidenciu efektívne a správne? Som tu pre vás! Mám dlhoročné skúsenosti v oblasti podvojného účtovníctva a ovládania programov Word a Excel na vyššej úrovni. Taktiež sa venujem komplexnému vedeniu účtovníctva pre firmy v rôznych odvetviach, vrátane vypracovania daňových priznaní pre fyzické osoby a mikro účtovné jednotky. Okrem toho, ponúkam aj službu zasielania výkazov a prípravu prehľadov zo závislej činnosti. Všetky vaše doklady a účtovnícke potreby môžete zasielať online, čo znamená, že som k dispozícii pre klientov v celej krajine. Moja filozofia je poskytnúť vám profesionálnu a spoľahlivú pomoc s vašimi účtovníckymi potrebami, aby ste sa mohli zamerať na svoje podnikanie a zároveň dosiahli lepšie výsledky. Ak hľadáte účtovníka, ktorý sa postará o vašu účtovnú evidenciu a ponúkne vám kompletné účtovnícke riešenia, neváhajte ma kontaktovať mailom!