inzercia, predaj, predám, bazár

Hľadáme auditora - 3000€

Kategória: Administratíva

V rozširujeme tím kolegov na Audit oddelení a ponúkame príležitosť pripojiť sa k nám, ako Audit Senior.

Audit Senior sa u nás stará o:
- riadenie zakázok auditu u klienta
- junior audítorov, o ich vedenie a monitoring práce, podporu rozvoja
- zabezpečenie efektívneho toku informácií od klientov do tímu audítorov, starostlivosť o klientov
- komunikáciu zistení smerom na Manažérov a Partnerov
- identifikáciu príležitostí pre možné zlepšenia (v tíme, procesoch a nastaveniach, a i.)

Naši kolegovia u nás hrajú kľúčovú úlohu a pomáhajú meniť k lepšiemu smerovanie oddelenia, spoločnosti, ako aj našich klientov. Dáme priestor Tvojej aktivite, návrhom a vynaliezavosti a pomôžeme Ti napredovať rýchlymi krokmi.

Staň sa súčasťou nášho audit tímu - stretneš sa s komplexnosťou a rozmanitosťou klientov v rôznych sektoroch. Spoznáš individuálny prístup a rodinnú atmosféru
Zamestnanecké výhody, benefity
- dni dovolenky navyše (3 dni pri podpise pracovnej zmluvy, do 10 dní v závislosti od seniority v Mazars)
- flexibilita pracovného času, hybridný model práce (práca z domu/z kancelárie)
- letné krátke piatky
- 5 voľných dní na dobrovoľnícke aktivity
- firemné a tímové teambuildingy, menšie eventy a workshopy
- sprostredkovanie Multisport karty, Sphere karta, Up-karta (príspevok na stravné nad rámec zákona)
- notebook a mobilný telefón s dátami aj pre súkromné účely
- podpora v rámci členstva komôr a vzdelávania (SKAU, SKDP)
- Mentoring program
- Referral bonus program (finančná odmena za odporúčanie nových kolegov)
- vianočné a darčeky k výročiam
- pravidelné každoročné prehodnocovanie platu, ako aj kariérny postup (žiadne tabuľky – rýchlosť rastu môže byť akcelerovaná Tvojim výkonom)

Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý

Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo je pre nás u Teba dôležité?

- min. 2-3 roky skúseností v oblasti auditu
- znalosť ISA štandardov
- znalosť účtovných noriem a relevantných právnych predpisov
- schopnosť viesť tím 2-4 mladších kolegov
- tímovosť, samostatnosť a schopnosť budovať/ udržiavať silné vzťahy s klientmi
- flexibilita cestovania v rámci Slovenska


Stručná charakteristika spoločnosti
- Profesionálna spoločnosť na audit účtovných závierok

