Honda CBR1000F Enduro
Kategória:
Enduro
Dobrý deň, predám môj projekt Hondu CBR1000F, po rekonštrukcii na Enduro.
Bez TP.
Podvozok
Zväčšená svetlá výška s prihliadnutím na geometriu a to posunutím vrchného uloženia tlmiča vzadu a vpredu výškou pneumatiky. Na novo pozváraná konštrukcia pod sedadlom. Nový lak. Vpredu 130/80 vzadu 170/60 enduro pneu. 60 zubová rozeta s otvormi vyrezanými vodným lúčom, prevodový pomer 4:1 kvôli obratnosti v teréne, max. rýchlosť cca 160kmh na obmedzovači. Zrepasované predné tlmiče. Nové ložiská v prednom kolese. Riadidlá z enduro + adaptéry pre lepší posed. Sedadlo Ducati Monster, hliníkové páčky. Nová spojková hadica.
Motor
Vyčistené karburátory, silikónové hadice sania a chladenia, nové sviečky.
Elektrika
Nanovo omotané vodiče, baterka 12Ah, nový regulátor napätia, zrepasovaný štartér. LED svetlo, digitálny ukazovateľ teploty vody, manuálny spínač na ventilátor.
Motorka vhodná len pre skúseného mohutnejšieho jazdca, vzhľadom k tomu že je to ťažký stroj. Najlepšie sa cíti na otvorených lukach alebo poľných cestách kde sa dá využiť jej výkon, ale ja som s ňou jazdil bez problémov aj cez chodníčky v lese. Sú tam zadné stupačky a sedadlo je pohodlné pre dvoch aj na dlhšiu trasu, samozrejme mimo cestnej komunikácie. Na suchej ceste vie prehrabnut na 4ke, na tráve alebo štrku nezáleží na zaradenej rýchlosti len na odvahe :)
Chýba predný blatník, valčeky zadnej brzdy a treba predĺžiť stojan, drobnosti, ktoré niekomu šikovnému nespravia problém.
Mám k nej kopu starých dielov a všetko čo som robil mám nafotené. Mám aj 3D modely a výkresy rámu pod sedadlom a rozety.
Je to jedinečný stroj za ktorým je veľa práce. Dohoda na mieste možná.
Bez TP.
Podvozok
Zväčšená svetlá výška s prihliadnutím na geometriu a to posunutím vrchného uloženia tlmiča vzadu a vpredu výškou pneumatiky. Na novo pozváraná konštrukcia pod sedadlom. Nový lak. Vpredu 130/80 vzadu 170/60 enduro pneu. 60 zubová rozeta s otvormi vyrezanými vodným lúčom, prevodový pomer 4:1 kvôli obratnosti v teréne, max. rýchlosť cca 160kmh na obmedzovači. Zrepasované predné tlmiče. Nové ložiská v prednom kolese. Riadidlá z enduro + adaptéry pre lepší posed. Sedadlo Ducati Monster, hliníkové páčky. Nová spojková hadica.
Motor
Vyčistené karburátory, silikónové hadice sania a chladenia, nové sviečky.
Elektrika
Nanovo omotané vodiče, baterka 12Ah, nový regulátor napätia, zrepasovaný štartér. LED svetlo, digitálny ukazovateľ teploty vody, manuálny spínač na ventilátor.
Motorka vhodná len pre skúseného mohutnejšieho jazdca, vzhľadom k tomu že je to ťažký stroj. Najlepšie sa cíti na otvorených lukach alebo poľných cestách kde sa dá využiť jej výkon, ale ja som s ňou jazdil bez problémov aj cez chodníčky v lese. Sú tam zadné stupačky a sedadlo je pohodlné pre dvoch aj na dlhšiu trasu, samozrejme mimo cestnej komunikácie. Na suchej ceste vie prehrabnut na 4ke, na tráve alebo štrku nezáleží na zaradenej rýchlosti len na odvahe :)
Chýba predný blatník, valčeky zadnej brzdy a treba predĺžiť stojan, drobnosti, ktoré niekomu šikovnému nespravia problém.
Mám k nej kopu starých dielov a všetko čo som robil mám nafotené. Mám aj 3D modely a výkresy rámu pod sedadlom a rozety.
Je to jedinečný stroj za ktorým je veľa práce. Dohoda na mieste možná.
