inzercia, predaj, predám, bazár

Hľadáme nemecky hovoriaceho pracovníka

Kategória: Administratíva

Do personálnej agentúry hľadáme možno práve Vás na pozíciu projektový manažér pre vyhľadávanie nových kontaktov a spoluprác v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva, strojárstva a iných projektov.

Čo od Vás očakávame ?
- výborné komunikačné, organizačné a vyjednávacie schopnosti
- samostatnosť, flexibilita, zodpovednosť, asertivita, priebojnosť
- zručnosť s PC
- prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás
- nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s už existujúcimi klientami , databázu na začiatok dostanete od nás
- vyhľadávanie nových obchodných partnerov


Čo môžete očakávať od nás ?
- kvalitné a patričné ohodnotenie
- priateľský kolektív
-dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie
-služobný notebook, smartfón

Druh pracovného pomeru
TPP / živnosť

Mzda

Nástupný plat prvé 3 mesiace v prípade ak Vás treba zaúčiť začína na sume 1000 € netto. Ak máte skúsenosti , na mzde ktorá bude samozrejme vyššia, sa dohodneme pri osobnom pohovore.

Kancelária sídli v Prešove. Home-office nie je možný.


Tešíme sa na spoluprácu !

Životopisy prosím zasielajte na email : ⬇️

office@

Alebo ma kontaktujte na uvedenom telefónom čísle pokojne aj cez víkend do 20:00.
Hľadáme nemecky hovoriaceho pracovníka
Podobné inzeráty
Administrativny pracovnik
Hľadáme nemecky hovoriaceho pracovníka na prácu z kancelárie (Nitra) alebo z domu. Kontaktovaniu klientov formou telefónu a mailu. K dispozícií služobný telefón. Prosím prvý kontakt cez sms :
Hľadáme administratívneho pracovníka
Do našej spoločnosti hľadáme komunikatívneho pracovníka s dobrou znalosťou nemeckého jazyka, ktorý bude vyhľadávať zákazky pre našich živnostníkov. Žiaden home-office. Nástup ihneď. V prípade záujmu ma kontaktujte. ( administrativa , praca v kancelarii, pracovnik s nemeckym jazykom, administrativny pracovnik )
Hľadáme tlmočníčku do kancelárie -Nemecký jazyk
Dobrý deň Do Našej firmy MAROUTGROUP, s.r.o. hľadáme Nemecky hovoriacu. Naša firma sa zaoberá pracou v zahraničí. Naplň prace: - vybavovanie ubytovania pre Našich pracovníkov - telefonická a emailová komunikácia - hľadanie nových projektov - administratívna práca v kancelárii Vyžadujeme: - nemecký jazyk (slovom aj písmom) - anglický jazyk výhoda nie však podmienka - práca s PC Ďalšie info na tel.číslo
Asistentka ( asistent)
Hľadáme pracovníčku, pracovníka na TPP, alebo SZČO na pozíciu asistentka, asistent vedúceho pracovníka. Miesto výkonu práce Považská Bystrica. Náplň práce - odosielanie, preberanie a evidencia pošty - zber údajov - vypisovanie žiadostí - zariadzovanie záležitostí dennej operatívy - skenovanie a archivácia dokumentov - ostatné administratívne činnosti Požadujeme: - úplné stredoškolské vzdelanie - vodičský preukaz skupiny "B" aktívny vodič - znalosť práce s PC (MS Office) - komunikatívnosť - vystupovanie - samostatnosť Ponúkame: - dlhodobú spoluprácu - možnosť profesijného rastu - rozšírenie pôsobnosti - zvyšovanie kvalifikácie Ak Vás inzerát zaujal zašlite nám životopis na adresu info@ ozveme sa Vám.
administratívneho pracovníka
Hľadáme administratívneho pracovníka • 500 eur (brutto) + výkonnostný bonus • na čiastočný úväzok Chcete pracovať v mladom, dynamickom, anglicky hovoriacom tíme? Ste komunikatívny/a a zvládate administratívne úlohy? Neváhajte nás kontaktovať! Náplň práce • Vedenie kancelárie a showroomu; • Vybavovanie telefonických hovorov (zákazníci, dodávatelia); • Písomná komunikácia; • Spracovávanie objednávok; • Fakturácia a administratívna podpora; • Správa kalendára a úloh; Zamestnanecké výhody • zamestnanecký balíček zo sortimentu spoločnosti, • odborné a osobné školenia, • mobilný telefón na služobné a súkromné účely Požiadavky • stredná škola s maturitou • ďalšie vzdelávanie / HBO • študent vysokej školy • vysokoškolské vzdelanie I. stupňa • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa Jazyk • Anglický jazyk - stredne pokročilý (B2) • Slovenský jazyk - pokročilý (C1) Odborné zručnosti • Obchodná korešpondencia - pokročilý • Pokladňa - pokročilý • Typografia - základy • Skladové hospodárstvo - základy • Fakturácia - základná znalosť systému KROS • Microsoft Excel - pokročilý • Microsoft Outlook - pokročilý • Microsoft Word - pokročilý • Vodičský preukaz B Osobné zručnosti • samostatnosť, • komunikatívnosť, • priateľský prístup, • schopnosť zvládať stres, • dôslednosť pri plnení pridelených úloh, • plynulá komunikácia v anglickom jazyku Štruktúrovaný životopis s motivačným listom zasielajte na adresu Vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Administratívny pracovník na 1/2 uväzok
Hľadáme mladého človeka (muž alebo žena), ktorý by nám pomáhal v administratívnych oblastiach chodu našej firmy, ktorá sa zaoberá ľudskými zdrojmi, montážnymi prácami, opravou motorových vozidiel. POPIS PRÁCE: * príprava dokumentov + vyplňovanie formulárov * komunikácia s klientmi, zber údajov a príprava podkladov * spolupráca s úradmi a ďalšími verejnými inštitúciami (banky, poisťovne...) * doplňovanie i aktualizácie údajov v databázach * spracovanie podkladov pre externú účtovnícku kanceláriu * telefonická a mailová komunikácia, poštová agenda * plnenie operatívnych úloh (nákup, zabezpečenie niečoho atď) * práca v teréne POŽIADAVKY: * ovládania ruského jazyka aspoň na základnej komunikačnej úrovne * aspoň minimálna prax v administratíve a účtovníctve * schopnosť pracovať s Excelom a Wordom * otvorenosť k učeniu a osobnému rozvoju * schopnosť šoférovať osobné vozidlo veľkou výhodou! Všetkému ostatnému pracovníka naučíme a zaškolíme. FINANCIE: * Príjem pracovníka bude priamo závisieť od jeho schopností i pracovného nasadenia. BENEFITY: * Mladý a dynamický kolektív. * Flexibilná pracovná doba. * Možnosť používania firemného vozidla na súkromné účely. * Možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu. Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu. Práca je vhodná pre študentov, mamičky na materskej...