inzercia, predaj, predám, bazár

Lancia Ypsilon 1,4 16V SPORT Momodesign

Kategória: Fiat

Lancia - značka na Slovensku pomerne neznáma, ten kto sa nedostal do susedných krajín môže poznať jej autá len z obrázkov. Samozrejme zopár Lancii na Slovensku jazdí, ale vo veľmi obmedzenom počte. Najmenšie auto od Lancie je Ypsilon a toto autíčko si zobral do parády taliansky úpravca MomoDesign.

Týmto sa dosiahlo spojenie dvoch legendárnych spoločností. Vzniklo z toho auto ktoré zaujme na prvý pohľad svojim dizajnom, prekvapí dynamikou, no je to stále elegantné auto s ktorým budete zaručene (aspoň trošičku) vyčnievať z más.

Automobil je primárne určený na mestské prostredie a preto bolo auto obdarené silnejšími brzdami. Bezo zmien nezostal ani podvozok, ktorý bol nahradený športovejším a auto kleslo nižšie k zemi. Samozrejme na auto poputovali aj väčšie disky a to v podobe šestnásť palcových zliatinových.

Čo sa týka motorov, MomoDesign si vzal do parády motory 1,3 Multijet 16V a 1,4 16V.


Lancia Ypsilon Sport Momo Design
1,3 Multijet 16V ponúka 105 koní pri 4000 otáčkach a 200Nm pri 1750 otáčok za minútu. Tento motor je vybavený 5 stupňovou prevodovkou. Auto zrýchľuje z 0 na 100 km/h za 10,5 sekundy a jeho maximálna rýchlosť je 177 km/h. Spotreba je veľmi priaznivá a to 4,7l / 100km.

Benzínová verzia 1.4 16V je vybavená 6 stupňovou prevodovkou a jej maximálny výkon je 95 koní.

Nakoniec sa firma MomoDesign pustila aj do stylingovej stránky a do interiéru. Čo sa týka farebných kombinácií je možné kombinovať cez 15 rôznych farieb, najznámejšia bude zrejme kombinácia žlto-sivej.

Mnohí z vás poznajú taliansku firmu MomoDesign hlavne kvôli interiérovým doplnkom ako volanty, sedačky a pod. Samozrejme tu nemohlo Momo sklamať a preto pre zákazníkov pripravilo to najlepšie čo mohlo. Samozrejmosťou je klimatizácia, systém ‘Dual Drive’, rádio s CD prehrávačom, elektronické otváranie a zatváranie dverí pomocou ovládača, kožený volant, špeciálnu rýchlostnú páku a nesmie chýbať ani elektrické ovládanie spätných zrkadielok.

O bezpečnosť sa stará ABS s EBD, predné a bočné airbagy, kontrola trakcie pomocou ESP s ASR. Za príplatok môžete dostať aj presklennú strechu(neproplatilo sa), dvojzónovú klimatizáciu(priplatilo), kompletné ozvučenie od firmy Bose(taktiez priplatilo a fakt uzasne to hrá)a satelitnú navigáciu(nepriplatilo.

