Honda Civic 6G EK3
Kategória:
Honda
Predám Hondu Civic EK3 r.v. 1998
STK a EK do 5/2023
Na aute boli robené úpravy:
Motor:
Prekontrolované vôle na kľuke aj ojniciach spolu s novými tesneniami.
Nové piestne krúžky.
Hlava:
Kompletne po repase (nové ventily, vodítka, tesnenia ventilov).
Znížená o 0,5mm.
Vačka a klaviatúra z D16Z6 spolu s nastaviteľným vačkovým kolieskom.
Pri tejto práci na motore boli vymenené rozvody s vodnou pumpou a všetky tesnenia.
Prevodovka S20 s novou spojkou Exedy a náplňou oleja Honda MTF-III.
Elektronika:
Kabeláž je z D15Z6 prepojená prechodkou na P28 s mapou D15B - launch control na 4000 a obmedzovač na 7600.
Výfuk:
4-2-1 zvody (Čína)
2,5" nerezový výfuk s koncovým tlmičom Magnaflow s homologizáciou.
Podvozok:
Výškovo a tuhostne nastaviteľný podvozok značky 6two1.
Vymenené všetky čapy a tyčky.
Vzadu sú nastaviteľné ramienka odklonu.
Kolesá značky Buddy Club p1 racing 2 plus spolu s novými pneu Nankang NS2-R v rozmere 195/50 R15 (jediný rozmer v TP).
Brzdy:
Repasované minulý rok vpredu aj vzadu.
Vpredu - 262mm vŕtané aj drážkované kotúče v kombinácii s EBC Yellowstuff.
Vzadu - 240mm kotúče aj platničky Brembo.
Pancierové brzdové hadice vpredu aj vzadu.
Interiér:
Volant OEM Honda z EP3.
Sedačky repliky z EK9 značky ZS.
Na vodičovej strane je 4-bodový pás (sériové pásy sa dajú stále použiť).
Vzadu nie sú tapacíre, sedačky ani pásy.
V kufri je urobený X-bar, ktorý sa dá vymontovať.
Exteriér:
Replika Mugen lip.
Replika Mugen krídlo.
Výbava:
Strešné okno.
Rádio.
Chyby:
Treba vymeniť zvody(prefukujú pri hlave).
Začínajúca korózia(bola vyvarená cca 4 roky dozadu).
Svieti SRS a ABS(vzadu boli odstrihnuté snímače - mne abs nebolo treba).
Treba vymeniť lanovody ručnej brzdy (na aute sú pre bubnové brzdy) - dám k autu.
V prípade vážneho záujmu som ochotný diskutovať o cene pri aute.
STK a EK do 5/2023
Na aute boli robené úpravy:
Motor:
Prekontrolované vôle na kľuke aj ojniciach spolu s novými tesneniami.
Nové piestne krúžky.
Hlava:
Kompletne po repase (nové ventily, vodítka, tesnenia ventilov).
Znížená o 0,5mm.
Vačka a klaviatúra z D16Z6 spolu s nastaviteľným vačkovým kolieskom.
Pri tejto práci na motore boli vymenené rozvody s vodnou pumpou a všetky tesnenia.
Prevodovka S20 s novou spojkou Exedy a náplňou oleja Honda MTF-III.
Elektronika:
Kabeláž je z D15Z6 prepojená prechodkou na P28 s mapou D15B - launch control na 4000 a obmedzovač na 7600.
Výfuk:
4-2-1 zvody (Čína)
2,5" nerezový výfuk s koncovým tlmičom Magnaflow s homologizáciou.
Podvozok:
Výškovo a tuhostne nastaviteľný podvozok značky 6two1.
Vymenené všetky čapy a tyčky.
Vzadu sú nastaviteľné ramienka odklonu.
Kolesá značky Buddy Club p1 racing 2 plus spolu s novými pneu Nankang NS2-R v rozmere 195/50 R15 (jediný rozmer v TP).
Brzdy:
Repasované minulý rok vpredu aj vzadu.
Vpredu - 262mm vŕtané aj drážkované kotúče v kombinácii s EBC Yellowstuff.
Vzadu - 240mm kotúče aj platničky Brembo.
Pancierové brzdové hadice vpredu aj vzadu.
Interiér:
Volant OEM Honda z EP3.
Sedačky repliky z EK9 značky ZS.
Na vodičovej strane je 4-bodový pás (sériové pásy sa dajú stále použiť).
Vzadu nie sú tapacíre, sedačky ani pásy.
V kufri je urobený X-bar, ktorý sa dá vymontovať.
Exteriér:
Replika Mugen lip.
Replika Mugen krídlo.
Výbava:
Strešné okno.
Rádio.
Chyby:
Treba vymeniť zvody(prefukujú pri hlave).
Začínajúca korózia(bola vyvarená cca 4 roky dozadu).
Svieti SRS a ABS(vzadu boli odstrihnuté snímače - mne abs nebolo treba).
Treba vymeniť lanovody ručnej brzdy (na aute sú pre bubnové brzdy) - dám k autu.
V prípade vážneho záujmu som ochotný diskutovať o cene pri aute.
