inzercia, predaj, predám, bazár

Manažér (M/Ž) s obchodným duchom a vášňou pre technológie

Kategória: Obchod a predaj

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Radi by sme dali príležitosť všetkým, ktorí sú obchodne a technicky založení a ich svet sú moderné technológie. Ponúkame komfortné zázemie a možnosť stať sa súčasťou skvelého kolektívu športovcov, kolegov so zmyslom pre humor (aj čierny ), kde ta chodenie do práce proste bude baviť!

Čo bude tvojim poslaním:
• Starostlivosť o existujúcich klientov a získavanie nových zákaziek
• Obchodná činnosť naprieč európskymi krajinami
• Prezentácie technologických produktov
• Osobná a telefonická komunikácia s klientmi
• Vypracovanie cenových ponúk
• Spracovanie a vybavenie objednávky až po uzavretie zmluvy
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zaujímavý provízny systém
• Možnosť práce po celej SR
• Zahraničné pracovné cesty
• Podpora skúsených kolegov
• Samostatná, zodpovedná pozícia
• Možnosť kariérneho rastu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Dobré komunikačné a prezentačné schopnosti a vášeň pre obchod
• Zápal pre svet moderných technológií
• Dobrú znalosť anglického jazyka
• Jasne, že aj znalosť MS Office
• Si samostatný a medzi tvoje plus patrí schopnosť si naplánovať vlastný program

