inzercia, predaj, predám, bazár

Hľadáme externú účtovníčku

Kategória: Administratíva

Hľadáme externú pani účtovníčku pre účtovanie troch menších firiem.
Podmienkou je prax v účtovníctve minimálne 2 roky.
Hľadáme externú účtovníčku
Podobné inzeráty
administratívny pracovník / fakturant Nižná nad Oravou
• spracovávanie príprava a dokladov pre externú hlavnú účtovníčku • vystavovanie FA v programe Oberon Exalogic • evidencia a správa pohľadávok a záväzkov, vybavovanie došlej pošty, spracovanie a zakladanie dokumentov • pravidelná aktualizácia, tvorba a vedenie štatistík a výkazov spoločnosti, príprava podkladov pre ďalšie spracovanie podľa pokynov • starostlivosť o firemné záležitosti, emailová a telefonická komunikácia, archivácia dokumentov • spracovanie a vstavovanie cestovných príkazov • kontrola prijatých faktúr, vystavovanie fakúr, spolupráca pri ročnej uzávierke, príprava a tlač interných dokladov, vedenie pokladne a vystavovanie pokladničných dokladov, kontrola dochádzky a pre hlavnú účtovníčku, príprava zápočtov, plnenie ďalších úloh nadriadeného, komunikácia s externými organizáciami a spolupráca s ostatnými oddeleniami. Miesto výkonu Nižná nad Oravou. Do tímu hľadáme milého, zodpovedného, pozitívne naladeného kolegu/kolegynku, ktorý dokáže efektívne organizovať svoj pracovný čas, má rád vo veciach poriadok a jasný logický systém. Požadujeme serióznosť, diskrétnosť, spoľahlivosť, presnosť, flexibilitu. Nemčina by bola vítaná, avšak nie je podmienkou. Potrebovali by sme, aby naša budúca administratívna pracovníčka bola predĺžená pravá ruku vedenia na "papierovačky", na ktoré nemáme veľmi čas. Práca v mladom a motivovanom kolektív, trinásty plat, služobný telefón a počítač, rast mzdy ku každému výročiu zmluvy, pravidelné tímbildingy, darčekové poukážky pri životných jubileách. Mzdové podmienky podľa skúseností uchádzača dohodou na osobnom pohovore. Prosíme zaslať životopis s aktuálnou fotografiou na email kontakt@
Hladame uctovnicku
Hladame skusenu uctovnicku do nasej firmy na zivnost/ skrateny uvazok. Praca v JU, potrebne ovladat zakony, uctovanie v cudzej mene, DPH, SV, OSS vykazy, cestovne nahrady, dan z MV...a.i.
Hľadáme účtovníčku/účtovníka s praxou - Bratislava
hľadáme účtovníčku/účtovníka na TPP /príp. živnosť/ Prípadný skrátený úväzok možný. Náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce Miesto výkonu práce Bratislava.
Odborná asistentka
Dobrý deň, Do našej spoločnosti VM Holding s.r.o. hľadáme odbornú asistentku Miesto práce: Bratislava Náplň práce: Administratívne práce v elektroinštalačnej firme Príprava podkladov pre externú účtovníčku Príprava dokumentov pre pracovníkov Evidencia skladu Evidencia zákaziek Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Ostatné znalosti Microsoft Excel - Základy Microsoft Word - Základy Microsoft Outlook - Základy Vodičský preukaz: B Skúsenosti výhodou Plat od 900,- €/ dohoda V prípade Vášho záujmu zašlite svoj životopis na email: info@ alebo ma kontaktujte na tel. čísle: .
Hľadáme externú účtovníčku
Účtovná kancelária ponúka prácu externej účtovníčke s praxou týždenne 20 hod. Znalosť slovenského a maďarského jazyka nutná. Účtovanie podvojného účtovníctva v programe POHODA, spracovanie miezd (5), spracovanie DPH a DPPO.
Administratívny pracovník na 1/2 uväzok
Hľadáme mladého človeka (muž alebo žena), ktorý by nám pomáhal v administratívnych oblastiach chodu našej firmy, ktorá sa zaoberá ľudskými zdrojmi, montážnymi prácami, opravou motorových vozidiel. POPIS PRÁCE: * príprava dokumentov + vyplňovanie formulárov * komunikácia s klientmi, zber údajov a príprava podkladov * spolupráca s úradmi a ďalšími verejnými inštitúciami (banky, poisťovne...) * doplňovanie i aktualizácie údajov v databázach * spracovanie podkladov pre externú účtovnícku kanceláriu * telefonická a mailová komunikácia, poštová agenda * plnenie operatívnych úloh (nákup, zabezpečenie niečoho atď) * práca v teréne POŽIADAVKY: * ovládania ruského jazyka aspoň na základnej komunikačnej úrovne * aspoň minimálna prax v administratíve a účtovníctve * schopnosť pracovať s Excelom a Wordom * otvorenosť k učeniu a osobnému rozvoju * schopnosť šoférovať osobné vozidlo veľkou výhodou! Všetkému ostatnému pracovníka naučíme a zaškolíme. FINANCIE: * Príjem pracovníka bude priamo závisieť od jeho schopností i pracovného nasadenia. BENEFITY: * Mladý a dynamický kolektív. * Flexibilná pracovná doba. * Možnosť používania firemného vozidla na súkromné účely. * Možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu. Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu. Práca je vhodná pre študentov, mamičky na materskej...