Hľadáte niekoho zodpovedného do Vašej kancelárie?
Kategória:
Administratíva
Mám 53r, som z Trenčína a hľadám prácu v administratíve, ideálne na skrátený úväzok, 4-6 hod denne, alebo napr. 3 x celý deň týždenne a pod, podľa Vašej potreby. Rozprávam plynule anglicky slovom aj písmom, mám predošlé pracovné skúsenosti s fakturovaním, alternatívnou terapiou, recepciou, mám dobré organizačné schopnosti, som komunikatívna, maximálne zodpovedná, viem vybaviť, zariadiť, ak napr. pracujete sám/ sama vedela by som Vám udržiavať napr kanceláriu, nehnuteľnosť v poriadku a v činnosti. Nedávno som po 18r začala šoférovať a kúpila si auto, tj čo sa týka šoférovania ešte to chvíľu potrvá pokým sa tzv zabehnem. Prosím nevolajte mi čo sa týka práce napr. poisťovníctvo, finančníctvo, kedže to nie je moja šálka kávy. Môžem začať pracovať ihned.
