inzercia, predaj, predám, bazár

Hľadáme pracovníčku na výdajné miesto - DLHODOBÁ PRÁCA

Kategória: Administratíva

Ponúkame administratívnu prácu pre ženu.

Sme internetový obchod a náplň práce bude.

Osobný výdaj objednávok
Komunikácia so zákazníkmi
Spolupráca v sklade
Riešenie online objednávok


Práca na jednu zmenu.

Práca sa vykonáva v Giraltovciach.

NASTUP IHNEĎ

Poprosím iba vážnych záujemcov. Životopisy zasielať na info@
Hľadáme pracovníčku na výdajné miesto - DLHODOBÁ PRÁCA
Podobné inzeráty
Prijmem obchodnú pracovníčku
Prijmem asistentku, obchodnú pracovníčku v meste Nitra. Práca vhodná popri práci, práca vhodná aj pre mamičku na materskej, práca vhodná aj pre dôchodkyňu. Komunikatívna osoba. Viac info poskytnem mailom. Kontaktujte ma mailom alebo telefonicky. Ďakujem
Prijmem obchodnú pracovníčku pre Bratislavu
Prijmem asistentku, obchodnú pracovníčku v meste Bratislava. Práca vhodná popri práci, práca vhodná aj pre mamičku na materskej, práca vhodná aj pre dôchodkyňu. Komunikatívna osoba. Viac info poskytnem mailom. Kontaktujte ma mailom alebo telefonicky. Ďakujem
Hľadáme administratívnu pracovníčku v Topoľčanoch
Hľadáme administratívnu pracovníčku do kancelárie v Topoľčanoch. Pozícia vhodná aj pre absolventa - zameranie účtovníctvo,ekonomika. Váš životopis nám zašlite na: macaoclub.to@ Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.
Administratívny pracovník / pracovníčka pre maďarský trh
Hľadáme administratívneho pracovníka / pracovníčku pre maďarský trh Do tímu LEDVIANOCE hľadáme komunikatívnu osobu na administratívnu prácu v kancelárií pre maďarský trh. 1. nutná znalosť maďarského jazyka - rodná reč Práca na dohodu. Po 3 mesiacoch možnosť TPP. Miesto výkonu práce: práca v kancelárií v NR v kombinácií s homeoffice Popis práce: Telefonická a mailová komunikácia s našimi klientmi, práca s databázou a tvorba cenových ponúk.
Administrativny pracovnik - ANSleasing s.r.o.
Miesto práce - sereď Druh pracovneho pomeru - trvalý,dohoda,živnosť Termin nástupu- ihneď Mzdové podmienky: od 4€/hodina Pracovna doba: 8.00hod - 17.00hod alebo dohoda Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Prepisovanie dát do nášho systému Vytvárenie databázy Práca so systémami spoločnosti Administratívna činnosti Príprava e-mailov Práca v slovenskom jazyku Práca s word / excel - základy Príprava inzeratov na FB stranky Komunikacia,telefonovanie Práca v mladom kolektíve nformácie o výberovom konaní Ide o veľmi jednoduchú pracovnú pozíciu s požiadavkou na precíznosť,komunikatívnosť. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky, kde si personalista dohodne ďaľšie kroky. Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Schvalovanie auto úverov. Spoločnosť ANSleasing s.r.o. bola založena v roku 2022 a venuje sa predajom jazdennych vozidiel prostrednictvom leasingov/auto úverov. Sme mladý kolektív, ktorý ma vtomto odbore bohaté skúsenosti. Hľadáme asistentku, ktorá by mala na starosti hlavne prácu za počitačom, nahadzovanie klientov, práca s emailom, telefonovanie a komunikáciu s predajcami a s klientmi. Práca je stabilna a dlhodoba. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Kontakt Kontaktná osoba: Marek Kotlár Tel: Email: obchod.ans@ Životopis prosím zasielať na danný email.
Administratívnu pracovníčku
Prijmeme administratívnu pracovníčku na čiastočný úväzok. Pracovná doba cca 4-6hod od 08:00-12:00hod. Nutná znalosť práce na PC, základy spracovania účtovných dokladov.Práca v okrajovej časti Kysucké Nové Mesto. Žiadosti a životopis prosíme zasielať na: info@