Lancia Ypsilon Sport MomoDesign je auto určené pre ľudí ktorí sa chcú odlíšiť, majú radi dynamickú jazdu no potrebujú auto, ktoré im poskytne dostatočný komfort a eleganciu. Preto ak sa radíte medzi takúto skupinu ľudí mali by ste porozmýšlať práve o takomto aute.
Auticko ma 180000km , je pol roka pk stk Ek a vymene oleja a filtrov plus sviecky a na 170000km meneny rozvod. Auticko sa predava s dvoma komoletnymi sadami kolies...od R14 cez povodne R16 po R18 original Lancia( chromovane niesu na predaj no z dostupnych sad si letnu aj zimnu kupec smie cybrat podla seba )
Lancia Ypsilon 1,4 16V SPORT Momodesign
Podobné inzeráty
Štartér Lancia Delta, Fiat
Predávam štartér pôvodne Fiat Croma. Pasuje aj na ostatné typy vozidiel. Značka Magneti Marelli LANCIA Kappa Sedan (838) (Rok výroby 08.1994 - 10.2001) 2.0 16V Turbo, Rok výroby 02.1995 - 10.2001, 1995 , 205 LANCIA Dedra Sedan (835) (Rok výroby 01.1989 - 07.1999) 1.8 i.e., Rok výroby 09.1989 - 06.1994, 1756 , 109 1.8 i.e., Rok výroby 09.1989 - 07.1999, 1756 , 105 2.0 HF Integrale, Rok výroby 11.1990 - 07.1994, 1995 , 169 2.0 i.e., Rok výroby 09.1989 - 07.1992, 1995 , 117 2.0 i.e., Rok výroby 09.1989 - 07.1999, 1995 , 113 LANCIA Delta I (831) (Rok výroby 09.1979 - 01.1994) 2.0 16V HF Evo Integrale, Rok výroby 06.1993 - 01.1994, 1995 , 211 2.0 16V HF Integrale, Rok výroby 03.1989 - 09.1991, 1995 , 196 2.0 HF Integrale, Rok výroby 12.1986 - 12.1992, 1995 , 177 LANCIA Delta II (836) (Rok výroby 06.1993 - 09.1999) 2.0 16V, Rok výroby 06.1993 - 08.1999, 1995 , 139 LANCIA Thema Sedan (834) (Rok výroby 11.1984 - 07.1994) LANCIA Thema Kombi (834) (Rok výroby 03.1987 - 07.1994) LANCIA Kappa Kombi (838) (Rok výroby 07.1996 - 10.2001) LANCIA Kappa Coupe (838) (Rok výroby 07.1996 - 03.2001) LANCIA Dedra Kombi (835) (Rok výroby 07.1994 - 07.1999) Cena je 100€ + poštovné. Možnosť osobného odberu v Šahách. Pozrite aj ostatné inzeráty
Silentblok motora - Fiat Punto, Alfa Romeo Mito (51813198)
Predam hydraulicke ulozenie motora - original prvovyroba Fiat/Alfa. Silentblok je v bezchybnom stave, plne funkcny, neposkodeny. OEM cislo dielu 51813198. Vhodne pre modely: Alfa Romeo Mito 2008 - 2018 1.4 Turbo 16V - 103 kW / 140 hp Mito 2008 - 2018 1.4 Turbo 16V - 110 kW / 150 hp Mito 2008 - 2018 1.4 Turbo 16V - 114 kW / 155 hp Mito 2008 - 2018 1.4 Turbo 16V - 120 kW / 163 hp Mito 2008 - 2018 1.4 Turbo 16V - 125 kW / 170 hp Mito 2008 - 2018 1.4 Turbo 16V - 88 kW / 120 hp Mito 2008 - 2018 1.4 Turbo 16V - 99 kW / 135 hp Fiat Grande Punto 2005 - 2014 1.4 Turbo 16V - 112 kW / 152 hp Grande Punto 2005 - 2014 1.4 Turbo 16V - 88 kW / 120 hp Linea 2006 - 1.4 Turbo 16V - 112 kW / 152 hp Linea 2006 - 1.4 Turbo 16V - 88 kW / 120 hp Punto III 2005 -1.4 Turbo 16V - 112 kW / 152 hp Punto III Evo 2008 -1.4 Turbo 16V - 120 kW / 163 hp Punto III Evo 2008 -1.4 Turbo 16V - 99 kW / 135 hp
Predam Lancia Ypsilon
Predam Lanciu Ypsilon 1.2 benzin 44kw rok km auticko je zachovalé po servise teraz bez investicii nova stk a ek sezonne prezutie vycistene pripravene na predaj teraz je suticko odstavene nakolko mame nove tak toto predavame cena je 2000euro
Hliníkové disky R15 Fiat , Lancia
Predam 4ks Originál hliníkové disky z lancia Ypsilon Rozteč 4x98 6Jx15H2 Sú obuté 195x55 R15
Fiat 500 Sport 1.4 16V 100HP benzín + LPG
Predám túto športovo ladenú a zároveň veľmi úspornú 500-ku vhodnú nie len pre ženu a nie len do mesta. Táto verzia Sport vie prekvapiť vcelku slušnými jazdnými vlastnosťami vďaka vydarenému motoru 1,4 16V s výkonom 74 kW (100 koní) v spojení s veľmi dobre odstupňovanou manuálnou 6-stupňovou prevodovkou s ktorou sa auto cíte dobre v meste, na okreskách aj na diaľnici (jediná motorizácia Fiatu 500 so 6kvaltom, ani Abarth nemá 6 len 5kvalt). Na aute sú navyše inštalované športové pružiny značky HaR vďaka ktorým je auto veľmi stabilné a v zákrutách tak chcene-nechcene nasrdíte väčšinu egom nabušených vodičov prémiových značiek. Rok 2007, nájazd 195tkm, nová TK a EK do 11/24, výbava: klíma, palubný počítač, multifunkčný volant, el. posilňovač riadenia, okná a späťáky v elektrike, ABS, ASR, asistent rozjazdu do kopca, 5xABG .. edícia Sport mala oproti iným bežným verziám okrem už spomínaného 100 hp motora a 6-st. prevodovky (prevzaté z Panda 100HP) aj tlačítko Sport na zmenu jazdného režimu Normal / Sport, hliníkové 16" disky, zadné krídlo, väčšie a vetrané predné kotúčové brzdy, zadné kotúčové brzdy zhodné s verziou Abarth a športovo-elegantný look interiéru. Na to aké je auto zvonku malé je zvnútra relatívne priestranné a po sklopení