Ford S-Max 2.0 TDCI 103kW bez DPF
Kategória:
Ford
Ford S-Max 2.0 TDCI 103kW
Čítať až do konca prosím.
Predám Ford S-Max ročník 2008 s bohatou výbavou a dvojlitrovým 103kw naftovým motorom. Auto bolo kúpené na SR - verzia seriovo bez DPF filtra s 5 sedadlami.
Najazd : 315.000 km
Spotreba : cca 6l/100km
Výbava stredná - vyhrievané sedadlá, vyhrievané čelné sklo, velký palubný počítač, xenony, 6 stupňový manuál, parkovacie senzory vpredu/vzadu...
Zo servisu spomeniem :
40.000km dozadu bolo repasované turbo a vstreky, za posledný rok dostalo auto komplet novú spojkovú sadu s dvojhmotou, nový chladič, turbohadicu, ramená, silentbloky, nový výfuk, nové zadné tlmiče, nové dierované Brembo brzdy, brzdové lanká a mnoho ďaľších vecí ktoré rád spomeniem osobne. Od väčšiny servisných úkonov mám aj doklad.
Olej som menil pravidelne najneskôr po 10-12.000km
S-max na príplatkových 18"" kolesách s celoročnými pneumatikami, ktoré majú za sebou druhu sezónu.
Chyby auta: auto bolo využívané ako pracovné - tj preliačeninky a škrabance rôzneho charakteru,nie je to cukrík čo sa týka optiky, ale žiadna hrdza!
Snažil som sa to zachytiť na foto.
Technicky však v solidnom stave - nič nebúcha, neklepe,od podvozku ziadne pazvuky, žiadna chybová hláška na palubnom počítači.
Naposledy vykonaný servis a úkony z 09/2022 :
- nová STK/EK
- zaslepený EGR ventil, nový termostat, nový olej a filtre
Momentálne stačí sadnúť a jazdiť.
Pri serioznom jednaní možná rozumná dohoda.
Čítať až do konca prosím.
Predám Ford S-Max ročník 2008 s bohatou výbavou a dvojlitrovým 103kw naftovým motorom. Auto bolo kúpené na SR - verzia seriovo bez DPF filtra s 5 sedadlami.
Najazd : 315.000 km
Spotreba : cca 6l/100km
Výbava stredná - vyhrievané sedadlá, vyhrievané čelné sklo, velký palubný počítač, xenony, 6 stupňový manuál, parkovacie senzory vpredu/vzadu...
Zo servisu spomeniem :
40.000km dozadu bolo repasované turbo a vstreky, za posledný rok dostalo auto komplet novú spojkovú sadu s dvojhmotou, nový chladič, turbohadicu, ramená, silentbloky, nový výfuk, nové zadné tlmiče, nové dierované Brembo brzdy, brzdové lanká a mnoho ďaľších vecí ktoré rád spomeniem osobne. Od väčšiny servisných úkonov mám aj doklad.
Olej som menil pravidelne najneskôr po 10-12.000km
S-max na príplatkových 18"" kolesách s celoročnými pneumatikami, ktoré majú za sebou druhu sezónu.
Chyby auta: auto bolo využívané ako pracovné - tj preliačeninky a škrabance rôzneho charakteru,nie je to cukrík čo sa týka optiky, ale žiadna hrdza!
Snažil som sa to zachytiť na foto.
Technicky však v solidnom stave - nič nebúcha, neklepe,od podvozku ziadne pazvuky, žiadna chybová hláška na palubnom počítači.
Naposledy vykonaný servis a úkony z 09/2022 :
- nová STK/EK
- zaslepený EGR ventil, nový termostat, nový olej a filtre
Momentálne stačí sadnúť a jazdiť.
Pri serioznom jednaní možná rozumná dohoda.
