inzercia, predaj, predám, bazár

HR koordinator Ostrava

Kategória: Administratíva

Hledáme flexibilní personální HR koordinátorku/ koordinátora.

Tvou náplní práce bude:

- zajištění nových pracovníků na jednotlivé zakázky

- komunikace s vedoucími pracovníky ve výrobních podnicích

- telefonický pohovor s novými uchazeči, zvaní na pohovor

- zajištění nových nástupu a kontrola zaměstnanců na směnách;

- zpracovávání docházky zaměstnanců;

- příprava podkladů na mzdy pro zaměstnance;

- komunikace s účetním oddělením;

- komunikace s ubytovacími zařízeními;

- řešení problémů a požadavků zaměstnanců;

- a jiné.

Výhody:

• Zajímavá práce, díky které nastartujete svůj kariérní růst

• Výborná příležitost pro rozvoj svých schopností a dovedností

• Nástup na pracovní smlouvu i osvč

• Mladý tým spolupracovníků•

Možnost vydělat více díky bonusem za vyšší výkon

• Služební mobil a notebook, tankovací karta

• Nástup 1.5.2023

Platové podmínky: 35 000kč brutto

Počítačové znalosti:

Microsoft Excel - pokročilý

Microsoft Outlook - pokročilý

Ostatní znalosti:

- řidičský průkazB, aktivní řidič

- vlastní osobní automobil výhodou, ne podmínkou

Osobnostní předpoklady a dovednosti:

• Schopnost vést lidi

• Komunikativnost

• Empatie

• Asertivita
HR koordinator Ostrava
Podobné inzeráty
Staňte sa koordinátorom v našom tíme - práca aj z domu
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov do nášho tímu. Otvárame novú biznis skupinu, preto máte teraz jedinečnú možnosť obsadiť u nás pozíciu koordinátor. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu, starostlivosť o obchodné tímy. Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu. Náplňou práce: -vedenie bežnej administratívy -komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi -aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií -úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu -nehľadáme ľudí do priameho predaja -pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky -zaškoľovanie Výhody, benefity -flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje -nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet -osobnostný rozvoj aj kariérny rast -možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke -podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia -zaujímavý a motivačný systém odmeňovania -finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€ Požiadavky a znalosti: - ovládať PC a mobil - slovenský jazyk - expert - iný cudzí jazyk - výhoda - vodičský preukaz - výhoda - príjemné vystupovanie a prejav - chuť pracovať a rozvíjať sa - disciplína, dôslednosť - samostatnosť Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých pozícii sa pracuje na živnosť. Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo. Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce. Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
PERSONÁLNY KOORDINÁTOR / RECRUITER HOVORIACI NEMECKY
Miesto práce: Banská Bystrica Druh pracovného pomeru: živnosť / plný úväzok / dohoda Termín nástupu: Ihneď Mzdové podmienky: 1000-1500 EUR/mesiac NÁPLŇ PRÁCE, PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI: Tvojou hlavnou náplňou práce bude agenda nástupov nových zamestnancov, starostlivosť o aktívnych zamestnancov a komunikácia s novými zahraničnými partnermi. - komplexná príprava zmluvnej dokumentácie pre novo nastupujúcich zamestnancov -komunikácia so zahraničnými partnermi a aktívne kontaktovanie nových partnerov - koordinácia nových zamestnancov pri nástupoch a kompletné riešenie agendy týkajúcej sa nástupov - riešenie každodennej agendy - starostlivosť o zamestnancov, riešenie ich požiadaviek a problémov, riešenie potrebných legislatívnych náležitostí - práca s ubytovaním, dopravou - koordinácia už aktívnych zamestnancov v rámci ubytovania a dopravy - výpomoc pri mzdovej a personálnej agende (zálohy, výplaty, podpisovanie listín a podobne) - v prípade, ak to bude možné - pravidelný reporting - veľmi oceníme aj aktivitu v rámci návrhov na optimalizáciu a zefektívnenie jednotlivých procesov a činností spoločnosti ZAMESTNANECKÉ VÝHODY A BENEFITY - Nadštandardné platové ohodnotenie - Možnosť navýšenia platu - Výkonnostné prémie - Služobný mobil, - Notebook, - Práca v stabilnej spoločnosti, - Možnosť zálohy - V prípade potreby služobné vozidlo Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu job@ alebo nás kontaktujte telefonicky na . POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Jazykové znalosti Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) Ostatné znalosti Microsoft Word - Mierne pokročilý Microsoft Excel - Mierne pokročilý Prax na pozícii/v oblasti Hr koordinátor / Tlmočník Počet rokov praxe 1 OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY A ZRUČNOSTI: Príjemné a seriózne vystupovanie Výborné komunikačné a organizačné schopnosti Zodpovedný prístup k práci Samostatnosť, spoľahlivosť, systematickosť Komunikatívnosť Chuť pracovať Stručná charakteristika spoločnosti: Firma Acrux s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2009. Zameriavame sa predovšetkým na stavebnú činnosť a sprostredkovanie zamestnania v zahraničí
Koordinátor - Náborár v Ostrave
Do nášho tímu hľadáme skúseného koordinátora/ku s praxou pre pobočku na Morve (Ostrava). Náplň práce: - nábor a výber nových zamestnancov - starostlivosť o pridelených zamestnancov - zabezpečenie objednávok od klienta - koordinácia nástupov u klienta - administratíva Benefity: - zabezpečené a hradené ubytovanie - možnosť týždenných turnusov - služobný automobil - služobný mobil - notebook - práca v stabilnej spoločnosti - výhodné platové podmienky - možnosť záloh Kontakt: praca@
Koordinátor-náborár
Montážna firma Slovak Partner s.r.o. hľadá skúseného náborára/ku s praxou. Náplň práce: nábor a výber nových pracovníkov, vedenie pracovných pohovorov, podpisovanie zmlúv a iná administratíva. Práca je pre SZČO. Plat 1000.- plus prémie. možnosť práce aj z domu. Bližšie informácie na tel.čísle
Koordinátor/ka - Manager/náborár
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia), Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra) Čo Vás čaká? - Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem - Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.) - Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami. - Vedenie databázy firiem a komunikácie a Čo Vám ponukáme? - Firemný mobil - práca 8:00 - 15:00 - Zaujímavé finančné ohodnotenie nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne 550€ v čistom práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom - Práca na HTPP alebo na živnosť. Koho hľadáme? - Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať - Cieľavedomý - Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer - Ochota pracovať a vzdelávať sa - Milá a ústretová komuníkácia - Nemecky hovoriaci slovom aj písmom Anglický jazyk výhodou - Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou! (vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku) Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega. Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi. Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@ Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre/Čermáň
Prevádzkový koordinátor pre Facility management
Náplň práce : - administratíva a koordinácia činností facility managementu - spracovávanie prijatých podkladov z prevádzky od FM - podieľanie sa na tvorbe a správe prevádzkovej dokumentácie - zodpovednosť za systematické a bezpečné uloženie projektovej a ostatnej dokumentácie objektov - spracovávanie dodávateľský faktúr -základy ekonomiky - práca so SW aplikáciami Benefity : - zázemie stabilnej spoločnosti - zamestnanecké benefity - notebook - mobil Požiadavky : - technické zameranie výhodou - skúsenosti s účtovníctvom výhodou - Microsoft Excel - pokročilý - Microsoft Outlook - pokročilý - Microsoft Word - pokročilý Zmeny : PO-PIA 8 hod. Mzda : 1300€/brutto ( po skúšobnej dobe možnosť zvýšenia ) Nástup : 1.2.2023 Životopis prosím posielať na e-mail : s.balogova@