inzercia, predaj, predám, bazár

Hľadáme dodávateľov tovaru

Kategória: Obchod a predaj

Hľadám dodávateľov do novootvorenej predajne vo Zvolene. Máme záujem o dodávateľov rôzneho sortimentu- farby, náradie, nátery, sortiment do záhrady, železiarstvo... Ak ste ochotní a ústretoví dodať tovar na komisionálny predaj prosím kontaktujte nás na tel: . Spoľahlivosť je z našej strany zaručená.
Hľadáme dodávateľov tovaru
Podobné inzeráty
NAJŠPORT hľadá pomocnú silu do skladu
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Hľadáme mladých kolegov do nášho tímu. To, že si mladý a bez skúseností nám vôbec nevadí! U nás sa staneš najlepším! Ozvi sa nám a my ťa u nás všetko zaučíme! :-) Čo sa u nás naučíš? -príjem tovaru od dodávateľov -kontrola dodaných tovarov -výdaj tovaru zo skladu -evidencia tovaru -naceňovanie tovaru -inventarizácia -príprava tovaru pre zákazníkov -balenie Eshop objednávok -manipulácia tovaru v sklade -pomocné práce Mzdové podmienky (brutto) 1 200 EUR/mesiac + variabilná zložka 100€ Miesto práce: Najšport, Galvaniho 2/A Bratislava Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Asistent predaja
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Obchodná spoločnosť so sídlom v Košiciach ponúka prácu na pozíciu Asistent Predaja Chovateľských potrieb pre komunikatívneho zodpovedného človeka, ktorý má pozitívny vzťah k zvieratám. - práca na predajni, zodpovednosť za prevádzku predajne - obsluha a komunikácia so zákazníkmi - administratívne práce súvisiace s prevádzkou predajne, práca s PC a s registračnou pokladňou - objednávanie tovaru, príjem, ukladanie, dopĺňanie tovaru a aranžovanie tovaru - predaj tovaru - poskytovanie informácií o tovare, pomoc pri výbere tovaru - balenie a vychystávanie tovaru na dobierku + podklady na dobierku - práca na pravidelných inventúrach - riešenie reklamácií - udržiavanie poriadku a čistoty na predajni - vykonávanie úloh spojených s prevádzkou predajne a skladu - plnenie iných operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného
Predavač - Asistent do internetového obchodu
Ponúkame pracovnu pozíciu: predavac- asistent predaja do internetového a kamenneho obchodu- Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny Od 900 EUR/mesiac Moznost pracovat na dohodu alebo aj brigadne, odmena 7eur/Hod + prispevok na obed. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti -komplexné vykonávanie predajných činnosti prevádzkovej jednotky v predajni -vykladanie a dokladanie tovaru na predajni, -nahrávanie tovaru do e-shopu a pripisovanie položiek do skladového systému Profit365, -následná upráva ceny podla porovnávaču cien , -objednávanie tovaru podla poklesu skladových zásob, -priamy predaj tovaru na kamennej predajni v Bratislave, Predajna je otvorena v pracovne dni od 10:00- 18:00 Hod. -obsluhovanie zákazníkov, -práca s pokladňou a interným ekonomickým a informačným systémom (Profit 365), -realizácia bezhotovostných platieb, obsluha platobného terminálu, -komunikovanie so zákazníkmi, ktorí preferujú komunikáciu po telefóne, alebo e-mailom. - príprava objednávok, ktoré si zákazníci objednajú cez e-shop, -kreatívna práca s tovarom najvyššej kvality, -práca v stabilnej, rýchlo rozvíjajúcej sa spoločnosti, -Zamestnanecké zľavy na nákup nášho tovaru. -Príspevok na stravné nad rámec zákona. Zamestnanecké výhody, benefity -Zamestnanecké zľavy na nákup nášho tovaru. -Príspevok na stravné nad rámec zákona. Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na ) Ostatné znalosti world + excel - Základy Spoločnosť sa zaoberá predajom parfumov a kozmetiky cez internet, a v Kamennej predajni v Bratislave na Mierovej145 za internetove ceny !
Expedícia tovaru – internetový obchod s módou