Mzda :
od 1850€

životopis prosím zaslať na e-mail : s.balogova@
Manažér (M/Ž) s obchodným duchom a vášňou pre technológie
Podobné inzeráty
Manažér (M/Ž) s obchodným duchom a vášňou pre technológie
Radi by sme dali príležitosť všetkým, ktorí sú obchodne a technicky založení a ich svet sú moderné technológie. Ponúkame komfortné zázemie a možnosť stať sa súčasťou skvelého kolektívu športovcov, kolegov so zmyslom pre humor (aj čierny ????), kde ta chodenie do práce proste bude baviť! Čo bude tvojim poslaním: • Starostlivosť o existujúcich klientov a získavanie nových zákaziek • Obchodná činnosť naprieč európskymi krajinami • Prezentácie technologických produktov • Osobná a telefonická komunikácia s klientmi • Vypracovanie cenových ponúk • Spracovanie a vybavenie objednávky až po uzavretie zmluvy Ako poznáš, že si tým pravým pre túto prácu? Máš: • Dobré komunikačné a prezentačné schopnosti a vášeň pre obchod • Zápal pre svet moderných technológií • Dobrú znalosť anglického jazyka • Jasne, že aj znalosť MS Office • Si samostatný a medzi tvoje plus patrí schopnosť si naplánovať vlastný program Pokiaľ s nami do toho ideš, tak ťa čaká: • Zaujímavý provízny systém • Možnosť práce po celej SR • Zahraničné pracovné cesty • Podpora skúsených kolegov • Samostatná, zodpovedná pozícia • Možnosť kariérneho rastu Nástup : dohodou Mzda : od 1850€ do 2250€/mes. Životopisy prosím posielať na e-mail : s.balogova@
Regionálny Manažér- práca na živnosť
Hľadáme šikovných ľudí s obchodným duchom. Máš svoje podnikanie respektíve prácu, ktorá má charakter sezónna a máš výpadok príjmu v mesiacoch November, December a Január? Tak neváhaj a priprav sa na tieto mesiace, že v našej spoločnosti si môžeš veľmi dobre zarobiť. Je to práca pekná ale aj tvrdá. Pripravuje si databázu ľudí, ktorých budeme oslovovať v októbri a práca začína od 11/2023 - 31/01/2024 Ak si trúfate na túto prácu a splňate všetky naše požiadavky tak očakávame od Vás zaslanie životopisu na email: personalne@ NÁPLŇ PRÁCE: Začiatok: - výber predavačov na prevádzky v pridelenom regióne Slovenska - postavenie a otvorenie prevádzok v obchodných centrách spolu s predavačmi podľa vopred určeného štandardu - zaškolenie predavačov do práce na prevádzke a predaja Priebeh: - zabezpečenie profesionálneho predaja tovaru na prevádzkach čo najväčšiemu počtu zákazníkov - kontrola a starostlivosť o maloobchodné prevádzky a predavačov - pravidelná komunikácia s predavačmi - príslušná administratívna činnosť - mapovanie konkurencie vo zverenom regióne - spolupráca s regionálnym obchodným zástupcom pri zabezpečovaní fungovania maloobchodných prevádzok Koniec: - inventúra,zatvorenie a zbalenie prevádzok z obchodných centier - odovzdanie zbalených prevádzok na centrále - odovzdanie a triedenie tovaru zo zbalených prevádzok - kontrola hospodárenia prideleného regiónu - vyplácanie miezd ZODPOVEDNOSŤ: - za kvalitný výber predavačov - za včasné a bezchybné postavenie a otvorenie prevádzok - za kvalitné zaškolenie predavačov - za udržiavanie chodu prevádzky a dosahovanie plánov predaja - za vykonanie pridelených úloh predavačom Zamestnanecké výhody, benefity - práca v expandujúcej spoločnosti, ktorá je jednotkou na trhu vo svojej oblasti - vysoká podpora priameho nadriadeného - možnosť odborne rásť, ďalej sa vzdelávať a kvalifikovať - kompletné zaškolenie do tovaroznalectva v jedinečnej oblasti zábavnej pyrotechniky - férový a motivačný odmeňovací systém Informácie o výberovom konaní Ak ste sa v našej ponuke práce našli, pošlite nám svoj životopis. Vaše skúsenosti a znalosti starostlivo posúdime. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov, ktorých pozveme na osobný pohovor do našej centrály v Liptovskom Hrádku (časť Roveň, Podtureň). Zaslaním životopisu dávate súhlas: V zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) a o zmene a doplnení niektorých zákonov v aktuálnom a platnom znení súhlasím so spracovaním mojich osobných údajov vrátane fotografie uvedených v životopise, motivačnom liste a iných prílohách súvisiacich s hľadaním práce v spoločnosti Spirit s.r.o.
D2D Obchodník
Miesto práce Banská Bystrica (Práca vyžaduje cestovanie) Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu ihneď/dohodou Mzdové podmienky (brutto) 1 200 - 2 500 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Hľadáme obchodného zástupcu pre náš obchodný tím zameraný na D2D predaj pre zdravotnú poisťovňu. Obchodníka, ktorý bude vytvárať dobrú atmosféru v tíme, bude vedieť aktívne pracovať v teréne a ísť príkladom svojim kolegom. Hlavnými úlohami obchodného zástupcu budú: - prezentácia produktov zdravotnej poistovne - aktívna práca v teréne - porovnávanie výhod zdravotných poisťovní - poskytovanie informácií - registrácia zákazníkov Zamestnanecké výhody, benefity - bezkonkurenčná obchodnícka provízia - medziprovízie z obchodného tímu - koncoročné bonusy podľa výkonu - kompletne vybavený backoffice vrátane asistentky - bezplatné zaškolenie - neustála technická podpora - príspevky na dopravu Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Maloobchod Sme obchodná spoločnosť so sieťou profesionálnych promotérov. Poskytujeme služby v oblasti získavania nových zákazníkov, predaja produktov a tvorby promo kampaní. Naša firma má moderné a individuálne obchodné prístupy k zákazníkom, obchodným partnerom i promotérom, vďaka ktorým prinášame obchodným partnerom desiatky tisíc spokojných zákazníkov ročne. Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa Ostatné znalosti Slovenský jazyk - (C2) - Expert Vodičský preukaz B Osobnostné predpoklady a zručnosti - preukázateľné skúsenosti s predajom - skúsenosti s budovaním obchodného tímu - skúsenosti s adaptáciou a motiváciou obchodného tímu - výborné komunikačné a argumentačné zručnosti - samostatnosť a zodpovednosť - dochvíľnosť a vlastná iniciatíva - schopnosť nadchnúť seba a okolie pre danú vec Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Sme obchodná spoločnosť so sieťou profesionálnych promotérov. Poskytujeme služby v oblasti získavania nových zákazníkov, predaja produktov a tvorby promo kampaní. Naša firma má moderné a individuálne obchodné prístupy k zákazníkom, obchodným partnerom i promotérom, vďaka ktorým prinášame obchodným partnerom desiatky tisíc spokojných zákazníkov ročne. Počet zamestnancov 3-4 zamestnanci Kontakt:
Finančný konzultant - Allianz
Prelistoval si už všetky nové pracovné ponuky, ktoré sa objavili začiatkom roka? Čo tak patriť do jedného z TOP skupín v našej spoločnosti? Chceš robiť vo financiách pod najsilnejšou značkou? Máš rád prácu s ľuďmi a tvoje komunikačné schopnosti sú na vysokej úrovni? Nerobí ti problém zorganizovať si svoj osobný ale aj pracovný život tak aby ťa práca bavila? Ak je tvoja odpoveď áno, poď pracovať medzi nás do najväčšej a najekologickejšej poisťovni na Slovensku na základe zmluvy o obchodnom zastúpení. Hľadáme šikovného a ambiciózneho človeka s chuťou a ochotou pracovať, ktorý posilní náš tím nie len pracovným výkonom, ale aj osobným duchom. Sme síce najväčšia poisťovňa na trhu, ale garantujeme ti, že u nás nebudeš len číslo, ale plnohodnotná osoba. Dbáme na rovnosť a rozmanitosť v našom tíme. Nie sme obyčajná poisťovňa, ale sme predovšetkým ľudia a priatelia s vášňou pre to, čo robíme :) Poď k nám pracovať, ukáž svoje kvality a prines svoje nápady. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - aktívna podpora a starostlivosť o existujúcich/zverených klientov - budovanie vzťahov s klientami - komunikácia s klientom a hľadanie najvhodnejšieho produktu - profesionálne a reprezentatívne vystupovanie behom stretnutí s klientom - kontaktovanie nových potenciálnych klientov - práca v interných systémoch spoločnosti - účasť na školeniach, poradách, tréningoch Zamestnanecké výhody, benefity: - možnosť fixného zárobku až do 2500 € (podľa predchádzajúcich skúseností z oblasti predaja) + atraktívne provízne odmeňovanie - kvartálne bonusy od 333 € do 999 € - ročné bonusy od 666 € do 2 222 € - tvorba pasívneho príjmu - pridelenie už existujúcich klientov spoločnosti - profesionálne vzdelávanie, osobnostné školenia, obchodné zručnosti, - všetky školenia sú plne hradené spoločnosťou - pozícia je vhodná aj pre ľudí bez skúseností v danej oblasti - práca s kombináciou a Home Office (práca z domu) - zľavy na firemné produkty - zľavy na kúpu nového auta Mercedes a Kia - iné firemné aktivity hradené spoločnosťou (dovolenka v zahraničí...) Osobnostné predpoklady a zručnosti: - ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou - komunikatívnosť - príjemné vystupovanie - obchodné a organizačné schopnosti - orientácia na výsledky a efektivitu - zodpovednosť a spoľahlivosť - samostatnosť - potreba rásť finančne aj osobnostne V prípade záujmu nám pošli Svoj životopis na e-mail:
Hľadám predajcu/obchodného zástupcu TT,TN,BA kraj
Vyrábam Hand Made mydľové dekorácie,prevažne kytice,ktoré sú vhodné ako dlhotrvajúci darček či len tak pre radosť ako dekorácia do priestoru.Hľadám touto cestou spolupracovníka/čku s obchodným duchom,komunikatívneho,bezúhonného,najlepšie so skúsenosťami s priamym predajom.Možno niekoho kto už predáva darčekový tovar a chcel by rozšíriť svoju ponuku o ďalší sortiment.Pre vykonávanie práce je potrebná živnosť,vlastné auto a telefón.Ja ponúkam tovar bez vstupných poplatkov ,z ktorého predaja budete mať províziu.Tovar je vhodný do darčekových predajní,do predajní s dekoráciami,kvetinárstiev,predajní so zmiešaným tovarom a tiež k predaju na rôznych jarmokoch a hand made trhoch.Všetko záleží na dohode medzi nami.Hľadam touto cestou kolegu,nie zamestnanca,niekoho kto vie čo a ako má robiť aby si na seba zarobil a boli sme obaja spokojní. Teším sa na spoluprácu.
Práca Komárno - plný / polovičný úväzok
V rámci expandovania hľadáme do novej pobočky v Komárne nových kolegov. Baví ťa práca s ľuďmi, si dynamický, flexibilný, s obchodným duchom? Tak hľadáme práve teba! Pracovný čas je flexibilný- kombinácia homeoffice s kanceláriou. Ponúkaný príjem >1400€ po zaškolení. V prípade záujmu pošlite Váš životopis na mail rudolf.danics@ Následne Vás budeme kontaktovať telefonicky