zadných sedačiek vznikne na tak malé auto až neskutočne veľký batožinový priestor. LPG systém je sekvenčný, zapísaný v TP, výrobca Prins (jedna z naj značiek medzi LPG systémami - faktúra cez 2000 eur), nádrž má 40L, v kufri neprekáža keďže je zabudovaná v podlahe namiesto rezervy, dojazd na plnú nádrž LPG až 600km (mimomesto). LPG funguje výborne - veľmi rýchlo sa aktivuje, žiadne trhanie, žiadny smrad, žiadna kontrolka check engine, máte pocit že idete na benzín s tým rozdielom že tá istá cesta Vás stojí len polovicu. Tento motor má tvrdené ventilové sedlá takže sa o jeho životnosť v kombinácii s LPG netreba vôbec obávať. Auto je pekné zachovalé no žiaľ má estetickú vadu laku - po priblížení fotky to vidieť napr. na kapote. Čo sa servisu týka tak pár km dozadu boli menené predné ramená, sviečky, 2x lambda sonda, olej, filtre, batéria, servis LPG systému, nové ložiská zadnej nápravy, komplet predné a zadné brzdy, koncový tlmič výfuku, teraz robená 3D geometria, obuté na zimných pneu. K autu je hromada dokumentov od servisnej knižky cez LPG dokumenty a pod. Auto som si pôvodne kúpil len za účelom vyskúšania si LPG pohonu ale tak mi prirástlo k srdcu že ho vlastním už takmer 4 roky a nedám naň dopustiť. Dôvodom predaja je to že mám viac áut ale robím len veľmi malý nájazd km. Predaj ma nijako nesúri. Auto je písané na mňa, NR značky má z dôvodu toho že v NR mám trvalý pobyt. Pre viac info ma prosím kontaktujte telefonicky na . Mierna dohoda na cene možná pri obhliadke.
Fiat 500 Sport 1.4 16V 100HP benzín + LPG
Predám športovo ladenú a zároveň veľmi úspornú 500-ku vhodnú nie len pre ženu a nie len do mesta. Táto verzia s prívlastkom Sport vie prekvapiť slušnými jazdnými vlastnosťami vďaka vydarenému motoru 1,4 16V s výkonom 74 kW (100 koní) v spojení s veľmi dobre odstupňovanou manuálnou 6-stupňovou prevodovkou s ktorou sa auto cíte dobre v meste, na okreskách aj na diaľnici (je to jediná motorizácia malého Fiatu 500 so 6 st. prevodovkou - ani verzia Abarth nemá 6 st. len 5 st.). Na aute sú navyše inštalované športové pružiny značky H&R (s certifikátom) vďaka ktorým je auto veľmi stabilné a v zákrutách tak chcene-nechcene nasrdíte väčšinu egom nabušených vodičov prémiových značiek. Rok výroby 2007, nájazd 198 XXXkm, TK a EK robená v novembri (do 11/24), výbava: klíma, palubný počítač, multifunkčný volant, el. posilňovač riadenia, okná a späťáky v elektrike, ABS, ASR, asistent rozjazdu do kopca, 5xABG .. verzia Sport má oproti iným bežným verziám 500ky okrem už spomenutého 100 hp motora a 6-st. prevodovky (pohonná jednotka totožná s Fiat Panda 100HP ) aj tlačítko Sport na zmenu jazdného režimu Normal/Sport, hliníkové 16" disky, zadné krídlo, väčšie a vetrané predné kotúčové brzdy, zadné kotúčové brzdy zhodné s verziou Abarth a športovo-elegantný look interiéru. Na to aké je auto zvonku malé je zvnútra relatívne priestranné a po sklopení zadných sedačiek vznikne na tak malé auto až neskutočne veľký batožinový priestor. LPG systém je sekvenčný, zapísaný v TP, výrobca Prins (top značka medzi LPG systémami - faktúra cez 2000 eur), nádrž má 40L, v kufri neprekáža - je zabudovaná v podlahe namiesto rezervy, dojazd na plnú nádrž LPG až 600km (mimomesto). LPG funguje výborne - veľmi rýchlo sa aktivuje, žiadne trhanie, žiadny smrad, žiadna kontrolka check engine, máte pocit že idete na benzín s tým rozdielom že tá istá cesta Vás stojí len polovicu. Tento motor má tvrdené ventilové sedlá takže sa o jeho životnosť v kombinácii s LPG netreba absolútne obávať. Odpoveď na otázku "keď je to auto na LPG nevybuchne?" - LPG pohon je z hľadiska nehody-požiaru vozidla bezpečnejší ako benzínový. Auto je pekné zachovalé no žiaľ má estetickú vadu laku - je to dosť rozšírená vada autolakov ktorá vzniká už pri výrobe a postihuje vo veľkej miere napr. aj vozidlá od VW group. Vrchná priehľadná vrstva laku ktorá dodáva farbe lesk sa postupne odlupuje a farba karosérie tak ostáva matná - po priblížení fotky to vidieť napr. na kapote. Čo sa servisu týka tak pár km dozadu boli menené predné ramená, ložiská zadnej nápravy, komplet predné a zadné brzdy, koncový tlmič výfuku, sviečky, 2x lambda sonda, olej, filtre, batéria, robený servis LPG systému, robená 3D geometria. Auto som si pôvodne kúpil za účelom vyskúšania si LPG pohonu ale tak mi prirástlo k srdcu že ho vlastním už 4 roky a nedám naň dopustiť. Predávam z dôvodu že mám viac áut a robím len veľmi malý nájazd km. Predaj ma však nijako nesúri. Auto je písané na mňa, NR značky má z dôvodu toho že v NR mám trvalý pobyt.