Ford Galaxy 2.0 TDCi Ghia, 100kW, WA6/AZWC, rv.12/2009
Kategória:
Ford
Predám Ford Galaxy 2.0 TDCi Ghia, 100kW, WA6/AZWC, rv 2009, 357.000km, 6r.manuál, -č.brzda
-Xenónové svetlá
-Kožené sedadlá a volant
-7.miestne
-Panoramatická strecha s úložnými zásuvkami a slnečnými clonami
-Slnečné clony zabudované vo dverách a zadných oknách (2. a 3.rada sedadiel) + orig. stmavené zadné okná
-Dvojzónová automatická klimatizácia
-Klimatizovaná odkladacia priehradka pred spolujazdcom s USB konektorom
-Lakťová opierka s úložným priestorom
-Multimediálny DVD systém FORD so zabudovanými LCD v hlavových opierkach + 2x slúchadlá + diaľkový ovládač (molitany slúchadiel si treba vymeniť)
-Sklopné pultíky v 2.rade sedadiel
-El.nastaviteľné vyhrievané predné sedadlá, s pamäťou na 4 nastaviteľné polohy u vodiča
-Vyhrievané predné sklo
-Dažďový senzor
-Automaticky stmievateľné (chromatické) spätné zrkadlo
-El.sklápateľné vyhrievané spätné zrkadlá
-Parkovací senzor predný + zadný
-Tempomat
-Ťažné zariadenie z výroby - vyklápateľné (skryté za nárazníkom) + adaptér na 13-pin zásuvku
-TPMS sledovanie tlaku pneu (v letnej sade)
-Nezavislé kúrenie orig. ("bufík" Webasto)
Čo sa týka funkčnosti a stavu:
AUTO MA PROBLEM S EL.RUCNOU BRZDOU. Hlasi mi to chybu. Mozno chyba v kabloch. Treba sikovneho autoelektrikara.
Auto ma adaptivny podvozok, ale nefunguje zmena rezimov. Nikdy som to ani nevyuzival.
Auto má vzhľadom na svoj vek kozmetické vady, drobné jamky od kamienkov na kapote, menšie škrabance či odreniny laku.
Na zadnom blatníku je oškreté, niekto do mňa nacúval, našťastie nič hrozné.
Rýchlostná páka je od používania ošúchaná.
Podvozok je na svoj vek vo veľmi dobrom stave, známky hrdze je miestami poznať, ale žiadne diery nie sú.
Nefunguje rádio Travel Pilot FX - na bazoši je kontakt na človeka (okres VT) ktorý sa tomu venuje, je šanca že sa to dá opraviť.
Pri ustálenej jazde cca 70-75km/h pri jemne stlačenom plyn.pedáli niekedy cítiť jemné cukanie-keď sa prepne na tempomat, alebo sa pridá či uberie plyn tak to zmizne.
Auto inak jazdí a ťahá dobre.
Čo bolo menené za poslednú dobu:
2021: spojka a dvojhmotný zotrvačník
2022: kabínový,vzduchový filter,nové brzdové obloženie (vpredu aj vzadu),vyčistený EGR ventil a sacie potrubie
Čo by trebalo urobiť v dohľadnej dobe:
-vymeniť rozvody (ďalšia výmena bude pri 360.000km)
-vymeniť olej a filter (používal som Ford Formula F 5W-30 a menil som minimálne raz ročne)
-vymeniť brzd.kvapalinu
-preveriť uloženie predných tlmičov - pri otáčaní volantu na mieste niekedy počuť vŕzganie
-časom vymeniť akumulátor (auto som stále parkoval v teplej garáži, takže studené štarty neboli, baterka zatiaľ drží aj keď je z r.2017)
K autu dodám:
-strešné nosiče orig.Ford
-sadu kolies-elektróny orig.Ford s TPMS senzormi + letné pneu R17
-Xenónové svetlá
-Kožené sedadlá a volant
-7.miestne
-Panoramatická strecha s úložnými zásuvkami a slnečnými clonami
-Slnečné clony zabudované vo dverách a zadných oknách (2. a 3.rada sedadiel) + orig. stmavené zadné okná
-Dvojzónová automatická klimatizácia
-Klimatizovaná odkladacia priehradka pred spolujazdcom s USB konektorom
-Lakťová opierka s úložným priestorom
-Multimediálny DVD systém FORD so zabudovanými LCD v hlavových opierkach + 2x slúchadlá + diaľkový ovládač (molitany slúchadiel si treba vymeniť)
-Sklopné pultíky v 2.rade sedadiel
-El.nastaviteľné vyhrievané predné sedadlá, s pamäťou na 4 nastaviteľné polohy u vodiča
-Vyhrievané predné sklo
-Dažďový senzor
-Automaticky stmievateľné (chromatické) spätné zrkadlo
-El.sklápateľné vyhrievané spätné zrkadlá
-Parkovací senzor predný + zadný
-Tempomat
-Ťažné zariadenie z výroby - vyklápateľné (skryté za nárazníkom) + adaptér na 13-pin zásuvku
-TPMS sledovanie tlaku pneu (v letnej sade)
-Nezavislé kúrenie orig. ("bufík" Webasto)
Čo sa týka funkčnosti a stavu:
AUTO MA PROBLEM S EL.RUCNOU BRZDOU. Hlasi mi to chybu. Mozno chyba v kabloch. Treba sikovneho autoelektrikara.
Auto ma adaptivny podvozok, ale nefunguje zmena rezimov. Nikdy som to ani nevyuzival.
Auto má vzhľadom na svoj vek kozmetické vady, drobné jamky od kamienkov na kapote, menšie škrabance či odreniny laku.
Na zadnom blatníku je oškreté, niekto do mňa nacúval, našťastie nič hrozné.
Rýchlostná páka je od používania ošúchaná.
Podvozok je na svoj vek vo veľmi dobrom stave, známky hrdze je miestami poznať, ale žiadne diery nie sú.
Nefunguje rádio Travel Pilot FX - na bazoši je kontakt na človeka (okres VT) ktorý sa tomu venuje, je šanca že sa to dá opraviť.
Pri ustálenej jazde cca 70-75km/h pri jemne stlačenom plyn.pedáli niekedy cítiť jemné cukanie-keď sa prepne na tempomat, alebo sa pridá či uberie plyn tak to zmizne.
Auto inak jazdí a ťahá dobre.
Čo bolo menené za poslednú dobu:
2021: spojka a dvojhmotný zotrvačník
2022: kabínový,vzduchový filter,nové brzdové obloženie (vpredu aj vzadu),vyčistený EGR ventil a sacie potrubie
Čo by trebalo urobiť v dohľadnej dobe:
-vymeniť rozvody (ďalšia výmena bude pri 360.000km)
-vymeniť olej a filter (používal som Ford Formula F 5W-30 a menil som minimálne raz ročne)
-vymeniť brzd.kvapalinu
-preveriť uloženie predných tlmičov - pri otáčaní volantu na mieste niekedy počuť vŕzganie
-časom vymeniť akumulátor (auto som stále parkoval v teplej garáži, takže studené štarty neboli, baterka zatiaľ drží aj keď je z r.2017)
K autu dodám:
-strešné nosiče orig.Ford
-sadu kolies-elektróny orig.Ford s TPMS senzormi + letné pneu R17
