Honda Civic 1.8i-vtec Comfort
Kategória:
Honda
Predáme Hondu Civic 8g, 1.8i-vtec, 103kw, výbava Comfort, rok 3/2006, 5 dverí, 6 st. manuál.
Auto je spoľahlivé. Od r 2016 mi ostalo stáť len raz pri poruche štartéra začiatkom r 2017 (štartér vymenený+nová batéria). Počas 2016-2017 boli 3-4 zmazateľné checky motora bez nutnosti odstavenia (ohľadom lambda sondy - pravdep. kvôli spotrebe oleja 0w-30, po prechode na 5w-40 od r 2018 už bez checkov motora).
Ďalšie hlavné servisné úkony:
Cca 2 mesiace po kúpe auta servis v Honda PO (nastavenie ventilov, tesnenie veka ventilov, škrtiaca klapka, prevod. olej, paliv. filter). Koncom 2017 profi ošetrenie dutín a odstránenie hrdze na podvozku, na pred. dverách zvnútra a na zad. časti podlahy zospodu (asfaltovanie). V 2018 vým. komplet pred. tlmenia/pruženia. 2019 vým. chladiča motora. 2020 vým. zad. kotúčov + prach. plechových štítov + zad. aj pred. doštičiek. 2022 servis a doplnenie klímy + nové pred. kotúče a doštičky.
Mám kompletný zoznam serv. úkonov, nákladov, vymien oleja a najazdených km od 2016 doteraz. K autu sú 2 kľúče, nové zimné pneu na 16" plech., letné pneu na 16" čiernych elektrónoch - takmer ako nových, denné LED Esuse s profi montážou (zapínanie/vypínanie po kľúči), autofólie, pred. okenné deflektory, pred. maska v kvalitnej čiernej fólii - po rokoch bez známok stárnutia + plotrované logo Honda, svetlomety prelepené čírou ochrannou fóliou proti zažĺtnutiu, stále pekne zachovalý lak karosérie. Auto kompletne vyčistené, vytepované a dezinf. ozónom.
Hlavné nedostatky:
- motor má spotrebu oleja 0,4L/1000km (rokmi sa nezvyšuje - odsledované, prepočítané + EK taktiež úplne bez problémov; pri 5w-40 doposiaľ len dolievanie bez ďalších starostí; výkon má, nezadymí ani pri štarte; motor zvonku suchý), u týchto vtec-ov je spotreba oleja bežná, tento kus berie o niečo viac.
- po servise klímy ešte potrebné odsledovať chladenie v horúčavách, či bude potrebná aj výmena chladiča klímy,
- vynechávajúci displej rádia/klímy - hlavne v zime,
- občasné jemné zatrasenie pri zábere spojky (pradep. len v zime), spojka nešmyká,
- opotrebované uchytenie plast. krytu pod motorom - zatiaľ drží
- 6 ročná batéria, stále dobre funkčná - výmena na zváženie.
Celkovo auto jazdí príjemne, najlepšie vidieť a vyskúšať. STK/EK platné do 2/2024. Auto má 5. EČV v poradí. Dôvod predaja: zháňame väčšie, rodinné. Inak sme naňho zvyknutí a nepredávali by sme.
S autom jazdené rozumne, za studena okolo 2000ot., za tepla max. do 4500ot., aj krátke aj dlhšie trasy. Všetko podstatné je napísané. Na príp. otázky rád odpoviem.
Najazdené km: 278100
Auto je spoľahlivé. Od r 2016 mi ostalo stáť len raz pri poruche štartéra začiatkom r 2017 (štartér vymenený+nová batéria). Počas 2016-2017 boli 3-4 zmazateľné checky motora bez nutnosti odstavenia (ohľadom lambda sondy - pravdep. kvôli spotrebe oleja 0w-30, po prechode na 5w-40 od r 2018 už bez checkov motora).
Ďalšie hlavné servisné úkony:
Cca 2 mesiace po kúpe auta servis v Honda PO (nastavenie ventilov, tesnenie veka ventilov, škrtiaca klapka, prevod. olej, paliv. filter). Koncom 2017 profi ošetrenie dutín a odstránenie hrdze na podvozku, na pred. dverách zvnútra a na zad. časti podlahy zospodu (asfaltovanie). V 2018 vým. komplet pred. tlmenia/pruženia. 2019 vým. chladiča motora. 2020 vým. zad. kotúčov + prach. plechových štítov + zad. aj pred. doštičiek. 2022 servis a doplnenie klímy + nové pred. kotúče a doštičky.
Mám kompletný zoznam serv. úkonov, nákladov, vymien oleja a najazdených km od 2016 doteraz. K autu sú 2 kľúče, nové zimné pneu na 16" plech., letné pneu na 16" čiernych elektrónoch - takmer ako nových, denné LED Esuse s profi montážou (zapínanie/vypínanie po kľúči), autofólie, pred. okenné deflektory, pred. maska v kvalitnej čiernej fólii - po rokoch bez známok stárnutia + plotrované logo Honda, svetlomety prelepené čírou ochrannou fóliou proti zažĺtnutiu, stále pekne zachovalý lak karosérie. Auto kompletne vyčistené, vytepované a dezinf. ozónom.
Hlavné nedostatky:
- motor má spotrebu oleja 0,4L/1000km (rokmi sa nezvyšuje - odsledované, prepočítané + EK taktiež úplne bez problémov; pri 5w-40 doposiaľ len dolievanie bez ďalších starostí; výkon má, nezadymí ani pri štarte; motor zvonku suchý), u týchto vtec-ov je spotreba oleja bežná, tento kus berie o niečo viac.
- po servise klímy ešte potrebné odsledovať chladenie v horúčavách, či bude potrebná aj výmena chladiča klímy,
- vynechávajúci displej rádia/klímy - hlavne v zime,
- občasné jemné zatrasenie pri zábere spojky (pradep. len v zime), spojka nešmyká,
- opotrebované uchytenie plast. krytu pod motorom - zatiaľ drží
- 6 ročná batéria, stále dobre funkčná - výmena na zváženie.
Celkovo auto jazdí príjemne, najlepšie vidieť a vyskúšať. STK/EK platné do 2/2024. Auto má 5. EČV v poradí. Dôvod predaja: zháňame väčšie, rodinné. Inak sme naňho zvyknutí a nepredávali by sme.
S autom jazdené rozumne, za studena okolo 2000ot., za tepla max. do 4500ot., aj krátke aj dlhšie trasy. Všetko podstatné je napísané. Na príp. otázky rád odpoviem.
Najazdené km: 278100