Náš internetový obchod s plavkami hľadá posilu k naskladňovaniu a vyskladňovaniu tovaru. Jednoduchá práca s tovarom, rozbaľovanie a presun krabíc, kontrola množstva podľa priloženého dodacieho listu, zaraďovanie do lokácií, konsolidácia zbytkových množstiev, priebežná kontrola zostatkov, pick & pack tovaru na základe objednávok, tlač prepravných štítkov, kontrola tovaru pred odoslaním, komunikácia s prepravcami, príprava veľkoobchodných zásielok, štítkovanie tovaru. Zaškolíme do administrácie eshopu a interných aplikácií na fakturáciu, prepravu a spracovanie objednávok. Časom zaučíme aj prácu so systémom, produktami a komplexnoou logistikou. Práca iba v pracovné dni. Zohľadnenie nadčasov / výkonnostný bonus / bonus za dochádzku, osobný pístup, snaživosť, .. / Stravné. Vodičský preukaz skupiny B výhodou. Základná znalosť Anglického jazyka vítaná. Jedná sa o prácu na zmluvu. V prípade nenájdenia ideálneho uchádzača možný aj skrátený úväzok. Ideálne hľadáme muža, nakoľko je v kolektíve viac žien a mužská sila by bola vítaná. Nástupný plat od 700€ v čistom. Možný plat v čistom po zaškolení nad 900€. Práca v skvelom mladom kolektíve s množstvom zážitkov a možností.
Predavač/ka papiernictvo
Hľadám kolegyňu do papiernictva v Malackách na Kláštornom námestí. Predaj rozličného tovaru s hlavným zameraním na školské a kancelárske potreby na predajni ako aj cez e-shop. Trvalý pracovný pomer na dobu neurčitú alebo sktátený úväzok (4 hod. denne po.-pi.) Pracovná doba po.-pi. 9:00 - 17:30, a každá druhá sobota 9:00 - 12:00 hod. Základný plat na základe skúseností a praxe + odmeny na základe výkonu. Príspevok na stravovanie Práca v jednozmennej prevádzke Zamestnanecké zľavy Nefajčiarske prostredie komunikácia so zákazníkom, obshuha zákazníka predaj tovaru, poradenstvo pri výbere tovaru práca s registračnou pokladňou práca s PC, platobnými terminálmi príjem tovaru dopĺňanie tovaru udržiavanie čistoty a poriadku na predajni ochota obsluhovať zákazníkov komunikatívnosť poriadkumilovnosť znalosť papierenskeho sortimentu je výhodou príjemné vystupovanie
Skladník, HORESKO s.r.o.
Skladový pracovník HORESKO, s r.o. Miesto práce Prešov Druh pracovného pomeru plný úväzok Termín nástupu ihneď Mzdové podmienky (brutto) 900€ + Variabilná zložka Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - nabalenie tovaru podľa výdajky, príprava na rozvoz, rozvoz tovaru - príjem, uskladnenie potravinárskeho tovaru, - kontrola kvality a kvantity tovaru, -, kontrola záručnej doby uskladnených a vyskladnených výrobkov, - manipulácia s tovarom, ručná, pomocou elekt. vysokozdvižného vozíka - kontrola vychystaného tovaru Zamestnanecké výhody, benefity Voľné víkendy, voľné sviatky, motivujúce ohodnotenie. Práca od pondelka do piatku. Informácie o výberovom konaní Profesný životopis zasielajte na email uvedený v kontakte. Ďakujeme uchádzačom za prejavený záujem. Všetky žiadosti budú starostlivo posúdené. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou Počet rokov praxe 1 Osobnostné predpoklady a zručnosti - fyzická zdatnosť a dobrý zdravotný stav, - skúsenosti s prácou v potravinárskom sklade, - znalosti práce v skladovom hospodárstve, - zdravotný preukaz, - oprávnenie na vedenie VZV výhodou, Firma HORESKO, s.r.o. začala vykonávať svoju činnosť 4.11.2017 v Prešove. Sme veľkoobchodná a distribučná firma, ktorá sa zameriava na distribúciu mrazených, chladených, suchých, konzervovaných potravín. V súčasnosti dodávame naše výrobky hlavne do škôl, reštaurácií, vývarovní, hotelov a do rôznych sociálnych zariadení. Rozvoz našich výrobkov k našim zákazníkom zabezpečujeme vlastnými autami vybavenými chladiacimi zariadeniami aby zákazníci mali stále čerstvé potraviny a rýchly rozvoz. Sme mladá dynamická spoločnosť, ktorá zákazníkovi nepovie NIE ale poskytne rýchlosť, kvalitu, lojálnosť a spoľahlivosť.