Životopis zasielajte na certifikat@
Hľadáme auditora - 3000€
Podobné inzeráty
Hľadáme auditora - 3000€
Hľadáme auditora - 3000€ - V tím kolegov na Audit oddelení a ponúkame príležitosť pripojiť sa k nám, ako Audit Senior. Audit Senior sa u nás stará o: - riadenie zakázok auditu u klienta - junior audítorov, o ich vedenie a monitoring práce, podporu rozvoja - zabezpečenie efektívneho toku informácií od klientov do tímu audítorov, starostlivosť o klientov - komunikáciu zistení smerom na Manažérov a Partnerov - identifikáciu príležitostí pre možné zlepšenia (v tíme, procesoch a nastaveniach, a i.) Naši kolegovia u nás hrajú kľúčovú úlohu a pomáhajú meniť k lepšiemu smerovanie oddelenia, spoločnosti, ako aj našich klientov. Dáme priestor Tvojej aktivite, návrhom a vynaliezavosti a pomôžeme Ti napredovať rýchlymi krokmi. Staň sa súčasťou nášho audit tímu - stretneš sa s komplexnosťou a rozmanitosťou klientov v rôznych sektoroch. Spoznáš individuálny prístup a rodinnú atmosféru Zamestnanecké výhody, benefity - dni dovolenky navyše (3 dni pri podpise pracovnej zmluvy, do 10 dní v závislosti od seniority v Mazars) - flexibilita pracovného času, hybridný model práce (práca z domu/z kancelárie) - letné krátke piatky - 5 voľných dní na dobrovoľnícke aktivity - firemné a tímové teambuildingy, menšie eventy a workshopy - sprostredkovanie Multisport karty, Sphere karta, Up-karta (príspevok na stravné nad rámec zákona) - notebook a mobilný telefón s dátami aj pre súkromné účely - podpora v rámci členstva komôr a vzdelávania (SKAU, SKDP) - Mentoring program - Referral bonus program (finančná odmena za odporúčanie nových kolegov) - vianočné a darčeky k výročiam - pravidelné každoročné prehodnocovanie platu, ako aj kariérny postup (žiadne tabuľky – rýchlosť rastu môže byť akcelerovaná Tvojim výkonom) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) Podvojné účtovníctvo - Pokročilý Počet rokov praxe 2 Osobnostné predpoklady a zručnosti Čo je pre nás u Teba dôležité? - min. 2-3 roky skúseností v oblasti auditu - znalosť ISA štandardov - znalosť účtovných noriem a relevantných právnych predpisov - schopnosť viesť tím 2-4 mladších kolegov - tímovosť, samostatnosť a schopnosť budovať/ udržiavať silné vzťahy s klientmi - flexibilita cestovania v rámci Slovenska Stručná charakteristika spoločnosti - Profesionálna spoločnosť na audit účtovných závierok Životopis zasielajte na certifikat@
Hľadáme asistentku - 2 dni v týždni
Hľadáme asistentku na dva dni v týždni Hľadáme spoľahlivú asistentku, ktorá bude pomáhať v pracovných záležitostiach na dva dni v týždni. Pracovné dni budú dohodnuté spoločne, a môžu sa prispôsobiť Vašim časovým možnostiam. Náplň práce bude zahŕňať administratívnu podporu, organizáciu dokumentov, zabezpečenie potrebných materiálov pre stretnutia, zabezpečenie komunikácie s klientami a dodávateľmi, a iné príbuzné úlohy. Hľadáme kandidátku s výbornými komunikačnými zručnosťami a organizačnými schopnosťami, ktorá má skúsenosti s administratívnou prácou. Výhodou je znalosť práce s počítačom a základné znalosti anglického jazyka. Preferujeme spoluprácu na živnosť. Ponúkame flexibilný pracovný čas, príjemné pracovné prostredie a príležitosť pracovať s úspešným a rýchlo sa rozvíjajúcim podnikom. Výkon práce je v Kysuckom Novom Meste. Ak máte záujem o túto pozíciu, prosím, zašlite svoj životopis na r.skolnik@
Hľadáme schopnú  asistentku/asistenta - BREZNO
Hľadáme všestranne schopnú asistentku na administratívne práce a vedenie kancelárie. Miesto pracoviska - BREZNO. Podmienky - Aspoň 1 svetový jazyk, vodičský preukaz \"B\", pracovitosť, komunikatívnosť, flexibilita, dokonalé ovládanie strojopisu, PC, Word, Excel, hospodárska korešpondencia... Zaujímavé prac. podmienky, nástupný plat 600,-€ + Životopis + foto + tel. číslo zasielajte na: enspolbrezno@
Koncipient finančného plánovania
Dobrý deň Pre našu budúcu bankovú pobočku hľadáme šikovných ľudí zo skúsenosťami z finančného trhu. Ak sa rád učíš nové veci, nemáš problém s akvizíciou klientov, máš min. maturitné vysvedčenie, si komunikatívny a myslíš hlavne na klienta možno hľadáme práve teba. Našou hlavnou víziou je ľudí finančne vzdelávať a naučiť žiť finančne zdravo. Čo za to ? flexibilná pracovná doba kariérny rast neustále zvyšovanie mzdy plat pozostávajúci z fixnej časti a osobného ohodnotenia Produkt ktorý skutočne pomáha ľuďom v prípade ak ťa to zaujalo prosím zašli nám životopis na sb-vlm@
Hľadáme mzdové účtovníčky
Pre nášho klienta hľadáme šikovného mzdára pre výrobnú spoločnosť. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti • Vedenie mzdovej agendy zamestnancov. • Mesačné spracovanie miezd. • Spracovanie výkazov pre zdravotné poisťovne a sociálnu poisťovňu. • Spracovanie exekúcií, PN a komunikácia so sociálnou poisťovňou. • Vypracovanie evidenčných listov dôchodkového poistenia, potvrdení pre zamestnancov • Komunikácia s poisťovňami, daňovým úradom a úradom práce. • Vypracovanie zmlúv DDS pre III. pilier. • Ročné zúčtovanie zaplatených preddavkov na daň a poistné. • Spolupráca pri inventarizácii účtov týkajúcich sa miezd. • Objednávanie stravovacích kariet a objednávok na dobitie kreditu. • Spracovanie štatistických výkazov. • Zastupovanie personálneho oddelenia počas neprítomnosti. Osobnostné predpoklady a zručnosti •znalosť pracovnoprávnych predpisov v oblasti miezd, platov a zaraďovania zamestnancov, znalosť výpočtu a spracovania miezd (formy miezd, zložky mzdy, hrubá a čistá mzda atď.) – pokročilý •znalosť mzdových a platových predpisov – pokročilý •znalosť postupov a spôsobov mzdového účtovania – výhodou •znalosť Zákonníka práce a legislatívy súvisiacej so mzdovou a personálnou agendou •ovládanie mzdového programu Human - výhodou Mzdové podmienky (brutto): 1 100 EUR/mesiac Finálna ponuka pre vybraného kandidáta, bude komplexné zhodnotená, podľa jeho schopností a doterajších pracovných skúseností.
Ponuka práce NITRA
Hľadáme nového kolegu - aj popri práci, MD alebo štúdiu Hľadáme nového kolegu do zabehnutej kancelárie v Nitre na prácu s klientom a administratívne činnosti. Vykonávame pravidelný servis klientov z radu bánk, poisťovní, správcovských a investičných spoločností. O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko máme podporu vlastného call centra. Administratívne spracovanie požiadaviek klienta je jednoduchšie ako si myslíš, nakoľko máme vlastné informačné systémy. Stačí ti vedieť komunikovať a ovládať PC na užívateľskej úrovni. Vhodné aj pre ľudí bez praxe, do konca na Full time aj Part time.