Honda Civic Aerodeck 1.5i V-tec
Kategória:
Honda
Mám na predaj Hondu Civic Aerodeck 1.5i V-tec
Rok výroby: 2000
Výkon: 84 kW
Palivo: benzín
Prevodovka: 5st. manuál
Najazdené km: 298 759
STK do 02/2024
EMISNÁ do 10/2023
Výbava: Predné okná v elektrike, centrál s D.O., klíma, polokožený interiér, karbónové lišty, rádio s USB a AUX, menené repráky,..
Na aute je mechanickej stránke v super stave, spravené je všetko a šlape bez problémov. Mám ju asi 6 rokov, bolo to auto na každodenné jazdenie, takže sa vždy robilo všetko, čo bolo treba.
Vymenené/robené boli:
-rozvody(originál Honda)
-výfuk
-štartér
-silentbloky na zadnej náprave
-zadné horné ramená
-brzdy(kotúče, platničky, ale aj repasované zadné strmene s mechanizmom ručnej)
-sviečky + káble
-baterka(má rok aj pár mesiacov)
-chladiaca + preplach
-pretesnená olejová vaňa
-pravidelne olej, filtre... no neviem, proste všetko.
Upravené/vylepšené veci:
-tlmiče KONI
-znížené pružiny
-predná rozpera
-interiér polokožený z Vti
-číre bočné smerovky
-drážkované brzdové kotúče
-zadné "krídlo", originál, dovezené z Nemecka za strašné prachy...
-zadné nastaviteľné horné ramená
-stropnica nanovo očalúnená na čierno, takže nepadá ako baldachýn
-svetlá majú výplň striekanú na čierno
-predné a zadné chrómové lišty striekané na čierno
Je tam prekvapivo dobré audio ešte od majiteľa predo mnou.
K autu sú 2 kľúče + diaľkové + červený servisný kľúč.
Auto je na letných pneu Vredestein Sportrac 195/50 r15, nahodil som ich v 2020, odvtedy najazdili tak 2-3000 km max.
Chcel som to auto predať už tak pred 2 rokmi, ale vždy keď nejaké moje iné auto vypovedalo službu, tak ma toto zachránilo. A keď tak premýšľam, je to jediné auto, ktoré ma nikdy nikde nenechalo.
Prešlo Maďarsko, Česko, Rakúsko, Nemecko, Slovinsko,... a všetko bez nejakých príprav, proste išlo. Každopádne, je čas posunúť sa ďalej, ja už mám iné autá a tak toto púšťam do sveta.
Aktuálne 2 problémy:
-hrdza. Nosné časti sú bez problémov, ale jeden lem je už slušne chytený a sem tam sa nájde nejaký flačok na blatníkoch a dverách. Viď foto. Na jazdu a mechanické funkcie to samozrejme vplyv nemá.
-svieti ABS. To ešte možno vyriešim, je to asi tým, že auto dlho stálo a odkedy som ho rozhýbal to svieti. Brzdí ale normálne, takže to bude nejaké čidlo, ktoré sa zabudlo alebo čosi podobné.
Dohoda na cene je možná pri aute s niekým, kto bude mať reálny záujem.
Je to šikovné a spoľahlivé kombi, navyše s dobrou spotrebou. Úplne ideálne ako prvé auto alebo aj pre niekoho na každodenné jazdenie.
Auto by som rád predal do dobrých rúk, niekomu, kto sa o ňu bude ďalej dobre starať.
//Fotky sú upršané, ale nechcelo sa mi už čakať. Keď bude pekne, dodám nové foto\\
-inzerát je AKTUÁLNY do zmazania-
Rok výroby: 2000
Výkon: 84 kW
Palivo: benzín
Prevodovka: 5st. manuál
Najazdené km: 298 759
STK do 02/2024
EMISNÁ do 10/2023
Výbava: Predné okná v elektrike, centrál s D.O., klíma, polokožený interiér, karbónové lišty, rádio s USB a AUX, menené repráky,..
Na aute je mechanickej stránke v super stave, spravené je všetko a šlape bez problémov. Mám ju asi 6 rokov, bolo to auto na každodenné jazdenie, takže sa vždy robilo všetko, čo bolo treba.
Vymenené/robené boli:
-rozvody(originál Honda)
-výfuk
-štartér
-silentbloky na zadnej náprave
-zadné horné ramená
-brzdy(kotúče, platničky, ale aj repasované zadné strmene s mechanizmom ručnej)
-sviečky + káble
-baterka(má rok aj pár mesiacov)
-chladiaca + preplach
-pretesnená olejová vaňa
-pravidelne olej, filtre... no neviem, proste všetko.
Upravené/vylepšené veci:
-tlmiče KONI
-znížené pružiny
-predná rozpera
-interiér polokožený z Vti
-číre bočné smerovky
-drážkované brzdové kotúče
-zadné "krídlo", originál, dovezené z Nemecka za strašné prachy...
-zadné nastaviteľné horné ramená
-stropnica nanovo očalúnená na čierno, takže nepadá ako baldachýn
-svetlá majú výplň striekanú na čierno
-predné a zadné chrómové lišty striekané na čierno
Je tam prekvapivo dobré audio ešte od majiteľa predo mnou.
K autu sú 2 kľúče + diaľkové + červený servisný kľúč.
Auto je na letných pneu Vredestein Sportrac 195/50 r15, nahodil som ich v 2020, odvtedy najazdili tak 2-3000 km max.
Chcel som to auto predať už tak pred 2 rokmi, ale vždy keď nejaké moje iné auto vypovedalo službu, tak ma toto zachránilo. A keď tak premýšľam, je to jediné auto, ktoré ma nikdy nikde nenechalo.
Prešlo Maďarsko, Česko, Rakúsko, Nemecko, Slovinsko,... a všetko bez nejakých príprav, proste išlo. Každopádne, je čas posunúť sa ďalej, ja už mám iné autá a tak toto púšťam do sveta.
Aktuálne 2 problémy:
-hrdza. Nosné časti sú bez problémov, ale jeden lem je už slušne chytený a sem tam sa nájde nejaký flačok na blatníkoch a dverách. Viď foto. Na jazdu a mechanické funkcie to samozrejme vplyv nemá.
-svieti ABS. To ešte možno vyriešim, je to asi tým, že auto dlho stálo a odkedy som ho rozhýbal to svieti. Brzdí ale normálne, takže to bude nejaké čidlo, ktoré sa zabudlo alebo čosi podobné.
Dohoda na cene je možná pri aute s niekým, kto bude mať reálny záujem.
Je to šikovné a spoľahlivé kombi, navyše s dobrou spotrebou. Úplne ideálne ako prvé auto alebo aj pre niekoho na každodenné jazdenie.
Auto by som rád predal do dobrých rúk, niekomu, kto sa o ňu bude ďalej dobre starať.
//Fotky sú upršané, ale nechcelo sa mi už čakať. Keď bude pekne, dodám nové foto\\
-inzerát je AKTUÁLNY do zmazania-
