Honda PCX r.v. 2013, 8,6 kW biela perleť
Kategória:
Skútre
S ťažkým srdcom posuniem do dobrých rúk moje mestské približovadlo, Honda PCX 125 s dych berúcim výkonom 8,6kW, v krásnej farbe – biela perleť. Skúter bol kupovaný ako nový v predajni v Prievidzi v roku 2013.
Dnešný nájazd je necelých 32tis. km. O skúter bolo príkladne starané, bol garážovaný a pravidelne servisovaný v RP MOTO Prešov. Žiadne garážové nastavovanie ventilov ani čistenie variátora s chlpatou handrou tento skúter nezažil. Skúter ma nikdy nikde nenechal (klop klop klop), stačí tankovať a meniť olej čo z neho robí absolútne bezúdržbový a spoľahlivý stroj.
Od nova je na skútri domontované vyššie plexi značky GIVI a aj zadný kufor značky GIVI. Bol využívaný na jazdu po meste, ale znesie aj kratší výlet. Skútrik bol minulý rok prezutý na nové pneu Michelin City Grip (najazdených 4000 km). Nekupujete nový stroj, takže nejaké známky používania sa na ňom bohužiaľ za tie roky nájdu, ale skutočne len drobnôstky, ktoré by ste si ináč nevšimli :)
Čo sa týka spotreby, skúter žerie nula celá nula nič, takže na plnú nádrž (5,8l) prejdete poriadny kus cesty. Ja dokážem na plnú nádrž prejsť 240km a to štartujem z križovatky neohrozene vždy prvý ;-). Je to poctivá mašina, ktorá dolu kopcom s vetrom v chrbte dá 118km/h, nie ako nové PCX ktoré sa nevedia preškrabať cez 100vku.
Kto pozná tento stroj, musí dať za pravdu, že v porovnaní s čínskymi skútrami je tento stroj kvalitou, obratnosťou a jazdnými vlastnosťami niekde úplne inde. Predaj mi nesúri, viem čo predávam a dám za to ruku do ohňa.
Ako bonus pridám vak na nádrž v cene 40 EUR a aj pôvodné športové, nepoužité plexi. Špekulanti nevolať - testovacie jazdy po zložení celej sumy. Na dobierku neposielam :D. Dôvod predaja - prechod na väčšiu kubatúru – samozrejme tiež Honda ;-). Viac info po telefóne, resp. pri obhliadke.
Dnešný nájazd je necelých 32tis. km. O skúter bolo príkladne starané, bol garážovaný a pravidelne servisovaný v RP MOTO Prešov. Žiadne garážové nastavovanie ventilov ani čistenie variátora s chlpatou handrou tento skúter nezažil. Skúter ma nikdy nikde nenechal (klop klop klop), stačí tankovať a meniť olej čo z neho robí absolútne bezúdržbový a spoľahlivý stroj.
Od nova je na skútri domontované vyššie plexi značky GIVI a aj zadný kufor značky GIVI. Bol využívaný na jazdu po meste, ale znesie aj kratší výlet. Skútrik bol minulý rok prezutý na nové pneu Michelin City Grip (najazdených 4000 km). Nekupujete nový stroj, takže nejaké známky používania sa na ňom bohužiaľ za tie roky nájdu, ale skutočne len drobnôstky, ktoré by ste si ináč nevšimli :)
Čo sa týka spotreby, skúter žerie nula celá nula nič, takže na plnú nádrž (5,8l) prejdete poriadny kus cesty. Ja dokážem na plnú nádrž prejsť 240km a to štartujem z križovatky neohrozene vždy prvý ;-). Je to poctivá mašina, ktorá dolu kopcom s vetrom v chrbte dá 118km/h, nie ako nové PCX ktoré sa nevedia preškrabať cez 100vku.
Kto pozná tento stroj, musí dať za pravdu, že v porovnaní s čínskymi skútrami je tento stroj kvalitou, obratnosťou a jazdnými vlastnosťami niekde úplne inde. Predaj mi nesúri, viem čo predávam a dám za to ruku do ohňa.
Ako bonus pridám vak na nádrž v cene 40 EUR a aj pôvodné športové, nepoužité plexi. Špekulanti nevolať - testovacie jazdy po zložení celej sumy. Na dobierku neposielam :D. Dôvod predaja - prechod na väčšiu kubatúru – samozrejme tiež Honda ;-). Viac info po telefóne, resp. pri obhliadke.
