inzercia, predaj, predám, bazár

Hľadáme kolegu na ADMINISTRATÍVNU alebo OBCHODNÚ pozíciu

Kategória: Administratíva

Chceli by ste si prilepšiť popri zamestnaní?
Hľadáme spoľahlivých pracovníkov do zabehnutej firmy, ktorá sa špecializuje na filtráciu vody už viac ako 20 rokov na administratívnu alebo obchodnú pozíciu.
Prípadne ak máte skúsenosti s prácou obchodného zástupcu kontaktujte nás.
Možnosť pracovať z domu. Vhodné pre absolventov či mamičky na materskej dovolenke Prípadne ako ďalší príjem do domácnosti.
Od 200 eur za týždeň.
Flexibilný pracovný čas - 2 hod denne.
Nároky na uchádzačov : flexibilita, chuť pracovať.
Podmienky: maturitné vysvedčenie.
Kontaktujte nás a všetky informácie sprostredkujeme osobne na pracovnom pohovore.
Hľadáme kolegu na ADMINISTRATÍVNU alebo OBCHODNÚ pozíciu
Podobné inzeráty
Hľadáme asistentku - 2 dni v týždni
Hľadáme asistentku na dva dni v týždni Hľadáme spoľahlivú asistentku, ktorá bude pomáhať v pracovných záležitostiach na dva dni v týždni. Pracovné dni budú dohodnuté spoločne, a môžu sa prispôsobiť Vašim časovým možnostiam. Náplň práce bude zahŕňať administratívnu podporu, organizáciu dokumentov, zabezpečenie potrebných materiálov pre stretnutia, zabezpečenie komunikácie s klientami a dodávateľmi, a iné príbuzné úlohy. Hľadáme kandidátku s výbornými komunikačnými zručnosťami a organizačnými schopnosťami, ktorá má skúsenosti s administratívnou prácou. Výhodou je znalosť práce s počítačom a základné znalosti anglického jazyka. Preferujeme spoluprácu na živnosť. Ponúkame flexibilný pracovný čas, príjemné pracovné prostredie a príležitosť pracovať s úspešným a rýchlo sa rozvíjajúcim podnikom. Výkon práce je v Kysuckom Novom Meste. Ak máte záujem o túto pozíciu, prosím, zašlite svoj životopis na r.skolnik@
Pracovať z domu OD 200 eur za TÝŹDEŇ?
Pridajte sa do nášho pracovného tímu! Hľadáme spoľahlivých pracovníkov do zabehnutej firmy na administratívnu alebo obchodnú pozíciu. Možnosť pracovať z domu. Vhodné pre absolventov či mamičky na materskej dovolenke Prípadne ako ďalší príjem do domácnosti. Od 200 eur za týždeň. Kontaktujte nás a všetky informácie sprostredkujeme osobne na pracovnom pohovore.
Chcete si prilepšiť? Administratívna práca z domu k 28.2.23
Chceli by ste si prilepšiť popri zamestnaní? Hľadáme spoľahlivých pracovníkov do zabehnutej firmy na administratívnu alebo obchodnú pozíciu. Vhodné pre absolventov či mamičky na materskej dovolenke Prípadne ako ďalší príjem do domácnosti. Od 200 eur za týždeň. Nároky na uchádzačov : flexibilita, chuť pracovať. Podmienky: maturitné vysvedčenie. Kontaktujte nás a všetky informácie sprostredkujeme osobne na pracovnom pohovore.
Administratíva - práca z domu
Dobrý deň, hľadáme kolegu/kolegyňu na administratívnu pozíciu s možnosťou kariérneho vzrastu. Práca je vhodná pre mamičky na MD, pre študentov, pre nezamestnaných alebo aj popri práci. Kontaktujte ma e-mailom suzane.rouvia@
Recepčná/ný - rodinný penzión v Bratislave
Ahoj, hľadáme novú kolegyňu/kolegu na pozíciu recepčná/ný do peziónu Hviezda v Bratislave. Požadujeme samostatnosť, príjemné vystupovanie, zodpovednosť a ochotu učiť sa novým veciam. Predchádzajúca prax v obore nie je nutná avšak znalosť angličtiny je nevyhnutná pre každodennú komunikáciu so zahraničnými zákazníkmi. Medzi hlavné úlohy našej budúcej kolegyne/ kolegu patrí: •Ubytovanie a vybavovanie požiadaviek hostí •Príjem telefonických a emailových objednávok na ubytovanie •Vystavovanie faktúr a účtov pre hostí •Príjemné vystupovanie a komunikácia so zákazníkom •Dôkladný prehľad o situácii v Penzióne •Asertívny prístup k riešeniu problémov •Rôzne iné úlohy priradené nadriadeným, ktoré napomáhajú chodu Penziónu (kontrola izieb, udržiavanie čistoty recepcie, príprava raňajkovej miestnosti, skladanie uterákov ...) Pracovný čas: Práca je možná na TPP alebo na skrátený úväzok, prípadne brigáda. Pri skrátenom úväzku sa jedná o tri dni v týždni od 14:00 do 22:00 hod. Brigáda cez víkendy od 14:00 do 22:00 hod. Mzdové podmienky: hodinová mzda 6,50 € / hodinu v čistom.
Hľadáme administratívnu silu
Hľadáme administratívnu silu do kancelárie s náplňou práce : evidencie dokladov, príprava podkladov k účtovným prípadom , pošta , evidencia plnenia úloh , fakturácia , komunikácia s drobnými dodávateľmi SZCO a pod . Podmienkou sú základy prace s ekonomickou evidenciou resp. príslušne vzdelanie , základy Anglického jazyka B1 , znalosti programov Microsoft Office v užívateľskom stupni Veľkou výhodou je znalosť účt .programu pohoda Ponúkame základnú mzdu 755 Eur + benefity , jeden deň v týždni práca s domu , možnosť nastaviť si pracovný čas podľa vzájomných potrieb . pripadne CV posielajte na cv@ , nástup ASAP