Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0 Laredo
Kategória:
Ostatné značky
S ťažkým srdcom ponúkam na predaj svoj Jeep Grand Cherokee zj 4.0 Laredo, ročník: 1996, 211 181 km, , bordová farba (Dark Rosewood).
Technické údaje: Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0 Laredo, motor 3960 cm3 benzín (242 MPI I6) – plyn tam nikdy nebol, výkon 140 kW/cca 190 koní, 4 stupňová automatická prevodovka typ 42RE/OD, najlepšia prídavná prevodovka Selec- Trac (NP242) 2WD - 4 Full Time – 4 Part Time – N – 4 LO, nápravy vpredu DANA 30, vzadu DANA 35 otvorený dif.
Výbava: Laredo, plátené sedadlá mechanicky nastaviteľné, elek. okná, elek. zrkadlá vyhrievané, airbagy, manuálna klíma, tuner/rádiomagnetofón, palubný počítač, VIC, centrál, alarm Meta, imobilizér, dojazdová rezerva, hmlovky, prídavné svetlá, posilňovač riadenia, ABS, ESP, tempomat, off road disky chromované DOTZ R15, pneumatiky BF Goodrich All Terrain 30/9,5 R15 – na dojazd, ťažné zariadenie v TP. Auto je v podstate v sérii okrem off road diskov, nebolo liftované, upravované, nie je rozbabraná elektrika.
Je to kanaďan určený na európsky trh, kúpený na Slovensku u „vízentálov“ v Motor Car, kde bol aj do r. 2009 servisovaný do 174844 km, teda za posledných 14 rokov najazdilo len cca 40 000 km. Auto bolo využívané hlavne na rybárske účely, teda nie je to leštenka, jazdilo v teréne, čo je na karosérii vidieť a škrabance aj nejaké ťukance sa nájdu – nič strašné. Žiadny extrém ani ťažký off road. Auto má takmer 27 rokov, preto má aj svoje chyby. Pokročilá korózia primeraná veku na typických miestach, prahy zhnité úplne, kto je šikovný a na rozdiel odo mňa, má na to vercajg a priestory vie si to vyvariť. Závady a nedostatky: rádio raz ide, raz nejde, nesvieti VIC, svieti ABS – pravé predné čidlo mám – dám k autu použité, len som ho tam nedával, treba zaklepať, alebo zbrúsiť kameňom vyštrbené zúbky na poloosy, lebo čidlo opäť ulomia, treba naplniť klímu, premazať zámky, centrál a alarm fungujú, sú 3 kľúče, ale nie je DO – už som ho tak kúpil a neriešil som to.
Motor, automatická prevodovka, prídavná prevodovka, nápravy v poriadku, pravidelne menený olej výlučne Mopar a všetky filtre. V poslednom období 2 – 3 rokov boli menené predné a zadné brzdové obloženie, zadné kotúče a ručná brzda, spodné predné aj zadné ramená zavesenia a tyčky stabilizátorov, chladič motora, repas servo čerpadla, repas štartéra, akumulátor, klinový remeň, sviečky, káble zapaľovania, hlava a palec rozdelovača a iné. Prihlásené, SK EČ, STK, EK platné do 2/2023. Predám len v celku s prepisom. Kto týmto autám rozumie, vie si ho vyvariť a opraviť tie drobnosti, určite mu ešte poslúži pekných pár rokov, ich cena stále rastie. Auto môže byť aj výborný základ pre off road špeciál. Dôvod predaja je kúpa novšieho modelu. Dohoda na mieste možná.
Najazdené km: 211181
Technické údaje: Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0 Laredo, motor 3960 cm3 benzín (242 MPI I6) – plyn tam nikdy nebol, výkon 140 kW/cca 190 koní, 4 stupňová automatická prevodovka typ 42RE/OD, najlepšia prídavná prevodovka Selec- Trac (NP242) 2WD - 4 Full Time – 4 Part Time – N – 4 LO, nápravy vpredu DANA 30, vzadu DANA 35 otvorený dif.
Výbava: Laredo, plátené sedadlá mechanicky nastaviteľné, elek. okná, elek. zrkadlá vyhrievané, airbagy, manuálna klíma, tuner/rádiomagnetofón, palubný počítač, VIC, centrál, alarm Meta, imobilizér, dojazdová rezerva, hmlovky, prídavné svetlá, posilňovač riadenia, ABS, ESP, tempomat, off road disky chromované DOTZ R15, pneumatiky BF Goodrich All Terrain 30/9,5 R15 – na dojazd, ťažné zariadenie v TP. Auto je v podstate v sérii okrem off road diskov, nebolo liftované, upravované, nie je rozbabraná elektrika.
Je to kanaďan určený na európsky trh, kúpený na Slovensku u „vízentálov“ v Motor Car, kde bol aj do r. 2009 servisovaný do 174844 km, teda za posledných 14 rokov najazdilo len cca 40 000 km. Auto bolo využívané hlavne na rybárske účely, teda nie je to leštenka, jazdilo v teréne, čo je na karosérii vidieť a škrabance aj nejaké ťukance sa nájdu – nič strašné. Žiadny extrém ani ťažký off road. Auto má takmer 27 rokov, preto má aj svoje chyby. Pokročilá korózia primeraná veku na typických miestach, prahy zhnité úplne, kto je šikovný a na rozdiel odo mňa, má na to vercajg a priestory vie si to vyvariť. Závady a nedostatky: rádio raz ide, raz nejde, nesvieti VIC, svieti ABS – pravé predné čidlo mám – dám k autu použité, len som ho tam nedával, treba zaklepať, alebo zbrúsiť kameňom vyštrbené zúbky na poloosy, lebo čidlo opäť ulomia, treba naplniť klímu, premazať zámky, centrál a alarm fungujú, sú 3 kľúče, ale nie je DO – už som ho tak kúpil a neriešil som to.
Motor, automatická prevodovka, prídavná prevodovka, nápravy v poriadku, pravidelne menený olej výlučne Mopar a všetky filtre. V poslednom období 2 – 3 rokov boli menené predné a zadné brzdové obloženie, zadné kotúče a ručná brzda, spodné predné aj zadné ramená zavesenia a tyčky stabilizátorov, chladič motora, repas servo čerpadla, repas štartéra, akumulátor, klinový remeň, sviečky, káble zapaľovania, hlava a palec rozdelovača a iné. Prihlásené, SK EČ, STK, EK platné do 2/2023. Predám len v celku s prepisom. Kto týmto autám rozumie, vie si ho vyvariť a opraviť tie drobnosti, určite mu ešte poslúži pekných pár rokov, ich cena stále rastie. Auto môže byť aj výborný základ pre off road špeciál. Dôvod predaja je kúpa novšieho modelu. Dohoda na mieste možná.
Najazdené km: 211181
