inzercia, predaj, predám, bazár

Klientský pracovník na pobočke v Senici - TPP

Kategória: Administratíva

Pracujte pre spoločnosť, ktorá servisuje už viac ako 40.000 klientov na západnom SR a ďalej rastie. Pre nášho klienta, dlhodobo etablovanú a stabilnú spoločnosť v oblasti sprostredkovania poistenia, hľadáme konzultanta pre klientov do ich vyhľadávanej pobočky v Senici.

Práca je so stálou zmluvou na TPP. Nejedná sa o navolávanie klientov a zháňanie obchodu. Na pobočku príde mesačne dostatočný počet klientov.

V prípade záujmu nám zašlite Váš životopis na emailovú adresu. Vybraných uchádzačov budeme ďalej kontaktovať.

Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiac
Základná fixná mzda je 950,- €/m brutto + variabilná mzda. V priemere sa pracovník po zaškolení a po skúšobnej dobe pohybuje na úrovni cca 1100 - 1800,- €/m brutto.

Na Vašej pozícii ako Klientský konzultant pre poistenie budete zastrešovať nasledovné činnosti:
- Zabezpečovať kvalitnú starostlivosť a servis pre klientov ohľadom ich poistných potrieb.
- Viesť aktívnu konverzáciu s klientmi s cieľom navrhnúť im vhodné produkty a služby.
- Poskytovať odborné rady a informácie o poistných produktoch.
- Oslovovať súčasných klientov spoločnosti s novými produktmi a návrhmi konsolidácie ich poistného portfólia.
- Viesť a riadiť kompletný predajný proces od počiatočného kontaktu s klientom až po uzatvorenie zmluvy.
- Sledovať aktuálne trendy v oblasti poistenia a finančných služieb a predkladať návrhy na zlepšenie produktov.
- Pracovať v tíme TOP špecialistov.
- Podieľať sa na tréningoch a rozvoji svojich odborných zručností.

Zamestnanecké výhody, benefity
- Transparentný a motivujúci odmeňovací systém
- Stabilná práca v spoločnosti, ktorá je vyhľadavaným a oceňovaným sprostredkovateľom poistných produktov
- Žiadne navolávanie studených kontaktov
- Firemný notebook a telefón
- Odborné školenia
- Teambuildingy
- Skvelý pracovný kolektív TOP profesionálov v obore
- Možnosti pre osobnostný a profesijný rast

Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Znalosti z oblasti poistných a bankových služieb sú veľkou výhodou
- Skúsenosti s administratívou a spracovaním zmluvnej dokumentácie
- Predchádzajúce skúsenosti s priamou komunikáciou s klientom a schopnosť efektívne navrhnúť vhodné riešenia
- Zodpovedný prístup k práci a schopnosť dodržiavať sľúbené termíny
- Schopnosť riešiť problémy a pomáhať klientom dosiahnuť ich ciele
- Vynikajúca znalosť MS Word, Excel a Outlook
- Aktívny vodič skupiny B
- Chuť učiť sa nové veci
- Tímový hráč
Klientský pracovník na pobočke v Senici - TPP