MERCEDES BENZ E430 úprava LORINSER
Kategória:
Mercedes-Benz
Dobrý deň, ponúkam k predaju moje vozidlo, Mercedes-Benz E430, typ S210.
Vozidlo je bez korózie podvozku-typickej pre tento modelový rad, drobnosti sa po 22 rokoch najdu, no na svoj vek velmi zachovalé a udržiavané.
Interiér vozidla v čiernej koži, dekor Avantgarde je nepoškodený, prístrojová doska neošúchaná a nepopraskaná, všetky tlačidlá funkčné. Nevypálený a funkčný displej prístrojovej dosky. Sedadlá neošúchané pravidelne ošetrované.
Aktuálny nájazd je 170.000 km, Platnosť STK+EK do 12/2024, Servisná historia na sprintmonitore+orig.dokumentácia k autu.
V8 benzínový motor (typ 113940), objemu 4,266 cm3 o výkone 205kW je bez úprav, v sériovom stave. Zmiešaná dlhodobá spotreba 10.6L/100km, emisná norma Euro 4.
Karoséria, Biela farba 143 (firnweiß), len jediný kus s originálnym LORINSER paketom. Cena úpravy podľa cenníku Lorinser bola 9000 euro.
Počas suchej zimy jazdený len minimálne, garážované a udržiavané vozidlo. Napriek tomu zopar drobných známok malých dentov tu je (viď posledne foto)
Modifikácie:
-Nové stredové dvojité potrubie včítane rezonátora od AMA exshaust systems z Modry. (1.200,-€), originálny koncový tlmič LORINSER zostal zachovaný
-Doinštalované parkovacie senzory do tabuľky ev.čísla. (nechcel som vrtať do nárazníka)
-LED DRL svietenie
-LPG Tartarini EVO01 (2.000,-€) včítane oficiálneho zápisu LPG. Toroidna nadrž namiesto rezervy.
-CD rádio Pioneer/s Bluetooth (pôvodné neoriginalne rádio mám)
Aktuálne v riešení: Vodičove zrkadlo sa nenaklápa (možno motorček), Stropný tapacír v zadnej časti mierne uvolnený (rieši sa prečalúnenie)
Platné Slovenské evidenčné čísla, STK/EK do 12/2024. Servisná historia a VIN na vyžiadanie.
Vozidlo je bez korózie podvozku-typickej pre tento modelový rad, drobnosti sa po 22 rokoch najdu, no na svoj vek velmi zachovalé a udržiavané.
Interiér vozidla v čiernej koži, dekor Avantgarde je nepoškodený, prístrojová doska neošúchaná a nepopraskaná, všetky tlačidlá funkčné. Nevypálený a funkčný displej prístrojovej dosky. Sedadlá neošúchané pravidelne ošetrované.
Aktuálny nájazd je 170.000 km, Platnosť STK+EK do 12/2024, Servisná historia na sprintmonitore+orig.dokumentácia k autu.
V8 benzínový motor (typ 113940), objemu 4,266 cm3 o výkone 205kW je bez úprav, v sériovom stave. Zmiešaná dlhodobá spotreba 10.6L/100km, emisná norma Euro 4.
Karoséria, Biela farba 143 (firnweiß), len jediný kus s originálnym LORINSER paketom. Cena úpravy podľa cenníku Lorinser bola 9000 euro.
Počas suchej zimy jazdený len minimálne, garážované a udržiavané vozidlo. Napriek tomu zopar drobných známok malých dentov tu je (viď posledne foto)
Modifikácie:
-Nové stredové dvojité potrubie včítane rezonátora od AMA exshaust systems z Modry. (1.200,-€), originálny koncový tlmič LORINSER zostal zachovaný
-Doinštalované parkovacie senzory do tabuľky ev.čísla. (nechcel som vrtať do nárazníka)
-LED DRL svietenie
-LPG Tartarini EVO01 (2.000,-€) včítane oficiálneho zápisu LPG. Toroidna nadrž namiesto rezervy.
-CD rádio Pioneer/s Bluetooth (pôvodné neoriginalne rádio mám)
Aktuálne v riešení: Vodičove zrkadlo sa nenaklápa (možno motorček), Stropný tapacír v zadnej časti mierne uvolnený (rieši sa prečalúnenie)
Platné Slovenské evidenčné čísla, STK/EK do 12/2024. Servisná historia a VIN na vyžiadanie.
